יום רביעי , נובמבר 14 2018
דף הבית | AVB | ראיון מיוחד עם בוב שארפ (SVSI): "הצטרפותנו לקבוצת Harman תביא לגידול משמעותי בהיקף פעילותנו"

ראיון מיוחד עם בוב שארפ (SVSI): "הצטרפותנו לקבוצת Harman תביא לגידול משמעותי בהיקף פעילותנו"

צוות פורטל AVMaster מבית אנשים ומחשבים נפגש לשיחה עם מר בוב שארפ, מנהל המכירות הבינלאומי של חברת SVSI המתמחה בהעברת AV  על גבי רשתות מבוססות IP במשרדי חברת AVB בנתניה, המפיצה את מוצרי החברה בארץ.
השיחה נערכה על רקע רכישת SVSI על ידי ענקית טכנולוגיית האודיו – וידאו האמריקאית Harman בחודש יוני השנה.

Harman מחזיקה בחברות האיכותיות והגדולות ביותר בתחום ציוד ההגברה והשמע (UBL, AKG, DBX MARTIN, INFINITY ועוד) ושולטת בתחום טכנולוגיות האודיו ווידאו העולמי. בלייק אוגסבורגר, מנהל החטיבה המקצועית של הרמן התייחס לרכישת SVSI בעיתונות הטכנולוגית והסביר כי היא תשולב בחטיבת ה-SBU של החברה תחת AMX על מנת לענות על הצורך הגובר של לקוחות במוצרי AV מבוססי IP.

מר בוב שארפ, מנהל מכירות בינלאומי של חברת SVSI במשרדי חברת AVB נתניה
מר בוב שארפ

מר שארפ, מהו החזון הטכנולוגי של SVSI ומהו הרקע לרכישת החברה ע"י ענקית האודיו וידאו Harman?

לפני כחודשיים היינו חברה עצמאית קטנה שהוקמה לפני 10 -12 שנה ואשר עשתה הפצה והעברה של וידאו, סוויצ'ים על גבי IP, מקודדים וכו'. אנחנו מאמינים שהדרך הטובה והגמישה ביותר להעברת AV הוא באמצעות הרשת. זוהי דרך אוניברסלית, חופשית ופשוטה להעביר אינפורמציה. אנחנו יודעים להמיר אותות AV לשני כיוונים על מנת שיעברו באמצעות פרוטוקולים של רשת. שלא כמו AV מסורתי אשר מצריך צנטרליזציה, השיטה הזו מאפשרת חופש רב בתכנון מרחב שימושי.

מהו הערך המוסף של הטכנולוגיה והמהפיכה ש-SVSI מייצגת?

אנו מאמינים שהערך המוסף החשוב ביותר ללקוח הוא השימושיות של החדר, כלומר איך אני משתמש בתאורה, בממשקים, במסכי המגע בצורה מיטבית, מהירה וקלה לשימוש. כלומר, הדגש צריך להיות על שימושיות וזה בדיוק מה שאנחנו מאפשרים. זה משנה לחלוטין את הדרך בה הדברים נעשו מזה שנים. אנו סבורים שמבחינה היסטורית ניתן להשוות זאת למעבר המשמעותי של תחום הטלפוניה למרכזיות PBX, נזכור שלפני 25 שנה לא היה מושג כזה PBX.

כיצד קו המוצרים SVSI יכול לשרת את Harman ?

כ- 70% מהרכבים המיוצרים כיום מצוידים בציוד של Harman, אם מדובר במסכי מגע, שמע, וידאו ובידור לרכב. זוהי  חברת AV  המחזיקה במותגים הטובים והאיכותיים ביותר. מה ש- Harman  תעשה כעת זה שינוי האופן בה המוצרים של כלל המותגים שלה יעבדו ביחד – הרשת תחבר בין המוצרים הללו, זהו צעד ענק.

ערך מוסף: שימושיות, איכות, גמישות

הערך המוסף צריך להיות איכות המיקרופון והמגבר, והאקוסטיקה של הרמקול. ראה את תחום הטלפוניה: הטלפון עצמו לא השתנה הרבה, מה כן השתנה? התאפשרו עוד אופציות ועוד גמישוּת שלא הייתה ב-PBX מסורתי. נוספו שימושים ותכונות, שונות שהוסיפו יתרונות רבים.
כך גם בתחום ה- AV – חווית המשתמש בהיבטי האקוסטיקה ואיכות הוידאו משתפרת כל העת על ידי שימוש בכוחה של הרשת.
ניתן לחבר את המוצרים ביחד ולגרום להם לעבוד בצורה מיטבית.

מוכרים פתרונות מושלמים ולא מוצרים

העסקים שלנו בארה"ב מצליחים מאוד. לפני כשנתיים הגברנו את הפעילות גם מחוץ לארה"ב באמצעות מפיצים, כפי שאנו פועלים בישראל באמצעות AVB. עכשיו כשאנחנו פועלים תחת המעטפת הרחבה של Harman וכחלק מחטיבת הוידאו שלה,אנו צופים גידול משמעותי בהיקף הפעילות. פעילות תחת חברה של 6 מיליארד דולר בשנה זה עצום אין ספק שהמהלך הזה טומן בחובו מסר חשוב על עתיד התעשייה והכיוון אליו היא פונה והבעת אמון בטכנולוגיה שלנו.

Harman הולכים לכיוון של אספקת פתרונות לגופים כמו קזינו, בתי חולים, אוניברסיטאות וכו' והם בהחלט מחזיקים ביכולת להציע חבילות ופתרונות מושלמים ולא רק מוצרי קצה.

 

הגב בפייסבוק