חברת Greenware Technologies: "מערכת Monitors AnyWhere היא הפתרון הראשון בעולם ה-Digital Signage המאפשר ניהול קירות מסכים מבוססי רשת על ידי מחשב PC סטנדרטי"

קירות מסכים משתלטים בקצב מהיר על שטחי מסחר, משרדים, חנויות מכל מגזר אפשרי ומוסדות חינוך ואקדמיה. בעלי תפקידים בחברות, ארגונים ומוסדות, גילו את הכוח האדיר שיש במסר חזותי הנפרס על מספר מסכים ותופס את תשומת ליבו של המתעניין באופן שאף מדיה אחרת לא מצליחה.

בשנים האחרונות התפתחו טכנולוגיות רבות המאפשרות הקמה וניהול של קירות מסכים, אך הן היו יחסית יקרים, מסורבלים ולא אפשרו ללקוח לגדול במידת הצורך. בשל כך, נרתעו מחברות ועסקים רבים מלהשקיע בהקמת קיר מסכים, על אף ההסכמה כי תרומתו לצמיחה העסקית הינה משמעותית.  

מערכת Monitors AnyWhere, שפותחה בישראל על ידי חברת Greenware Technologies, מציגה פתרון ייחודי המאפשר הקמת מספר רב של קירות מסכים על בסיס הרשת הקיימת.  את קירות המסכים מנהלת תוכנת Monitors AnyWhere המותקנת על מחשב PC סטנדרטי, דרכו ניתן לשלוט באופן מלא על קירות המסכים הנמצאים במיקומים שונים בארגון באופן שמייתר התקנה של מחשבים או בקרים מאחורי קירות המסכים.

איך הפתרון עובד?

Monitors AnyWhere עושה שימוש בטכנולוגיית הנקראת – HDMI over LAN  – המאפשרת חיבור מספר רב של מסכים דרך הרשת הקיימת למחשב אחד.  כל מסך מתחבר לרכיב הנקרא Zero Client בחיבור HDMI ורכיבים אלו מתחברים לרשת הLAN. המחשב הראשי, שמחובר אף הוא לרשת, "רואה" את כל המסכים שמחוברים לרכיבי ה- Zero Client כקיר מסכים אחד גדול ומאפשר שליחת תכנים מכל סוג להצגה על הקיר.

בתמונה: הטמעה של הפתרון במסגרת חדר התצוגה של יבואנית Hisense בישראל שהוקם באצטדיון נתניה: מחשב סטנדרטי השולט על קיר בן 9 מסכים המורכב בתצורה של 3*3 ומשדר ב-4K

הטמעת פתרון וידאו hisense

לדברי החברה המוצר חסכוני באופן משמעותי לעומת פתרונות אחרים בשוק והוא מנוהל דרך מחשב סטנדרטי בודד הניתן לשליטה מכל מקום ובכך הוא מייתר את הצורך בהתקנת מחשב נפרד לכל מסך, את השימוש בבקרים או בביצוע שרשור.

הפתרון מאפשר שכפול תוכן של קבוצת מסכים ויצירת קירות מסכים על קבוצה אחרת או הצגת תוכן שונה בכל אחד מהמסכים, תזמון של תכנים, הזרמה של תכנים מכל סוג על קירות המסכים ועוד.

צפו בסרטון המחשה של הפתרון


Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

2 תגובות

  1. נשמע פתרון מאוד מעניין ונחמד לדעת שהוא פיתוח ישראלי.
    האם הוא מתאים גם לארגונים עם מספר רב של מסכים הודעות (בין 15 ל 20)?

  2. היי בן,
    תודה על ההתעניינות.
    כמובן שהוא מתאים בצורה מושלמת לשילוט דיגיטלי עבור כל כמות של מסכים.
    אתה מוזמן ליצור עימנו קשר לפרטים נוספים:
    info@monitorsanywhere.com

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG