קליבר רציני – Calibre מגיעים ל-ISE

היצרנית הבריטית Calibre מיורקשייר אשר פועלת בשוק ה-Pro AV משנת 1988 מביאה עימה ניסיון רב בתחום האלקטרוניקה עם פתרונות בתחום עיבוד התמונה, פתרונות scaler מיוחדים, רכיבים למסכים, מסכי תצוגה ועוד. השנה תדגים Calibre ב-ISE את יכולות סדרת HQUltra 4K – ממתגים משולבי Scaler ו-Scaler משולב LED התומכים ברזולוציית 4K. למרות כי החברה לא מוכרת במיוחד בישראל, יש לה מוניטין רב והיא מייצרת מוצרי OEM גם עבור יצרניות נוספות אשר יציגו גם כן ב-ISE השנה.

בחלק נרחב מהביתן ניתן יהיה להתרשם מאפליקציות חדשניות המותאמות לסדרת הממתגים אשר נועדו לייצר חווית משתמש ואיכות תמונה מיטביים. בין הפתרונות אשר יודגמו יכללו מתאמי רזולוציות לווידאו LED ומיתוג אודיו ווידאו משולבים למצגות. נכון להיום, HQUltra הוא המוצר הנפוץ ביותר בקטגוריה שלו באירועי ספורט גדולים במקומות כמו אצטדיון Drago בפורטוגל, אולימפיאדת ריו 2016, אירוע Wine Queen בגרמניה ועוד.

"השוק אימץ את HQUltra בזכות יכולת המיתוג המהירה שלו בין מקורות – פחות מרבע שנייה, בזכות איכות התמונה המתקבלת ללא הילה והתאמת רזולוציה (scaler)," מסר טים ברוקסבנק, מנכ"ל בחברת Calibre. "הטכנולוגיה שלנו עולה על זו של המתחרים במונחי מידע חזותי וביצועים".

במהלך התערוכה תהפוך Calibre את דוכן התצוגה שלה למכונת פינבול ענקית בסגנון רטרו, מבקרי התערוכה יוכלו לשחק ולהתחרות על הניקוד הגבוה ביותר כאשר הזוכה יוכל לזכות ב-Scaler!

את Calibre תוכלו לפגוש ב-ISE באולם 12 בביתן N45.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG