בדרכה להוביל בתחום התוכנה לרכב, החברה הגלובלית מכריזה על תחרות אפליקציות ויצירת אקו סיסטם של מפתחי תוכנה לרכב. הרעיונות הטובים ביותר יוצגו באירוע שייערך באפריל 2021 

תמונה - יח"צ

מרצדס בנץ ממשיכה בתהליך הדיגיטיזציה של סביבת הנהג בדרכה להוביל בתחום התוכנה לרכב. במסגרת זו, יוזמת החברה יצירת אקו סיסטם בינלאומי של מפתחי תוכנה לרכב ("In-Car Coding Community"), שיהיה מורכב ממפתחים, סטארט-אפים, וחברות תוכנה, שיפתחו אפליקציות שימושיות וחדשניות עבור רכבי החברה. 

באמצעות מרכז המחקר והפיתוח של החברה בתל אביב, מזמינה מרצדס משתתפים ישראליים להשתתף בתחרות הבינלאומית של מפתחי אפליקציות לרכב ולהציע רעיונות חדשניים, כשהטובים ביותר יוכלו להנות מתמיכת החברה, ולהיות מוטמעים ברכבי החברה בשלב מאוחר יותר. 

לנרשמים לתחרות, מרצדס תספק SDK שייאפשר גישה למערכת ה-MBUX (Mercedes Benz User Experience) של מכוניות היוקרה של החברה. תחומי העיניין לתחרות כוללים שיפור החוויה הדיגיטלית, מוצרי שירות, תרבות, חינוך, הפעלת בית חכם, והאינטרנט של הדברים (IOT) ועוד. 

גם חטיבת המשאיות של החברה תהנה מתחרות זו, אליה יופנו הצעות ספציפיות לאפליקציות הנותנות מענה ופתרון לסקטור העסקי בתחומי הלוגיסטיקה והמשלוחים, ייעול תהליכים, ניהול ציי משאיות וחווית השימוש של נהגי המשאית. זאת תהיה הפעם הראשונה שמפתחי אפליקצית סמרטפון יוכלו לגשת לדאטה בזמן אמת מהמשאיות של מרצדס.

עם הגשת הרעיונות, יחודדו ויאופיינו הקונספטים הנבחרים. הרעיונות הטובים ביותר ינותחו על ידי מומחים בשלב "המנטורים" של מרצדס והפיתוחים הטובים ביותר עם פוטנציאל מימוש והטמעה יוצגו בכנס היברידי של החברה שייערך באפריל 2021. 

אייל מאייר, מנהל החדשנות של מרכז המחקר והפיתוח של מרצדס בנץ בתל אביב ושותף בצוות השופטים והמנטורים של התחרות, מציין שהתחרות מעודדת חיבור של מפתחים, סטארטפים וחברות ישראליות עם רכבי העתיד. "אנו מאמינים מאד באקו סיסטם הישראלי ובפוטנציאל שיתופי הפעולה עם חברות ישראליות. התחרות  הינה  חלק מאסטרטגית החברה ליצירת אקו-סיסטם מסחרי שיוביל לשיתופי פעולה עתידיים עם מפתחי אלפיקציות לרכב." 

ניתן למצוא פרטים נוספים על התחרות של מרצדס ועל יצירת האקו-סיסטם של מפתחי תוכנה לרכב באתר www.in-car-coding.com 

אודות מרצדס

החברה הפועלת בתחום כלי הרכב  הפרטיים והמסחריים, מעסיקה למעלה מ- 170 אלף עובדים ברחבי העולם ומתמקדת בפיתוח, ייצור ומכירה ובמתן מגוון שירותים ללקוחותיה. בהיותה החברה המזוהה בעולם עם חדשנות פורצת דרך ופיתוחיה לאורך ההיסטוריה שינו את פני תעשיית הרכב בתחומים רבים בהם מערכות הינע, מערכות בטיחות אקטיביות ופאסיביות ומערכות קישור ותקשורת המאיצים כיום את הפיתוח והשילוב של רכבי הנהיגה האוטומטית והרכבים ההיברידים והחשמליים של החברה ברחבי העולם. מותג מרצדס-בנץ כולל בתוכו גם את המותג: AMG, Maybach ו-me, כמו גם את סדרת המותגים החשמליים, ה-EQ. מרצדס היא אחת מיצרניות רכבי הפרמיום הגדולות.  ב-2019 נמכרו יותר מ-2.4 רכבי נוסעים ויותר מ-438 אלף כלי רכב מסחריים. החברה ממשיכה להרחיב את מערך הייצור שלה בעולם עם יותר מ-40 אתרים ב-4 יבשות שונות ובדגש גלובלי על נושא הקיימות, שמהותו, מחויבות החברה לנושאי סביבה וקהילה. 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG