מסכי ה-OLED של LG זכו להערכה ופרסים בטקס השנתי ה- 72 של פרסי EMMY בתחום הטכנולוגיה וההנדסה, בקטגוריית הטלוויזיה לשוק הצרכני. פרסי Technology & Engineering Emmy Awards מוענקים מאז 1948 על ידי האקדמיה הלאומית האמריקאית לטלוויזיה, אמנויות ומדעים – כאותות הערכה ומצוינות לפיתוחים והמצאות בעולם טכנולוגיות השידור, ולהוקרת פעלם של ממציאים התורמים לעולם הנדסת הטלוויזיה.

תמונה - יח"צ

אותות ההערכה הנוכחיים הם תוצאה ישירה של החדשנות המתמשכת של LG, החותרת לשפר ולפתח את טכנולוגיית הטלווזייה, על מנת לעמוד במפרטי הייחוס של האולפנים בתחום. טלוויזיות LG OLED זוכות להערכה גבוהה של אנשי מקצוע רבים באולפני ההפקה המובילים, כמו גם מכיוונם של יוצרי תוכן ידועים – בזכות הצבעים המדוייקים במיוחד אותן הן מפיקות, לצד טווח ניגודיות חסר תחרות. טלווזיות LG OLED מספקות עיבוד וידיאו אופטימיאלי, יכולות כיוונון הטובות ביותר בתחום, טווח רחב של אפשרויות שילוב עם ציוד אחר תוך תמיכה במספר גדול של פורמטים בתחומי הוודיאו והאודיאו, כמו גם מגוון רחב של כלים ויכולות שפותחו במיוחד על מנת לענות לצרכים המיוחדים של אנשי מקצוע ויוצרי תוכן. טלוויזיות LG OLED משמשות במקרים רבים כצגי התייחסות באולפנים מרכזיים בהוליווד, כמו גם בשירות יוצרי תוכן ומפיצי תוכן בכל העולם.

היכולת לענות באופן מלא לכוונות הבמאי תוך הצגה מדויקת של כל פרט בזכות פיקסלים בעלי מנגנון תאורה עצמאי, הופכת את צגי LG OLED לנקודת התייחסות אליה מכוונים שאר פריטי הציוד – בזכות היכולת הייחודית להם לעמוד בתקנים הגבוהים ביותר של איכות תמונה, המקובלים בקהילת יוצרי התוכן. האפשרות להציג תנועה באותה רמת דיוק שבה מוצגים צבעים, מובילים לפופולאריות של טלוויזיות LG OLED גם במסגרת צוותי ההפקה והשידור של אירועי ספורט בכל העולם.

טלוויזיות LG OLED זוכות לשבחים של מומחים בשוק הצרכני ובתעשיית התוכן גם יחד, ומספקות איכות תמונה טובה יותר בזכות טכנולוגיית פיקסלים בעלי מנגנון תאורה עצמאי לכל פיסקל, מבנה חופשי מתאורה אחורית, ומנגנון בלתי תלוי לעמעום וכיבוי נפרד של כל פיקסל. יחס ניגודיות מרשים, צבעי שחור עמוקים יותר, זוויות צפיה רחבות וזמן תגובה מהיר הם כמה מהסיבות שבזכותן ממשיכים צגי LG OLED להוביל את קטגוריית טלוויזיות הפרמיום.

לדברי Nam Ho-jun, סגן נשיא בכיר למו"פ בחברת מכשירי האלקטרוניקה והבידור הביתי של LG, "אנחנו גאים במיוחד בהכרה לה זכו טלוויזיות LG OLED עם קבלת אחד מהפרסים האייקוניים ביורת בתעשיית הטלוויזיה והשידור. אותות ההערכה האלה הם עדות לעבודה לפיה טלוויזיות ה- OLED שלנו מספקות את חוויית הצפיה הביתית הטובה ביותר, ומאפשרות ללקוחות ליהנות מהתוכניות האהובות עליהם בדיוק באופן שבו התכוונו יוצרי התוכן הזה להציג אותו".

הפרסים הנוכחיים באים בעקבות חידושים אחרים של LG בעולם המתפתח במהירות של טלוויזיה חכמה, מקושרת, בהפרדה גבוהה. לא מכבר, זכתה LG בפרס אמי בתחום הטכנולוגיה שהוענק לה בזכות הפיתוח והיישום של פורמט HTML5 כחלק מחוויית הטלוויזיה הכוללת, כמו גם בפרס Engineering Excellence Award המוענק על ידי איגוד אנשי המקצוע של הוליווד (HPA), אותו קיבלה החברה כאות הערכה לפיתוח וליישום אפשרויות כיוונון צגים על בסיס תקני 1D & 3D LUT, בטכנולוגיית CalMAN הייחודית ל- LG ולטלוויזיות ה- OLED שלה. בעבר, קיבלה החברה הבת של LG העוסקת במו"פ בארה"ב, Zenith Electronics, פרסי Technical Emmy בזכות פיתוחים חלוציים קודמים דוגמת השלט רחוק האלחוטי הראשון למכשירי טלוויזיה, תקני תעשיה לשידורי HDTV וסטריאו, כמו גם צגים שטוחים. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG