חברת זיקסי (שמרכז הפיתוח שלה נמצא בארץ) העוסקת בהעברתי תכני וידאו בענן, הודיעה כי בגרסה החדשה של הפלטפורמה שלה ניתן לשלב קטעי וידאו ממספר מקורות שונים גם אם הם אינם מזוהים או מורכבים מ"חבילות" (Packets) ומבלי להסתכן באובדן איכות או יציאה מסנכרון. 

היכולת הזו מושגת באמצעות אלגוריתם המנתח כל מקור וידאו באופן אותו ניתן להשוות להרכבה מחדש של סלילי DNA ובונה זרם אחד חדש וקוהרנטי.

מלבד הפונקציה הייחודית שלה שמוגנת בפטנט, זיקסי תומכת גם בפרוטוקול המוכר בתעשייה להעברה בזמן אמת (RTP) ונקרא SMPTE 2022-7. באמצעות הפרוטוקול אפשר לשלב ביחד וידאו ממספר מקורות, אך הם חייבים להיות ממוספרים ומורכבים מאותן חבילות ניתנות לזיהוי. 

העניין הוא שברוב המקרים בתעשייה, ישנם קטעים שאינם מסומנים או שהחבילות הולכות לאיבוד בנקודות הניתוב השונות, כך שהפיתוח של זיקסי הוא בהחלט משמעותי. יתרון נוסף הוא שבאמצעות הטכנולוגיה ניתן לשלב מספר פורמטים שונים של קבצים כגון HLS,MPEG,TS או TCP בלי קשר לעומס שכל אחד מהם מייצר על המערכת.

זיקסי מציגה את כלי המאסטר שלה, ZEN Master, במסגרת תערוכת המדיה NAB Show 2018 שתתקיים בין התשע לשנים עשר בחודש בלאס וגאס.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG