693 ימי עבודה, עלות של 2 מיליון פאונד, 465 רמקולים בודדים ולמעלה מ-15 אלף מטרים של כבלים' הרכיבו ביחד את מה שמוגדר כמערכת הרמקולים הגדולה ביותר עבור חדר יחיד – מול הבמה באחד מהאולמות הידועים ביותר בעולם, האלברט הול המלכותי בלונדון.

לצורך הפרויקט נרכשו 517 רמקולים של חברת d&b, כשכאמור 465 מרכיבים את מערכת הרמקולים הראשית ו-52 רמקולים חופשיים לטובת ניטור ומילוי פערים לפי צורך. המערכת משתמשת ב-73 מגברי ארבעה ערוצים, ובנוסף הותקנו 211 מיקרופונים וכן 4 רשתות אלחוטיות להעברת האודיו בין חלקי המערכת כולה.

"ההשקעה היא יותר מאשר רק עדכון של מערכת השמע. מדובר גם בהכנה של האולם לעתיד כשאנחנו מתקרבים לחגיגות ה-150 ב-2021, כך שהיא תתאים לעוד 150 שנים", אמר קרייג האסל, מנכ"ל האלברט הול.

המערכת החדשה אמורה להביא את הקול קרוב יותר לכל המושבים באולם, תוך שיפור ניכר באיכות, בטון ובבהירות הצליל, כך שאיכות הצליל תהיה זהה בכל פינה באולם הוותיק.

"אלברט הול הוא אולם המייצג עבור מתכנן מערכות קול את אחת מהגאומטריות הייחודיות ביותר בעולם – ולכן חשוב מאוד שהתכנון של מערכת האודיו הסופית יספק שיפור משמעותי לקול המוגבר בזירת האירוע. הצלחנו לקבוע במדויק כיצד, היכן ואלו רמקולים צריך להתקין", סיפר סטיב ג'ונס, מאחד מטכנאי האודיו של d&b שניהל את הפרויקט.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG