באמצעות הטכנולוגיה החדשה, מאפשרת החברה לראשונה דיגיטציה של האלמנט האנאלוגי האחרון בחדר הישיבות

תצוגה דיגיטלית ושיתופית של תכני לוח לבן מסורתי עם AirBoard (תמונה: Crestron)

 

כמעט מבלי לשים לב, אחד האמצעים הנפוצים ביותר, וזה שנמצא בשימוש הרב ביותר בחדרי ישיבות רבים, כמו גם חדרי הדרכה, אודיטוריומים וכו', הוא לא אחר מאשר הלוח המחיק הפשוט והטוב. ה-AirBoard, מוצר חדש של קרסטרון (Crestron), תוכנן על מנת לגשר על הפער שבין העולם האנאלוגי בו מצויים הלוחות המחיקים והעולם הדיגיטלי, ולאפשר העברה פשוטה וקלה של התוכן על גבי הלוח לכל מחשב או מסך. בעוד שפתרונות אחרים מנסים לשנות את המצב בעזרת מקרנים חכמים ולוחות חכמים (Smartboards) – פתרונות שהינם גם יקרים יחסית, וגם לא מצליחים עדיין לספק חוויה פשוטה וקלה כמו לוח וטוש, בחרה Crestron בפתרון אלטרנטיבי שהינו זול משמעותית, קל ופשוט לתחזוקה, והכי חשוב – משמר את חווית השימוש האינטואיטיבית כ"כ.

AirBoard מאפשרת להציג את התוכן של הלוח המחיק על גבי כל מסך הקרנה בעזרת תקשורת IP סטנדרטית, ובנוסף, מאפשרת הקלטה של התוכן ב-Live, שידורו בשיחת VC/UC וכו'. ההתקן המבוסס על הטכנולוגיה הוא למעשה מצלמה דיגיטלית בקצה זרוע, אותה ניתן לחבר לכל לוח מחיק פשוט. המצלמה סורקת את הלוח בזמן אמת, ובעזרת אלגוריתם עיבוד תמונה, מעבירה רק את התוכן הכתוב, בניקוי תנועות הידיים. מכיוון שמדובר בהתקן PoE כל מה שנדרש להפעלת היחידה הוא כבל Ethernet בודד.

החומרים המוקרנים באמצעות ההתקן ניתנים לשמירה, ואף לשליחה מאוחרת יותר למשתתפים ובעלי עניין, לפי חתכים שונים. משתתפים מרוחקים יכולים להתחבר באמצעות דפדפן מכל מחשב נייד או טאבלט כדי לצפות, לאחר הכנסת הסיסמה המתאימה, בתכנים המוצגים על הלוח.

"הלוח הלבן הוא ההתקן האנלוגי האחרון בחדר, ועם כל כך הרבה תחרות בין המכשירים על השטח ב-'קדמת הבמה', בדרך כלל מתקינים אותם בקצוות המרוחקים של חדרי הישיבות, בהם הנראות מוגבלת. כעת, עם AirBoard התצוגה המרכזית בחדר או המקרן יכולים להציג את הלוח כך שכולם יכולים לראות אותו בקלות", הסביר דן ג'קסון, מנהל תחום הטכנולוגיה ל-Enterprise במרכז המחקר והפיתוח של Crestron.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG