במהלך כנס Infocomm® 2022 שהתקיים בלאס וגאס, הכריזה לנובו על התקן שיתוף הפעולה החכם ThinkSmart™ One. התקן זה פותח עבור חדרי פגישות קטנים עד בינוניים או עבור מרחבי משרד ביתיים ייעודיים. 

One hero - LENOVO

ההתקן המוכלל (AiO) ThinkSmart One הוא הראשון מסוגו בעולם המורץ באמצעות מערכת ההפעלה Windows 10 IoT Enterprise, והוא מבוסס על מעבד Core משובץ של אינטל מהדור ה-11 שכולל את טכנולוגיית ה-vPro של החברה. הוא תומך ביישומי ועידות וידאו מוכרים כמו Teams Rooms של מיקרוסופט או Rooms של זום, והוא מציע מערך של שמונה מיקרופונים עם יכולות ביטול רעשים והדהוד, רמקולים בעוצמה של 15 וואט וכן מצלמת רשת משולבת ברזולוציה גבוהה ועם שדה צילום רחב. ThinkSmart One מציע חוויה אודיו ויזואלית יוצאת מגדר הרגיל.

ThinkSmart One הוא התקן קל להתקנה, לניהול ולהתאמה באמצעות ThinkSmart Manger והוא מציע רמת אבטחה גבוהה באמצעות היכולות המובנות של vPro מבית אינטל ושל מערכת ההפעלה Windows 10 IoT Enterprise. ההתקן המוכלל כולל גם את ThinkSmart Controller, מסך מגע בגודל 10.1 אינץ' הזהה לזה שסופק עם Core room kits, והוא מאפשר שליטה פשוטה וקלה בפגישות.

ההתקן החדש פותח מתוך הערכה להמשך הצמיחה בתחום מרחבי הפגישות ההיברידיים על רקע השינויים העצומים שחלים בסביבת העבודה. ThinkSmart One מספק הרחבה לפלטפורמות ועידות הווידאו ושיתוף הפעולה של לנובו שממלאות תפקיד קריטי בסיוע לפרודוקטיביות והמעורבות של העובדים.
ThinkSmart controller - LENOVO

איפיוני ThinkSmart One:

חוויה גמישה ויוצאת מן הכלל עם התקן מוכלל שמציע מחשוב ותמיכה אודיו ויזואלית, עם אפשרות הצמדה לקיר ועם מסך שליטה תומך מגע מופרד קל לשימוש

חדשני ובר התאמה באמצעות מספר חיבורי קלט/פלט כולל HDMI ו-USB, וכן שני חיבורי RJ45 לרשת מקומית, אחד מהם תומך בהעברת חשמל באמצעות הרשת (PoE) 

יכולות אודיו ויזואליות עוטפות עם שמונה מיקרופונים שמציעים כיסוי של 180 מעלות, מצלמת FHD עם שדה צילום אופקי של 100 מעלות, וכן רמקולי סטריאו עם טווח שימושי שמגיע עד שמונה מטרים

קלות ניהול באמצעות מערכת השליטה המצורפת, או ניהול מרחוק באמצעות ThinkSmart Manger.

תוכנה ושירותים שמוסיפים לערך

כמו בכל מוצרי חדרי הפגישות של ThinkSmart מבית לנובו, ThinkSmart One מגיע כסטנדרט עם שלוש שנות תמיכה ברמת פרמיום של לנובו, עם גישה לטכנאים מתקדמים 24 שעות ביום, 365 ימים בשנה. הוא גם כולל שנה של שירותים ותוכנה של לנובו:

ThinkSmart Professional Services: First Year Maintenance הוא שירות שעוזר למחלקות ה-IT להתקין, להגדיר ולשלב כל ערכה בפלטפורמות התקשורת האחודה הקיימות, והוא כולל חוזה תחזוקה לשנה אחת. החוזה, שניתן לחידוש, מציע בין היתר את אפשרות לפריסה מחדש במרחב פגישות אחר, במידת הצורך
 
ThinkSmart Manager Premium היא חבילת תוכנה לניהול שיתוף פעולה מבית לנובו. כדי לשמור על שיתוף פעולה יעיל, הטכנולוגיה צריכה להיות פעילה כל הזמן, להיות מחוברת כל הזמן וקלה לשימוש. ThinkSmart Manager Premium עוזרת למחלקות ה-IT להגדיר, לשלוט ולנהל את כל פורטפוליו הפתרונות של ThinkSmart באמצעות ממשק אינטואיטיבי יחיד.
 
"התמודדות עם אתגרי שיתוף פעולה היברידי אינה רק עניין של היכולת לראות ולשמוע בצורה ברורה יותר. הטכנולוגיה חייבת להביא חוויות אישיות וטבעיות יותר ולספק את החוויה הזו באופן שווה לכל המשתתפים", אמרה שאנון מקיי, מנכ"לית עסקי שיתוף הפעולה הגלובליים של לנובו. "ThinkSmart One מספק סוג של שיתוף פעולה חכם שמניע חדשנות באמצעות טכנולוגיה שנמצאת בכל מקום, והינה שוויונית וחלקה".
 

 

ThinkSmart One

Processor

Intel® Core™ i5-1145G7E IoTG vPro® Processor

Operating System

Windows 10 IoT Enterprise

Memory

8GB DDR4

Storage

256GB SSD

Graphics

Integrated Intel Graphics

Controller Display

10.1” (1280×800) 10-point touch display with 16:10 aspect ratio

Audio

Stereo speakers, 15-watt typical power output

8 x Microphones with 180-degree coverage and echo and noise cancellation

Camera

FHD camera with 100-degree horizontal FOV, 68-degree vertical FOV, 125-degree diagonal FOV

Security

Windows 10 IoT Enterprise security

Intel vPro security

Ports

2 x HDMI out,

1 x HDMI In

2 x USB Type-A

2 x USB Type-C

1 x RJ45 (POE) with indicator LED

1 x RJ45 (vPro) with indicator LED

Wireless LAN

Wi-Fi 2x2AX

Dimensions

TBD

Weight

TBD

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG