היטאצ'י ונטרה מכריזה על פתרונות אחסון all-flash, פתרון אחסון כשירות, מוצר NAS חדש והרחבת ההזדמנויות עבור שותפיה

Bobby Soni Hitachi Vantara (PR)

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י (TSE:6501), המתמחה בפתרונות תשתית ופתרונות דיגיטליים, הכריזה על שורה של פתרונות חדשים המיועדים לארגונים בגודל בינוני הכוללים את הרחבת סדרת E של מערכי ה-NVMe בטכנולוגיית all-flash; הוספת פתרונות NAS למשפחת ה-HNAS; ופתרון אחסון ווירטואלי כשירות – Hitachi Virtual Storage as a Service. כמו כן, החברה השיקה יוזמות חדשות אשר נועדו לאפשר לשותפיה העסקיים לסייע לארגונים בגודל בינוני להאיץ את המעבר לעידן חדש של מסגרות עסקיות חדשות ופלטפורמות עסקיות דיגיטליות.  

כאשר נפחי הנתונים גדלים בקצב הכפול כמעט פי 2 מתקציבי ה-IT של הארגונים, אחת הבעיות הקריטיות היא לאחסן את הנתונים ולהפוך אותם לנגישים עבור לקוחות והיישומים שלהם. המחסור באנשי IT ובמשאבים גורם ללקוחות בגודל בינוני לחפש אחר פתרונות אמינים אשר יכולים להפחית את עלויות האחסון שלהם ולהביא להתייעלות. הפתרונות של היטאצ'י ונטרה מתייחסים לצרכים החשובים ביותר של ארגונים בשוק ה-Mid-Size  ומוכיחים ערך ותמחור יוצאי דופן עבור לקוחות ושותפים. 

"היטאצ'י ונטרה משמשת מזה זמן רב כתו תקן לאחסון נתונים עם ביצועים גבוהים והיום אנחנו מעלים את הרף גם עבור האחסון בשוק ה-Mid-Size ", אמר בובי סוני, נשיא לתחום תשתית דיגיטלית, היטאצ'י ונטרה. "אנו מספקים לכל התעשייה יכולות מובילות ותוכנה חכמה ובעצם מנגישים את פלטפורמת ה-VSP 5000 המיועדת לשוק האנטרפרייז, אל שוק ה-Mid-Size באמצעות סדרת ה-E החדשה שלנו, עם תמחור אטרקטיבי וקלות שימוש משופרת. עם הפתרון החדש שלנו המגיע כשירות, אנו ממשיכים להקל על הנטל של ניהול התשתית כך שלקוחות יכולים להתמקד במה שחשוב באמת – ניהול העסק שלהם". 

"היטאצ'י ונטרה יחד עם השותפים נרגשים להרחיב את הפתרונות העוצמתיים החדשים ברמה הארגונית לארגונים בגודל בינוני כדי להעצים אותם להאיץ את תהליכי הטרנספורמציה ולהשיג את המטרות העסקיות שלהם – כל זה בתמחור אטרקטיבי", אמרה קימברלי קינג, סגנית נשיא גלובלית, שותפויות ובריתות אסטרטגיות בהיטאצ'י ונטרה.  

 

היטאצ'י ונטרה מציגה 2 פתרונות המספקים אפשרויות בחירה ומחיר נגיש כדי לבסס את עצמה כספקית הפורטפוליו המועדפת לשוק ה-Mid-Size: 
החברה מרחיבה את קו ה-Hitachi Virtual Storage Platform E Series עם הוספת ה-VSP E590 ו-E790, המהווים מודלים חדשים של NVMe בטכנולוגיית all-flash לשוק ה-Mid-Size  ומספקים מאפיינים ויתרונות ברמה ארגונית ללקוחות בכל הגדלים, שעסקיהם מקדימים את התשתית הקיימת שלהם ואשר זקוקים לתמיכה עבור תהליכים עסקיים מודרניים כמו DevOps.  

סדרת ה-E החדשה כוללת יכולת ניהול חכמה מובנית אשר תוכננה כדי לפשט משמעותית את כל ההיבטים של סדרת E החל מהתקנה מהירה ועד לאספקה אוטומטית וניהול ביצועים חכם, אשר נמצאים בעדיפות עליונה עבור צוותי IT קטנים יותר. עבור לקוחות אשר מתכננים פריסות גדולות יותר ומחפשים ניתוח מקצה-לקצה גדול יותר, אורקסטרציה ואוטומציה של תהליכי עבודה, מערכות סדרת ה-VSP E תואמות גם עם תוכנת הניהול המתקדמת ברמה הארגונית של היטאצ'י – Hitachi Ops Center. 

VSP E590 ו-E790 הן פלטפורמות 2U המאפשרות ביצועים מעולים ומספקות דרגות חדשות של פשטות באמצעות הגנת נתונים משולבת ויכולות ניהול העתקת נתונים כדי להגן ולפשט את הניהול היום-יומי של הנתונים.

הפלטפורמות ממנפות את מערכת ההפעלה SVOS RF בדומה לסדרת ה-VSP 5000 ליעילות מובטחות של הנתונים. הפלטפורמות מציעות ביצועים וקיבולת במחיר נגיש. 

הפחתת נתונים מתקדמת (ADR) המבוססת על בינה מלאכותית בפורטפוליו סדרת ה-VSP E של היטאצ'י מניעה את יעילות הקיבולת כך שלקוחות בגודל בינוני יוכלו להפיק את המקסימום מהשטח המוגבל שלהם. 

 

פתרון האחסון הווירטואלי של היטאצ'י ונטרה זמין כשירות באמצעות שותפי החברה והוא מספק שירותי אחסון ענן ברמה ארגונית אשר תוכננו במיוחד עבור הצרכים של שוק ה-Mid-Size. השירותים נועדו עבור עסקים בינוניים וכוללים שירותי אחסון צפויים מראש, המסופקים כשירות מנוהל באתר המקומי או במיקום משותף. באמצעות הגמישות של מודל תמחור המבוסס על צריכה, השירותים מספקים שיעורים צפויים מראש המאפשרים תקצוב פשוט. בנוסף, קונסולה של שירות עצמי מהיר מאפשרת גמישות כדי להסתגל לדרישות התשתית המשתנות. היתרונות הנוספים כוללים: 

• רמה שירות של זמן פעולה של 99.99% עם זמן תגובה מהיר של תת אלפית השנייה. 

• ניהול פשוט עבור השותפים והרשמה קלה עבור הלקוחות תוך אספקת ביצועים ברמה ארגונית 
  במחירים תחרותיים. 

• זמינות וביצועי שירות ברמה ארגונית המאפשרים ללקוחות לרתום כלכלת ענן מבלי לוותר על
   שליטה. 

• קונסולת שירות עצמי גמישה לתכנון ופיקוח באופן פשוט. 

• יכולות אספקה מהירה ללקוחות עם תשתית אחסון גמישה ומואצת. 

כמו כן, היטאצ'י ונטרה הציגה את משפחת ה-HNAS 5000, פתרון אחסון פשוט ויעיל המיועד לארגונים מבוזרים ועומסי עבודה של יישומים המאפשר ללקוחות לאחד את נתוני הקבצים על תשתית אחת של היטאצ'י ונטרה. הפתרון כולל: 

• פרודוקטיביות מוגברת של תשתית אחסון משותפת. לקוחות יכולים להוסיף קבצים לכל מערכת VSP
   כדי לקבל פתרון one-stop-shop המאחד בין מגוון רחב של עומסי עבודה.  

• הוצאות מופחתות באמצעות הורדת נתוני קבצים בהתבסס על חוקים ופוליסות לכל סוג של יעד
  מרוחק, הכולל ענן ציבורי. 

מהירות וערך עבור השותפים

היטאצ'י ונטרה שואפת להגביר את המיקוד שלה סביב הרחבת מגזר שוק ה-Mid-Size  עם מערך סדרת ה-VSP E המותאם אישית ופתרון האחסון הווירטואלי כשירות המסופק באמצעות שותפי החברה, כאשר למערכת השותפים של החברה יש תפקיד מרכזי בכך. השותפים יכולים לסייע לספק גודל, לזהות הזדמנויות, להרחיב את טווח ההגעה ללקוחות פוטנציאליים ולספק את הפתרונות אשר יענו על צרכיהם. 

כדי להבטיח כי השותפים של היטאצ'י ונטרה מצוידים בכל הנחוץ להם במטרה להאיץ את החדירה לשוק ה-Mid-Size עם הפתרונות החדשים של החברה, היטאצ'י ונטרה מציעה עבורם מגוון של כלים ומשאבים, הכוללים: כלי תמחור דינמי אשר מפשט בצורה אקספוננציאלית את תהליך העסקה דרך הדרכת תמחור עסקאות ותהליכי עבודה לאישור עסקאות אוטומטי; Hitachi Guru – כלי המלצות אחסון לשוק ה-Mid-Size; צבירה של תמריצים; הדרכה פשוטה, sandbox ומעבדות מקוונות כדי להרחיב את הידע של השותפים ולהאיץ את הזדמנויות המכירה; ונכסי קמפיין שיווק מובנים, מותאמים ופשוטים לתפעול הזמינים ב-Partner Marketing Hub.

"בדומה לכל ארגון גדול אחר, חברה בגודל שלנו זקוקה לתשתית יציבה אשר מסוגלת להתמודד עם דרישות הנתונים הגוברות", אמר רוברט קופלסטטר מבית החולים האוניברסיטאי לודוויג מקסימיליאן (LMU) במינכן בגרמניה. "הפתרון של היטאצ'י ונטרה למגזר שלנו משמעו כי לא נצטרך להתפשר על אמינות הביצועים בזמן שאנו בונים את התשתית הדיגיטלית החדישה שלנו במטרה להניע הזדמנויות עסקיות קיימות וחדשות עבור הארגון".  

 

אודות Hitachi Vantara

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מלווה את לקוחותיה אל עבר טכנולוגיות העתיד ופותרת עבורם את האתגרים הדיגיטליים. העבודה הצמודה לצד כל אחד מלקוחותינו מאפשרת לנו למנף את היכולות הטכנולוגיות והדיגיטליות שלנו בתחום הנתונים והיישומים על מנת שעסקים ואנשים ירוויחו. מעל ל-80% מהחברות ברשימת Fortune 100 בוטחות בהיטאצ'י ונטרה שתסייע להם לפתח אפיקי הכנסה חדשים, להשיג יתרון תחרותי, להפחית עלויות, לשפר את חווית הלקוח ולספק ערך חברתי וסביבתי. בקרו אותנו בכתובת www.hitachivantara.com.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG