תמונה – Technology business today

NEC Display חתמה על הסכם עם חברת הטלקום הסעודית (Saudi Telecom Company) לפיה היא תרכיב בחדר הבקרה שלה תצוגת dvLED בשטח מצטבר של 256 מטר-מרובע. התצוגה הזו, עם סיום ההרכבה שלה, תהיה אחת מתצוגות ה-LED הגדולות אי פעם שהוצבו בחדרי בקרה בעולם. NEC אמורה להיות אחראית לתכנון, ליצור, לאספקה, להובלה ולהתקנה של קיר הווידאו הענק, והיא תעשה זאת בעזרת חברת אינטגרציה מקומית בשם סעודי מדיה סיסטם (Saudi Media Systems). מעבר לכך תהיה החברה אחראית לאספקת המעבדים והמערכות שיאפשרו את התפעול המוצלח של חדר הבקרה המאוחד של חברת הטלקום, הממוקם בריאד.

"ההסכם שלנו עם חברת הטלקום הסעודית מייצג ציון דרך שמראה ש-NEC היא אחת מהיצרניות הבודדות בעולם שיכולה לספק פתרונות תצוגה שלמים בהתאמה אישית לישויות ממשלתיות ולחברות גדולות. NEC מכסה את כל היבטי הפרויקט החל במבחני היתכנות, דרך תכנון וייצור ועד להתקנה. אנחנו בוחרים את טכנולוגיית התצוגה הנכונה ומהתאימה ביותר, יחד עם פתרון מעבדי בקרה לא רק עבור הרשת של מרכזי התפעול אלא גם עבור מרכזי הנתונים, חדרי הבקרה ומרכזי האבטחה", סיפר ברנד אברהארדט, מנכ"ל NEC Display.

המעורבות של NEC לא מסתיימת בזה. היא גם תהיה אחראית לאספקה ולהתקנה של 216 יחידות נוספות של קירות וידאו, מספר תצוגות בחדרי ישיבות, וזאת מעבר לפתרונות נוספים וקטנים יותר מבוססי LED באזורים שונים של בניין החברה אשר נחשבת לחברת הטלקום הגדולה במזרח התיכון.

"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם NEC Display לאספקת פתרון שלם ומוכן להפעלה למען תפקוד מוצלח ואפקטיבי של מרכז הבקרה המאוחד שלנו. זהו הסכם המשקף את המאמצים הרציפים שלנו לבנות שותפויות אסטרטגיות גלובליות במטרה לספק שירותים דיגיטליים באיכות עולמית ללקוחותינו, וכדי לעזור להמרה הדיגיטלית של הממלכה", אמר עבדולה אל מזרו, מנכ"ל יחידת הצי והבניינים בחברה הסעודית.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG