אסטרטגיית המותג החדשה נועדה לחזק את החיבור והקשר עם קהל הלקוחות בכל הגילאים ברחבי העולם 

LG חשפה זהות ויזואלית חדשה לסמלי המותג שלה, זו מגיעה להעצים את הערך Life's Good בו דוגלת החברה – במראה דינמי צעיר וחיובי יותר עימו יפגשו לקוחות מכל העולם, בזירה הוירטואלית והפרונטלית.

המיתוג החדש של החברה שותף עם עובדיה ברחבי כל העולם, LG התוותה והתאימה את נראות המותג לכל המדינות והדורות, כולל לדור ה-Z, מתוך השאיפה לחזק את החיבור לכלל לקוחותיה. זהות המותג החדשה מחזקת את  ערכי הליבה של LG – "חווית לקוח בלתי מתפשרת", "חדשנות ממוקדת לצרכי האדם" ו"להעצמת האושר". 

סיסמת המותג, Life's Good, מכילה בתוכה את המסר כיצד החברה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מחיי איכות, עם יכולת מעשית להתפנק ברגעים חשובים, יומיומיים, באמצעות מוצרים ושירותים של LG. כחלק ממשימת המותג, החברה שואפת להעניק חיים טובים יותר, ואף תורמת להם ולעתיד טוב יותר רבות, עם פעילותה וצעדיה הידידותיים לסביבה, לחברה ולחיים בכדור הארץ.  

LG

קונספט המותג החדש כולל את שינוי הזהות החזותית של LG, פרשנות מחדש של תחושת ה "יחד" הקיימים במותג. החברה שואפת להגביר את האינטראקציה שלה עם הלקוחות באמצעות זהות חזותית חדשה זו, המוסיפה חיוניות, אלמנטים אינטראקטיביים, וספין חדש לתדמית המותג הקיימת.  

במרחב הדיגיטלי, סמל החברה "יתעורר לחיים", יפנה ללקוחות ברמה חדשה של אקספרסיביות. הסמל מורכב מהאותיות 'L' ו- 'G', יכול לבצע שמונה תנועות ייחודיות, כולל הנהון, סיבוב וקריצה. עם יכולות חדשות אלו, סמל המותג יוכל לברך את הלקוחות בחיוך ידידותי, לנוע יחד עם מוזיקת רקע בפלטפורמות דיגיטליות במגוון דרכים הומוריסטיות, מותאמות ושנונות.  

בנוסף לצבע האדום הייחודי של LG, החברה תשתמש באדום LG Active האנרגטי בכל נקודות המפגש עם הלקוחות, פרונטליים ווירטואליים. כמו כן, הוכנסו גם אלמנטים הדרגתיים שונים באדום אקטיבי של LG, לבן ושחור, המציעים מגוון ייחודי לכל מוצר או שירות. 

החברה גיבשה גם גופן חדש לסלוגן המותג Life's Good, ויעשה בו שימוש באופן נרחב יותר באריזות המוצרים. כמו כן, בגופן משולבות בתחכום צורות בהשראת מוצרי LG השונים והמגוונים. 

LG

אסטרטגיית המותג החדשה של LG תחזק את הזהות הייחודית של החברה, ותמחיש את נכונותה ויכולתה להתפתח עם ולצד קצב התפתחות החברה עצמה, לצד מחויבותה חסרת התקדים לספק חדשנות בחוויות הלקוח, בכל מקום בעולם. החברה מתכננת לנצל את נכס המותג היחיד מסוגו בכל נקודות הקשר עם הלקוחות ברחבי העולם כבר במהלך השנה. 

William Cho, מנכ"ל חברת :LG "אסטרטגיית מותג חזקה ועקבית מאפשרת לנו לתקשר טוב יותר את הערך שלנו ואת הזהות הייחודית שלנו, המשלבת באופן הרמוני חדשנות, חיבור ואהבה. אסטרטגיית המותג החדשה של LG שואפת להפוך את המותג לאייקוני שיתאים לצרכנים בכל הדורות ובכל העולם. 

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG