יום שישי , אפריל 19 2019
דף הבית | AVB | ההבטחה של AVB ל 2019

ההבטחה של AVB ל 2019

בתוך עשרה חודשים, השאירה AVB מערכת יחסים ארוכת שנים עם יצרנית אותה ייצגה בישראל והוכיחה שהיא בעלת מיומנויות אינטגרציה מובילות גם עם יצרניות AV אחרות

מתוך אחד הפרויקטים במיקרוסופט (תמונה - יח"צ)

"ברגע שהבנו שכללי המשחק משתנים, הדבקנו את הפערים במטרה להמשיך להתבלט בשוק האינטגרציה המקומי. השינוי היה 'מעורר' ואנחנו נהנים היום למסור פרויקטים עם הפתרונות של Crestron, Extron ויצרניות מובילות נוספות." כך סיפרה רויטל אגמי, מנהלת המכירות בחברת AVB בראיון מיוחד שנערך במשרדי אי וי מאסטר. 

"בתחילת 2018 , AVB יצאה לדרך חדשה. תוך עשרה חודשים ביצענו עדכונים ומהלכים אסטרטגיים על מנת להמשיך ולהתבלט כאינטגרטור מוביל בשוק. המבנה והשם החזק של AVB מושרשים עמוק בתעשייה, ויחד עם הידע הטכני הרב והניסיון בניהול פרויקטים חדשניים מורכבים, נשארנו חברת האינטגרציה ששואפת לבצע את הפרויקטים הנחשקים בישראל. AVB גם חברה באיגוד ה PSNI העולמי אשר מאפשר לנו נגישות לידע ומיומנויות ברמה העולמית, דבר אותו אנחנו רואים כיתרון עצום בשוק המקומי".  

להוביל בשוק תחרותי

אגמי: "השוק מתנהל באופן מסורתי במשך שנים רבות. הלקוח בוחר יועץ אשר מפיץ מכרז עליו כל חברות האינטגרציה מתמודדות תוך עמידה בתנאיו, הצגת יכולות וכמובן מתן מחיר מיטבי עבור לקוח הקצה. אפיק שני הוא עבודה ישירה מול הלקוח הסופי. חברת AVB יודעת לתת פתרון מושלם לשני הערוצים הללו; פעם אחת מול יועצים אשר ממשיכים להעלות את הרמה באפיונים מדוייקים יותר ויותר ופעם שניה ישירות מול לקוח הקצה אשר מקבל מ AVB מענה מלא לצרכי ע"פ מידותיו, ה DNA הארגוני שלו וצרכיו המגוונים. בכל מקרה חברת AVB לא תיקח פרויקט בהפסד עם תכניות לרווח בהמשך." 

bar
גיורא אלגר, מנכ"ל AVB וג'ון פוקס, מייסד PSNI (תמונה - AVB)

אז איך בכל זאת מתמודדים עם שיטת המכרזים שהיא דפוס של התעשיה

"אנחנו עושים GO-NO-GO מעמיק לפני כל מענה למכרז. אומדים את ההתאמה שלנו, החוזקות, הניסיון והסיכויים. אחרי הכל כל מענה כזה הוא שעות עבודה רבות שחייבות להביא לתוצאה מאוד מדויקת. אם נבחן את הפרויקטים שחברת AVB מסרה בשנת 2018 נראה ראשית מותגים עולמיים מובילים ושביעות רצון של לקוחות הקצה וכמובן היועצים אשר הטילו עלינו את המלאכה. 

אני אדם של מערכות יחסים במעגלים שונים ואני מאמינה בתקשורת גם עם לקוחות הקצה ובשלבים המוקדמים ביותר, על מנת לאפשר להם בכלל להגדיר את הצרכים הראשוניים, דבר שהם לא בהכרח יודעים לבצע לבד, גם אם זה כרוך בכיתות רגליים ולמידה עמוקה מבחינתי". 

חברת AVB מסרה ב 2018 שבע קומות עתירות טכנולוגיה לחברת ARM הבינלאומית המתמחה בפיתוח שבבים תוך סנכרון מלא עם האדריכלית, כ 3000 מטר של מולטימדיה ברמה של חברת חדשות ישראלית במשרדי פייסבוק בשרונה, עשרות חדרים למיקרוסופט וחדר הנהלה מיוחד אשר הגדיר סטנדרטים חדשים ופרויקטים נוספים בחברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה),  IBM ועוד.  

אגמי: "הצוות המקצועי שלנו יודע לדבר עם הקואורפרייטים והארגונים הגדולים ביותר. אנחנו מסייעים להם להגדיר ולדייק את הצורך מול פתרונות המולטימדיה המעודכנים ביותר על מנת לייעל את המשאב היקר ביותר בארגון- כוח האדם. לקוחות בקנה מידה כזה אוהבים "לטעום" מהיכולות שלנו ואז להתקדם לפרויקטים נוספים."

AVB שמה את כפר המכביה על המפה שוב (תמונה - יח"צ)

מה דעתך על שוק המולטימדיה בישראל?

"יש מקום לכולם !! במדינת ישראל נמסרים מאות אלפי מטרים של משרדים כל שנה והם יכולים לספק עבודה לכל השחקניות בענף כשהאינטרסים של כולם חייבים להישמר וכמה שיותר 'על השולחן'. לקוח רוצה לקבל את המקסימום במחיר הטוב ביותר, יועץ רוצה את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח שלו, היצרן רוצה להרוויח מהפצת הפתרונות שלו וכמובן שחברת האינטגרציה אשר מתחזקת ידע רב, לא עובדת חינם. אפשר לעבוד בצורה הרמונית עם כל השוק."

מה עוד תגלי לנו על שיטות העבודה של AVB

"אחד הסודות של AVB הוא מערכות היחסים ההדוקות עם צוותי ההתקנות המובילים בישראל, בהם אנחנו עושים שימוש בפרויקטים שלנו. אנחנו רואים את ניהול הפרויקט כמיומנות הקריטית ביותר להצלחתו ומחזיקים את המיומנות הזו in-house, אולם אין סיבה שצוותי ההתקנה יהיו על Payroll והם משולמים ברמת פרויקט. מנהלי הפרויקט של AVB מומחים בהתנהלות מערכתית, מנוסים ב'לגרום לדברים לקרות' בתוך חברות ענק, ומחזיקים בידע מולטי דיסיפלינרי קריטי לאפקטיביות התקדמות הפרויקט; תקשורת, חשמל, תאורה, הגברה ואפילו תחום ההשחלות והכבילה המקצועית. יש לכך שני יתרונות משמעותיים: הראשון הוא שאין לנו תקורות קבועות שאותן אנחנו חייבים להעמיס על המכרז או הפרויקט, שכמובן הלקוח הסופי צריך לשאת בהן, והשני הוא שאנחנו מסוגלים "להתאים חימוש למטרה"- מתאפשרת לנו גמישות בהתאמת הניסיון והמיומנויות של צוותי ההתקנה מול כל פרויקט". 

רויטל אגמי (תמונה - יח"צ)

2019?

"נכנסתי לתפקיד ב AVB במטרה להביא משהו אחר. בתכנית העבודה האישית שלי יש יעד לייצר עבודה סינרגטית מול חברות הפיקוח, היועצים, חברות ניהול הפרויקטים וכו', על מנת להמשיך ולהעלות את רמת הביצוע וכמובן התוצאה הסופית".