וואן ביונד השיקה את מצלמת המעקב AutoTracker 3 עם חיבור לרשת בתקן NDI של ניוטק (NewTek) כדי לאפשר לאוניברסיטאות, חברות וארגונים להוסיף מעקב אוטומטי אחר מרצים ומנחים המעלים מצגות בפני קהל, וזאת דרך רשת AVoIP.

לפי החברה, המצלמה עצמה יוצרת תזרימי וידאו בתקן NDI ברזולוציה גבוהה ונמוכה בקצב ביטים משתנה. לאחר הגדרתה ברשת, היא ניתנת לשליטה באמצעות כל התקן בקרה התומך ב-VISCAoIP כדי לאפשר להפעיל או לבטל את יכולת המעקב אחר הדוברים. כמו המצלמות הקודמות בסדרה, מגיעה גם AutoTracker 3 עם חיישן סוני (SONY) באיכות גבוהה, תמיכה ב-+PoE, זום אופטי 20x, התאמת תמונה אוטומטיות – איזון לבן ומיקוד לדוגמה, וכן תפוקת אות כפולה באיכות של 720p או 1080p, וכל מה שצריך הוא כבל רשת סטנדרטי לחיבור המצלמה ל-NDI כך שמדובר בפתרון שאמור לחסוך זמן וגם כסף.

המצלמה משתמשת בטכנולוגיה המשלבת זיהוי פנים ותנועה כדי לאפשר מעקב חלק אחר הדוברים, ולמעשה אמורה לבטל את הצורך במפעיל אנושי.

"מעבר לכך שה AutoTracker 3 מציעה את טכנולוגיית המעקב אחר דוברים האוטומטית הטובה ביותר בתעשייה, היא כעת גם הקלה ביותר לשילוב בחדרים", אמר טרי קאלן, מנכ"ל ומייסד וון ביונד שגם הוסיף שמדובר בפתרון שעלותו כיום 7,595 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG