תמונות - יח"צ

מקרן הלייזר החדש של Epson היפנית, LS500 ATV 4K HDR, הגיע לישראל בול לתקופת הסגרים ושעות הבינג׳ האינסופיות. המשימה: לשנות את הסלון הביתי ולהפוך אותו מ׳סלון׳, לאולם קולנוע של ממש. למטרה זו שילבו במקרן את ה-Android TV, כך שניתן ליהנות ממגוון מקורות תכנים בסטרימינג, בין אם מדובר בנטפליקס, או יוטיוב. 

טכנולוגיית 4K PRO-UHD 3LCD מהדור החדש  שולבה ביכולת להקרין על כל משטח מטווחים קצרצרים במיוחד, כך שניתן להתאים את ההקרנה לכל חלל, גדול כקטן. צבעים עזים, שחורים עמוקים ותמונות חדות במיוחד מוקנות עד לגודל של 120 אינץ' (בעת שגודלו של מסך טלוויזיה ממוצע הוא 50 אינץ'). למעשה, ניתן להתאים את הקרנת הלייזר של ה- Epson LS500 באחד משני הגדלים שנקבעו מראש: 100 אינץ׳ ו- 120 אינץ׳ – בהתאם לגודל החדר. יתר על כן, המקרן מציג את התכנים שלכם עם בהירות מרשימה, מה שאומר שניתן לצפות בתוכניות וסרטים גם במהלך היום כשהתריס פתוח לרווחה.

אודות אפסון 
אפסון היא מובילה טכנולוגית גלובלית המקשרת אנשים, התקנים ומידע באמצעות הטכנולוגיות והמוצרים שלה, ביניהם: מדפסות ומקרנים לבית ולמשרד, רובוטים תעשייתיים ושעונים. החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 76,000 עובדים ב- 87 חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן. 

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG