בעידן שבו יש שפע של סוגים לבחירה, איכויות ותצורות, חשוב מאוד לבחור את מערכת הראש המתאימה לאופי הפעילות הספציפי, ולמעשה "להתאים חימוש למטרה".

אז האם לבחור מערכת בעלת אזניה אחת או שתיים? מיקרופון מסנן רעשי סביבה או ללא? פתרון חוטי או אלחוטי? שימוש ביישומי VoIP ? אלו הן רק חלק מהשאלות שעל הלקוח לענות לפני הצטיידות במערכות ראש מקצועיות.

ארבעה פרמטרים חשובים לכל ארגון :  

איכות ועוצמת השמע

היום, איכות השיחה במוקדים הופכת יותר ויותר לקריטית. נציגי המוקדים עוברים סדנאות באופן שוטף במטרה ללמוד לזהות את סגנון התקשורת של הלקוחות ואת ה"סולם" בו מתקיימת השיחה. אחרי הזיהוי המיוחל לומדים הנציגים להגיב תוך יישום טכניקות ספציפיות. איכות ועוצמת השמע, קריטיים על מנת להשיג מטרות אלה. שיחה באיכות טובה היא שיחה בעלת סיכויים טובים באופן משמעותי להימשך זמן רב יותר מכזו שאינה באיכות מספקת. כשזמן השיחה ארוך יותר, לנציג יש את ההזדמנות להיות "נוכח" יותר במטרה להשיג את יעדיו.

נוחות והתאמה

קשה עד בלתי אפשרי להצליח לתת מענה לכל סוגי הראשים באותו מוקד, אולם יש מערכות ראש אשר תוכננו באופן ארגונומי, המאפשר תוך כיוונון פשוט, לתת מענה נוח ויעיל לכל הצוות.

נוחות השימוש משמעותית למי שאמור לתפקד שעות ארוכות כל יום עם מערכת ראש. המגע, הצלילים, האחיזה – כל אלה הינם פרמטרים חשובים לנוחות השימוש ומכאן גם לתוצאות המושגות ביום העבודה.

עמידות אחריות ושירות

עמידות היא פרמטר חשוב ביותר בעידן בו שעות העבודה של הצוות הוא חומר הגלם העיקרי. ארגונים רבים מעדיפים לשלם מעט יותר וליהנות ממערכות ראש אשר מחזיקות מעמד לאורך זמן, ובכך נמנעות מממשקי תיקון והחלפות. מערכות ראש אשר באמצעותן נעשה שימוש "כבד" ויומיומי עלולות להתכלות, כלומר, לא כל מערכת ראש מתאימה לכל פעילות.

כמו בכל הצטיידות, נושא האחריות והשירות מתברר כנושא חשוב ביותר – מהי משך האחריות, אילו נזקים מכוסים בתקופה זו, מהי הזמינות לתיקון או החלפה והאם קיימת מעבדה מקומית אשר מחזיקה מלאי חלפים זמין לשלל הדגמים.

נכונה במערכות ראש מקצועיות

מחיר

אי אפשר לדלג על נושא המחיר המשמעותי – בדומה לתחומים רבים, מחיר מערכות הראש הוא פועל יוצא של איכותן ורכיביהן – המיקרופון, הרמקול, החומר ממנו הן עשויות וכו'. אלה קובעים את העמידות, איכות השיחה ונוחות השימוש.

בעולם הגלובלי, חברות רבות כולל מותגים מוכרים, מייצרים בארצות המזרח הרחוק, כאשר הפיקוח על ייצור המוצרים מהווה אבטחת איכות ו"תקינה". המחיר עלול להשתנות באופן משמעותי בין סוגים שונים של מערכות ראש ובהתאם לאיכותן. אנו ממליצים לבדוק היטב, לגעת, להניח על הראש, לקיים שיחות ואפילו לשתף את הצוות בבחירת המערכת.

הכתבה נכתבה על ידי חברת ארגוקום, שהינה ספק של מערכות ראש בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתחום מערכות הראש ועם עשרות אלפי מערכות אותן הפיצה לשוק.

נציגי השירות והמכירה של חברת ארגוקום ישמחו לבקר אצלכם ולסייע לכם בקבלת ההחלטה המתאימה ללא כל תשלום או התחייבות.

לפרטים נוספים – https://www.headsetil.co.il

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG