חברת Neway Technologies (ניווי טכנולוגיות), אחת השותפות הבכירות של מיקרוסופט בישראל, קיבלה את הסמכת MSP- Expert Azure Managed Services Partner – ההסמכה ברמה הגבוהה ביותר של מיקרוסופט לשותפים בתחום הענן. Neway, אשר פועלת בתחום הענן של מיקרוסופט בישראל ובחוף המזרחי בארה"ב, היא אחת מתוך כ- 70 שותפים בכל רחבי העולם אשר קיבלו הסמכה זו. 

שמוליק בר, ניווי (צילום - אלה פאוסט)

Neway מציעה פתרונות ענן מגוונים של מיקרוסופט, החל מ- Azure, Office 365 ועד הקמת מערכי תקשורת קולית ווידאו מבוססי Teams, המאפשרים לנהל את הידע והתקשורת בארגון באופן חכם וחסכוני.

הסמכה ברמת MSP Expert מאפשרת ללקוחות לעבוד עם גוף עתיר ניסיון, ידע ומקצועיות, היכול ליישם פתרונות  ענן על בסיס הניסיון הרב ולהעניק תמיכה ברמה הגבוהה ביותר. שותף MSP Expert זוכה לקבל גישה נרחבת למשאבי הידע, הניסיון והתמיכה של מיקרוסופט ונבחר על ידי מיקרוסופט לטפל בלקוחות אסטרטגיים. בנוסף לכך, שותף MSP Expert  נבדק לעיתים תכופות על ידי מיקרוסופט על מנת לוודא על שימור רמת הידע, השירות וההקפדה על אבטחת מידע. 

לדברי שי משה, מנהל פיתוח עסקי שותפים עסקיים במיקרוסופט ישראל, "Azure MSP Expert היא תכנית גלובלית חדשנית במיקרוסופט, אשר נועדה להדגיש ולהציג את היכולות של שותפים בכירים בעלי היכולות הטובות ביותר בתחום הענן של מיקרוסופט. Neway זכתה בתואר זה בזכות יכולותיה הגבוהות וניסיונה הרב כמו גם בזכות מערכת היחסים ארוכת השנים של שתי החברות והלקוחות המרוצים בישראל ובארה"ב. על מנת להיות בעלת הסמכה כזו, שותפינו נדרשים לעמוד בסטנדרטים מאוד גבוהים עם קבלת התואר וגם לאחר מכן. לקוחות שיעבדו עם ניווי יכולים להיות בטוחים ברמת המקצועיות והשירות שיקבלו". 

לדברי שמוליק בר, מנכ"ל ניווי טכנולוגיות, "אנו שמחים על קבלת ההסמכה ברמה הגבוהה ביותר של שותף ענן של מיקרוסופט. ניווי ומיקרוסופט צועדות יחד שנים ארוכות במגוון תחומים, החל מפתרונות למשרד, פתרונות ענן, פתרונות תקשורת, ניהול ידע, אבטחת מידע ועוד. כעת נוכל לספק ללקוחותינו בבטחון רב יותר שירות טוב יותר, היצע נרחב של פתרונות בכל עולם הענן, תוכנות ותשתיות כשירות ותנאים אטרקטיביים יותר". 


אודות Neway Technologies

Neway Technologies היא חברת פתרונות IT מובילה, הפועלת בישראל ובארה"ב ואחת השותפות הבכירות של מיקרוסופט. מאז נוסדה החברה בשנת 2004 היא מסייעת לארגונים להתייעל, להיות פרודוקטיביים, לנהל בחכמה את הידע והמידע בארגון באמצעות פתרונות ענן מבוססי פלטפורמות מיקרוסופט ( Azure, 365 ) ופתרונות ייעודיים הן אפליקטיביים והן פתרונות תקשורת מתקדמות בענן, זאת תוך הקפדה על סטנדרטים מחמירים בתחום אבטחת המידע. הידע והניסיון העצום של Neway ביישום פתרונות מיקרוסופט זיכו את החברה בהסמכת  Azure MSP Expert –  ההסמכה הגבוהה ביותר לספק שירותים מנוהלים בתחום Azure , הסמכה ייחודית של Modernization of web Applications וכן הסמכות כשותף Microsoft Gold בתחומים Azure Cloud  productivity , Cloud Platform, Enterprise mobility Management ו- Windows&Devices.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG