מאז היווסדה בשנת 1986, קיבלו מקבלי ההחלטות בלנובו כמה מאוד נכונות, ששמו אותה במקום שהיא נמצאת בו היום. פחות או יותר בתוך עשור שהחל ב 2005, שינתה לנובו את זהותה עם עסקת המחשוב האישי שהתבצעה עם יבמ כאשר בהמשך נעשתה עסקה דומה גם בתחום השרתים. יחד עם הקניין הרוחני של יבמ המוכרת, אשר רצתה להפנות משאבים לתחומים אחרים, הפכה לנובו ליצרנית המחשוב הגדולה בעולם. 

רכישת מוטורולה מובייל מגוגל היתה כבר במטרה להכניס את לנובו לכל בית, אירוע שהפך את היצרנית לאחת מהשחקניות הגדולות בעולם בתחום הסלולר. ב 2018 נכנסה לנובו לתחום הוידאו קונפרנס עם הצהרת כוונות מובהקת. 

כ 63 אלף עוברים מאיישים את משרדי החברה בעולם, הכוללים חמישה עשר מרכזי פיתוח וארבעה מרכזי חדשנות בהם מועסקים כעשרת אלפים מהנדסים ואנשי פיתוח.

בשנתיים האחרונות משקיעה החברה מאמצים רבים לעבות את צוותי הסמארט ומגייסת כוח אדם לפיתוח פתרונות חדשניים לצד שיתופי פעולה עוצמתיים עם יצרניות איתן נוצר ערך משמעותי עבור הלקוח הסופי. לוג'יטק היא אחת מהמובילות שבהן והעובדה שהיא מופצת בישראל על ידי בנדא מגנטיק הופכת את השילוב לאטרקטיבי אפילו יותר- היכולת לאחסן ולספק מלאי בלוחות זמנים קצרים ביותר, מתן ייעוץ טכני הנשען על הצרכים והמגמות בשוק, כל אלה עושים את ההבדל. 

אלירן בן עזרא, מנהל תחום תחנות העבודה בלנובו, משתף בוידאו הקצר גם על הראייה ההוליסטית של לנובו את התחום ואת יכולותיה לתת מענה למנעד צרכים, אתגרים ושיטות עבודה מנצח בתוכו.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG