Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית סיפורים מהצ'ט – מתי מספר המשפיענים הוירטואלים (#AI) יעבור את מספר המשפיענים האנושיים?
    the chat

    סיפורים מהצ'ט – מתי מספר המשפיענים הוירטואלים (#AI) יעבור את מספר המשפיענים האנושיים?

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER20 בנובמבר 2024Updated:20 בנובמבר 2024אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    אפילו התמונה מ Chat GPT

     

     

    שימוש בבינה מלאכותית (AI) ליצירת דמויות משפיענים דיגיטליים הוא מגמה שנמצאת בצמיחה מרשימה בשנים האחרונות, ויש לה פוטנציאל להפוך לחלק מרכזי בשיווק הדיגיטלי. עם זאת, התשובה לשאלה שלך תלויה בכמה גורמים, כגון קצב התפתחות הטכנולוגיה, האימוץ של כלים חדשים על ידי המותגים, וההעדפות של הצרכנים.

    מספר גורמים שיכולים להשפיע על המגמה הזו:

    1. התפתחות טכנולוגיית ה-AI: ככל שטכנולוגיות בינה מלאכותית משתפרות, היכולת ליצור דמויות וירטואליות ריאליסטיות יותר, שמדמות את ההתנהגות, הקול, וההבעות האנושיות, תהפוך נפוצה יותר. דמויות AI כיום כמו "Lil Miquela" ו-"Shudu" מציעות אפשרות מותאמת אישית ובקרה מלאה על התוכן, מה שמושך מותגים המעוניינים בשיווק ממוקד ומדויק יותר.

    2. העדפות הצרכנים: צרכנים מצפים לתוכן אותנטי, חוויות אמיתיות, והזדהות עם המשפיענים שהם עוקבים אחריהם. כיום, דמויות אנושיות עדיין נתפסות כיותר אמינות ומחוברות באופן אישי לצרכן. עם הזמן, אם דמויות AI יצליחו לשדר תחושת אותנטיות או יצליחו ליצור קשרים רגשיים עם הקהל, ייתכן כי כמות המשפיענים הדיגיטליים תעלה על זו של האנושיים.

    3. היתרונות הכלכליים: משפיעני AI מציעים יתרונות כלכליים משמעותיים למותגים, כולל עלויות מופחתות (ללא צורך בהסכמים, חופשות, טעויות אנוש, או צורך בחוזים ארוכי טווח). זה יכול להוביל לכך שמותגים יבחרו להשתמש בהם יותר ויותר, במיוחד אם התשואה על ההשקעה תהיה גבוהה.

    4. התחום המשפטי והמוסרי: השימוש במשפיענים וירטואליים עשוי להיתקל בקשיים רגולטוריים ובמניעים מוסריים. אם לא תהיה שקיפות מלאה בנוגע להפקת התוכן, עלולה להתעורר בעיה של חוסר אמינות ואפילו פגיעה באמון הצרכנים.

    תחזיות:

    כיום, משפיעני AI עדיין מהווים מיעוט יחסית למשפיענים האנושיים, אך הם צפויים להתרבות בשנים הקרובות. במידה והטכנולוגיות יימשכו להשתפר, ומותגים יראו בהם פתרון יעיל יותר מבחינה כלכלית ושיווקית, ייתכן כי עד לשנת 2030 נוכל לראות מצב שבו מספר המשפיענים הדיגיטליים יעלה על מספר האנושיים. זה תלוי בעיקר בכמה משפיעני AI יצליחו לתפוס את תשומת הלב והאהדה של הצרכנים.

    לסיכום, הזמן המדויק שבו כמות המשפיענים המבוססים על AI תעקוף את כמות המשפיענים האנושיים תלוי בהתפתחות טכנולוגיות AI ובתגובות הצרכנים לשימוש בהם.

    Chat GPT
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleLG ו- Tenstorrent מרחיבות את שיתוף הפעולה שלהן ומשפרות את יכולות שבבי ה-AI
    Next Article בזק בינלאומי נבחרה לשותפת השנה של סיסקו באזור דרום אירופה בקטגורית Webex Innovation
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.