בעידן של "רעש דיגיטלי", שבו מוסחת בקלות דעתו של הצרכן, נרתמת הטכנולוגיה לטובת התעשייה, ומציעה פתרונות יצירתיים שימשכו את הקהל וימקדו את תשומת ליבו .

מפרסמים ובתי עסק מתחרים כיום על תשומת ליבו של הקהל, שהפכה למצרך נדיר וחשוב. בעידן ריבוי המסכים, שבו זמן החשיפה נמדד במספר שניות בלבד, הולך ומתרחק החלום ליצירת אינטראקציה עם הצרכנים ולהטמעת המסר הפרסומי. כיום מוצאים מפתחים בתעשיות ההייטק והמולטימדיה דרכים חדשות על מנת לתקשר וליצור מעורבות של הקהל.
מבט מהיר על שני פרויקטים "ניסיוניים" עשוי לספק רעיונות שימושיים להגדלת מעורבות הגולשים, שתוביל לזכירת המותג ואולי גם להעדפתו על פני מותגים אחרים.

לפרק את התמונה ולהשאיר אותה שלמה

הגימיק הטכנולוגי שיצרה חברת סמסונג במרכז המבקרים "סמסונג 837" בניו יורק, מושך למקום אנשים רבים, שבאו בראש ובראשונה לצפות באטרקציה ולחוות אותה, אבל על הדרך נחשפו למוצרים נוספים של החברה.

כדי לייצר את הגימיק הגדירה סמסונג מחדש את המונח "התמונה השלמה". על קונסולה קעורה הורכבו זה לצד זה 112 סמרטפונים מסוג "גלקסי" שמצוידים במסך החדש "דום", ומשדרים מזוויות צילום שונות תמונה אחת ב 360 מעלות.

המבקרים במרכז יכולים להניע ולסובב את מעמד המסכים, וזוכים לחוויה תמונה הקרובה למציאות וירטואלית, וזאת באמצעות אפליקציה מובנית שמאפשרת יצירת רצף של תמונות על המסך הקעור.

לחשוב מחוץ למסך, "לחשוב מחוץ למסך", AVmaster מגזין המולטימדיה

Frame Glide – חווית חושית לצרכנים

לקראת חגיגות ה- 60 למוזיאון "Adirondack Experience" (המוזיאון על נהר ההר הכחול) במדינת ניו יורק הושקה הטכנולוגיה TechoFrolics, ומשכה את הקהל לקחת חלק בחוויה ממשית של שייט בסירה לאורך הנהר באמצעות תצוגה אינטראקטיבית ובעזרת משוטים.

דוד דורלך, המנהל והמייסד של חברת "TechnoFrolics" פיתח את תוכנת ה Frame Glide, שהיא מסגרת של מסכי מגע המאפשרים מעורבות עמוקה של המבקרים, למשל; חקירת האטמוספירה בעזרת טלסקופ וצלילה לצד שונית אלמוגים. בסיוע התוכנה יכולים המשתמשים לנווט בין מיצגי וידיאו ומולטימדיה באופן אינטואיטיבי.

הטכנולוגיה מיושמת כרגע במוזיאון אך פתוחה לשימוש נרחב יותר. לדברי דורלך, "הטכנולוגיה האינטראקטיבית שמציעה המערכת מאפשרת למבקרים באתרי מלונות ובמסעדות לאסוף מידע תוך כדי תנועה, ולחקור באופן פעיל את הסביבה בה הם מבקרים".

את טכנולוגיית המסכים הפעילים אפשר להשוות לפרסום מבוסס מקום, בדומה לזה שמתרחש בעזרת אפליקציית ה- Waze ובממשקים דומים. המערכת לומדת את צורכי המשתמש, ומציעה לו הצעות רלוונטיות בקרבת מקום.

בראייה שיווקית מדובר בשירות שנתפס כ Win-Win למבקרים ולמפרסמים. המבקרים באתרים זוכים לעזרה בהתמצאות בשטח, ובעלי עסקים יכולים ליהנות מחשיפה רלוונטית ללקוחות נוספים, שכבר נמצאים בקרבת מקום.

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
AVCOM

על זה נאמר Crystal Clear

אנחנו פוגשים את ניקוס אלקסידיס (Nikos Alexiadis) בביתן סוני בתערוכת ISE 2022 כשמאחוריו מחזה שובה עין: תצוגות תכלית של החברה על גבי מסכי LED בגדלים

לכתבה »
מינויים

ClearOne ממנה מנכ"ל חדש

השינויים בתעשיית ה-Pro AV לא מפסיקים להגיע, בעדכון האחרון מ- ClearOne פורסם כי חבר המנהלים של החברה החליט לערוך שינוי משמעותי ולהחליף את מנכלי"ת החברה וראש

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל