Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית האם הסימולציה מבית דאסו סיסטמס תסייע לפיג'ו לחצות את קו הסיום של מרוצי הסיבולת ?
    הודעות לעיתונות

    האם הסימולציה מבית דאסו סיסטמס תסייע לפיג'ו לחצות את קו הסיום של מרוצי הסיבולת ?

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER16 ביוני 2024אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    קרדיט - יח"צ
    • דאסו סיסטמס ופיג'ו ספורט (סטלנטיס) שיתפו פעולה במטרה לייעל את האוירודינמיקה של מכונית העל ההיברידית PEUGEOT 9X8 עבור אליפות העולם במרוצי הסיבולת, עונת 2024.
    • פתרונות SIMULIA בפלטפורמת 3DEXPERIENCE שימשו לביצוע סימולציות וסייעו להעריך את ההשפעה של עיצובים שונים על ביצועי הרכב.
    • ההדמיה, בדיוק מדעי, איפשרה לפג'ו ספורט לשפר את ההחלטות העיצוביות תוך כדי מעבר של התעשיה ממנועי חום לכלי רכב היברידיים וחשמליים.

    דאסו סיסטמס ופיג'ו ספורט, חטיבת הספורט המוטורי של סטלנטיס הודיעו על שיתוף פעולה במטרה לייעל, באמצעות סימולציה, את האוירודינמיות של  מכונית העל ההיברידית PEUGEOT 9X8 עבור עונת מרוצי הסיבולת 2024, במטרה להביא לספורט המוטורי ביצועים חשמליים מעולים, שמייצרים ערך עבור מותגי הרכב של סטלנטיס.

    קרדיט - יח"צ
    קרדיט - יח"צ

    פתרון SIMULIA PowerFLOW של דאסו סיסטמס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, שימש כדי ליצור את התאום הוירטואלי של החלק החיצוני של הרכב במלואו, ולחזות באופן מדוייק את ההשלכות האוירודינמיות של עיצובים שונים על הביצועים, על כח ההצמדה ועל היציבות.

    באמצעות אינטגרציה חלקה, בענן, של נתוני העיצוב והסימולציה, הצוותים של פג'ו ספורט יכלו לבחון רעיונות עיצוביים ולייעל אותם. בדרך זו, החלטות סופיות בנוגע לעיצוב נעשה בצורה יעילה וחסכונית יותר. 

    "דאסו סיסטמס, הטכנולוגיה שלה והמומחיות שלה, מעניקות לנו כלי מרכזי בעבודת העיצוב והסימולציה. הפרויקט הזה אפשר לצוות של 120 עובדים לפעול בשיתוף פעולה, להמציא במהירות ולעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו" אמר אוליבייה ג'נסוני, דירקטור ספורט מוטורי בפרויקט WEC, בסטלנטיס. 

    "כבר ביום הראשון, יכולנו להבין בקלות ולגשת בנוחות לתוצאות סימולציית זרימת האויר ולקבל את ההחלטות הראשונות, שהובילו את שאר העיצובים שלנו. באמצעות הסימולציה לבדה השלמנו 80-90% מהפיתוח שלנו".

     

    מכונית העל ההיברידית של פג'ו ספורט, PEUGEOT 9X8 תשתתף באליפות העולם במרוצי סיבולת עונת 2024, שכוללת 9 מרוצים ברחבי העולם, ובתוכם המרוץ היוקרתי, מרוץ 24 השעות של לה מאן. בקטגוריית רכבי העל ההיברידיים, המתחרים נדרשים לעמוד ברגולציות קפדניות בנוגע לעיצוב ולבחון את כלי הרכב שלהם באותה מנהרת רוח, בדגש על תפקיד האווירודינמיקה בהשגת יתרון תחרותי.

     

     פג'ו ספורט כבר השתמשה ביישומי CATIA של דאסו סיסטמס עבור התכנון המכני שלה ובשיתוף פעולה זה ביקשה לקדם את יכולות חקר האוירודינמיות שלה במהירות ולבצע מבחנים בעולם וירטואלי, לפני שמבצעים מבחנים על מכונית פיזית במנהרת הרוח.

    מעל 10,000 סימולציות בוצעו באמצעות הפתרונות של דאסו סיסטמס, במטרה להעריך כיצד אויר ינוע, למשל, מתחת למערכת ההנעה, סביב המפצל הקדמי, ולאורך החלק האחורי – ללא כנף.    

    "הספורט המוטרי תובעני מאד כלפי הנהגים וכלפי כלי הרכב. הוא דורש מהצוותים לפעול במהירות ובדייקנות" אמרה לורנס מונטנרי, סגנית נשיא לתעשיית התחבורה והניידות בדאסו סיסטמס. "דאסו סיסטמס יצרה עבור המהנדסים של שתי החברות, סביבה שיתופית בענן, שבה יכלו לדמות את נתוני האוירודינמיות של מכונית העל ההיברידית PEUGEOT 9X8, לאורך כל שלביה. המומחים שלנו ניתחו את תוצאות הסימולציות והציעו שיפורים כדי לעמוד בדרישות של אליפות העולם. בסופו של דבר, פג'ו ספורט הצליחה לפתח מכונית על תחרותית עם עמידות גבוהה."

    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleהצלחה גדולה לחברת לנדא דיגיטל פרינטינג בדרופה 2024, תערוכת הדפוס הגדולה והחשובה בעולם
    Next Article צוקרברג נגד פרויקט ה"קמרהבאדס" של מטא?
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    רשות החדשנות יוצאת בהליך תחרותי להקמת 5 מאיצים למחקר ופיתוח פורץ דרך בתעשייה היצרנית בהשקעה של  25 מיליון ₪

    קרא עוד

    femi הקימה מערך גיבוי והתאוששות מאסון למערכות ה- Office 365 וה- CRM בענן באמצעות Commvault Cloud

    קרא עוד

    סקר: 84% מהסטודנטים הישראלים בעד הדפסת חומרי לימוד ובתנאי שהתהליך יצרוך פחות אנרגיה וייצר פחות פסולת

    קרא עוד

    בזק בינלאומי הופכת לשותפה רשמית של Trend Micro בתחום ה-ICT (טכנולוגית מידע ותקשורת)

    קרא עוד

    הוכרזו הזוכים בתחרות הצילום הבינלאומית EPSON PANO 24

    קרא עוד

    הטכנולוגיות הישראליות שיקררו את העולם: ממקרר ללא חשמל ועד לרובוט אוכל יתושים

    קרא עוד

    יגאל פדאל מונה למנכ"ל גל-נט פתרונות תקשורת בע"מ

    קרא עוד

    אקווה סקיוריטי משיקה את המאגר הראשון מסוגו לשיתוף מידע על היתכנות לפגיעויות בקוד ומרחיבה את יכולות הסורק Aqua Trivy

    קרא עוד

    מרכז פעילות חדש של Epson יקדם צמיחה ממוקדת לקוח במדינות אסיה, אפריקה והמזה"ת, כולל ישראל

    קרא עוד

    AI בשירות הפשע: דו"ח של HP חושף שימוש בבינה מלאכותית ליצירת נוזקות

    קרא עוד

    מחקר סופוס-שני שלישים מארגוני הבריאות נפגעו מתוכנות כופר, שיא של ארבע שנים

    קרא עוד

    חווית הגיימינג המושלמת – LG משיקה את סדרות מסכי המחשב החדשות מסדרת UltraGear™

    קרא עוד

    בזק בינלאומי חשפה לבכירים את הדאטה סנטר המתקדם והמאובטח בפארק אפק

    קרא עוד

    מהן המגמות העדכניות בעולם ה-Red Hat OpenShift והקוברנטיס?

    קרא עוד

    איך מחברים את המורשת היפנית של אפסון עם אזור המזה״ת, טורקיה והקווקז?

    קרא עוד

    הכנס השנתי של פורטינט: המסע ל-AI מתחיל עם אבטחת סייבר

    קרא עוד

    חברת הסטארט אפ הישראלית SafeFields מכריזה על פתרון פורץ דרך להפחתת הקרינה בכלי רכב חשמליים והיברידיים

    קרא עוד

    סנטינל וואן ולנובו משתפות פעולה בהטמעת אבטחת AI 

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.