אקווה סקיוריטי הישראלית, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, מציגה לראשונה בתעשייה תעודת אחריות לאבטחת סביבות ענן בשווי של עד מיליון דולר. שווי תעודת האחריות משקפת את היכולת של אקווה לעצור התקפות בסביבות הענן באמצעות הפלטפורמה שלה Cloud Native Application Protection Platform (CNAPP). האחריות, הזמינה ללא עלות לכל הלקוחות שהתקינו באופן מלא את פלטפורמת אבטחת המידע של אקווה, תעניק כיסוי של עד מיליון דולר במקרה של התקפה מוכחת על הארגון. 

דרור דוידוף-צילום George Disario

עם העלייה במתקפות שמתרחשות בסביבות הענן, אקווה מוכיחה כי היא החברה הראשונה שיכולה לייצר שינוי אמיתי באבטחה של ארגונים בנוגע להגנה על עומסי העבודה (workloads) בשלבי ההרצה בסביבות ענן. מכיוון שיותר ויותר מערכות קריטיות של ארגונים עושות שימוש ביישומים של סביבות ענן, אבטחת יישומים אלה הפכה לבעלת חשיבות עליונה. כלי אבטחה מסורתיים הוכחו כלא יעילים בהגנה על סביבות אלו, ומחקרים עדכניים של נאוטילוס, צוות המחקר של אקווה, הראו שבפחות מ-20 דקות ניתן לייצר פגיעה מהותית בעומסי העבודה בסביבות ענן שנחשבות פגיעות.

"עומסי עבודה בתהליכי ההרצה הם המטרה העיקרית והנחשקת ביותר עבור תוקפים בסביבות הענן", אמר דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד שותף של אקווה סקיוריטי. כיום, אקווה הינה הספקית היחידה שיכולה לסכל התקפות לאורך כל מחזור חיי הפיתוח של המוצר ולעצור אותן בשלב הכי קריטי: בהרצה. הדרך הטובה ביותר שלנו להפגין אמון ובטחון בפלטפורמה שלנו היא לשים את המוניטין שלנו על כף המאזניים כאשר אנחנו מציעים תעודת אחריות נרחבת כזאת".

הפלטפורמה של אקווה סקיוריטי מאבטחת את נכסי הענן של ארגונים בזמן אמת. היא מונעת מחולשות, תצורות שגויות, מידע מסווג ותוכנות זדוניות מלהיכנס לתהליכי ההרצה, ומסכלת באופן אוטומטי את כל המתקפות על הארגון. משרשרת אספקת התוכנה ועד עומסי העבודה בזמן ההרצה, אקווה מגינה על כל מחזור החיים של היישום עם תגובות מיידיות.

אודות אקווה סקיוריטי

אקווה סקיוריטי (Aqua Security)  היא החברה המובילה בתחום אבטחת סביבות Cloud Native. אקווה מספקת לארגונים את החופש ליצור חדשנות ולנהל את הארגון שלהם עם מינימום תקלות. פלטפורמת אבטחת ה-Cloud Native של אקווה מספקת מניעה, זיהוי ותגובה אוטומטית לכל אורך מחזור חיי היישומים במטרה לאבטח תשתיות ענן ויישומים הפועלים בענן. לקוחות אקווה הם הארגונים הגדולים בעולם בענפים כגון: בנקים, חברות ביטוח, ממשל, שירותים פיננסים, מדיה, ייצור וקמעונאות. הפלטפורמה של אקווה מאבטחת מגוון רחב של סביבות ענן ציבורי ופרטי: קונטיינרים, serverless ומכונות וירטואליות בענן. אקווה, אשר הוקמה בשנת 2015, מעסיקה כ-600 עובדים, מתוכם כמחצית במטה החברה ומרכז הפיתוח בישראל. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG