אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס השיקה לאחרונה תכנית הכשרה מקצועית לתפקידי Desktop Virtualization Experts שמתמקדת בעולמות התוכן של פתרונות  Citrixופועלת תחת השם "Citrix Sprinters". תכנית ההכשרה מיועדת לאנשים מתחום המערכות והתשתיות שנמצאים בתחילת דרכם. הקורס הראשון כולל כעשרה משתתפים ומתקיים לאורך חודש יוני במכללת הייטק ג'ון ברייס. 

ספרינטרים. קרדיט- יחצ מטריקס

המשתתפים בהכשרה נקלטו כעובדי אינטגריטי תוכנה ומקבלים שכר מלא מהיום הראשון. בתום ההכשרה ה"ספרינטרים" יקלטו בחברות המובילות בישראל כאנשי צוות Citrix.

באינטגריטי תוכנה בחרו לצאת עם תכנית הכשרה זו לאור המחסור בעובדים העצום שקיים בשוק העבודה לתפקידים בעולמות המחשוב, בדגש על תחומי התשתיות וה-System. תוכנית ההכשרה המקצועית כוללת קורס רשמי של Citrix, מבחן הסמכה בין לאומי CCA-V, התלמדות עם מומחי Citrix מבית אינטגריטי תוכנה וכן קורס השלמה מתקדם, כאשר לרשות כל ספרינטר יעמוד מנטור מנוסה מצוות האינטגרציה של החברה שילווה אותו. עשרת המשתתפים בתכנית הפיילוט הראשונה נבחרו מבין מאות קורות חיים ולאחר ראיונות של עשרות מועמדים. 

כמי שמהווה את השותף המוביל של Citrix בישראל והיחידה בעלת שותפות פרימיום פלוס, טבעי שאינטגריטי תוכנה תוביל קורס מסוג זה בישראל. החברה מעסיקה כ-20 מומחי Citrix, המיומנים ומוכשרים ברמות הגבוהות ביותר בכל מוצרי Citrix. 

ארז ברוך, סמנכ"ל טכנולוגיות באינטגריטי תוכנה, אמר: "קיים פער ענק בין מה שחברות מחפשות ברמת הידע, הניסיון והיכולות המעשיות אל מול היצע של מועמדים חסרי ניסיון או ללא הכשרה מקצועית רלוונטית. על זה אמר מארק טוויין – 'כולם מדברים על מזג האוויר, אבל אף אחד לא עושה דבר בנידון'. חברת אינטגריטי תוכנה החליטה להרים את הכפפה ובנתה תכנית הכשרה ייחודית ופורצת דרך בתחום התשתיות. אנחנו סמוכים ובטוחים שזהו רק המחזור הראשון מבין תכניות הכשרה רבות שעוד עתידות להתקיים בעקבותיו. באמצעות תכנית זו אנחנו מתכוונים לעבות את כמות המומחים לפתרונות Citrix שקיימים בישראל ולסייע לארגונים רבים להתגבר על המחסור הגדול בעובדים מיומנים בתחום".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG