מכריזה על ThinkStation P360 Ultra- הפתרון החדש המספק ביצועים ללא תחרות בתצורת מארז שמוצג לראשונה בתעשיה ויוצר קטגוריה משלו

 
קרדיט - לנובו

לנובו מכריזה היום על ThinkStation P360 Ultra שמשלים את פורטפוליו תחנות העבודה השולחניות שלה. הוא מספק ביצועים ללא תחרות בתצורת מארז שלא נראתה עד היום. המכונה, שגודלה מחצית מזו של תחנת עבודה שולחנית במארז קטן מסורתי, יוצרת קטגוריה משלה. הנפח הכללי של המארז קטן מ-4 ליטר ועם זאת הוא עדיין מגיע עם מעבדי Core מהדור ה-12 של אינטל ותומך בכרטיסי תצוגה מקצועיים עד RTX A5000 של NVIDIA, כך שהמשתמשים יכולים לצפות לביצועים כמו ממחשב שמגיע במארז טאואר. בתוך תצורת המארז החדשה הזו, ThinkStation P360 Ultra מציע ביצועים משופרים ביותר מ1-50% לעומת תחנות העבודה מהדור הקודם.

תחנות עבודה ידועות בזכות העוצמות והביצועים הקיצוניים שלהן – הן נבנות כדי להריץ את יישומי ה-CAD וה-BIM המורכבים ביותר, לספק בקלות חוויות מציאות מדומה ורבודה עם דרישת כוח מחשוב אינטנסיבית, להציג בקלות תמונות של תהליכים רפואיים או תוכן בידורי דיגיטלי עשיר, כמו גם להאיץ את הזמן לקבלת תובנות מניתוח בזמן אמת של מערכי נתונים מסיביים. עם זאת אנו נמצאים בעידן חדש של עבודה היברידית, וזה כאן להישאר. תחנות עבודה מקצועיות זקוקות כעת גם לטכנולוגיות אינטואיטיביות ומגוונות שיכולות להתמודד ללא פשרות עם סביבות עבודה שמשתנות כל הזמן, ולעיתים קרובות הן גם קטנות יותר.

בעוד שארגונים יכולים עדיין לפרוס את תחנות העבודה הקטנות ביותר בתעשייה – ThinkStation P360 Tiny של לנובו – כדי שיעזרו להם להתמודד עם הצורך בחיסכון במקום, למשתמשים יש כעת מכונה רבת עוצמה שמציעה ביצועים גבוהים בגודל ראשון מסוגו. זה מיטבי לשימוש בידי משתמשים מקצועיים שצריכים לנצל את המרב משולחן העבודה שלהם או רוצים למנף את המכונה לטובת שיתוף פעולה מרחוק, ואפילו לשימוש כיחידת קצה בשטח. בנוסף, ThinkStation P360 Ultra מהווה בחירה מושלמת עבור יצרניות OEM שמחפשות פתרון לשילוב מלא עם מחזור חיים של חמש שנים בעת שהן מספקות שילוב חדש של ביצועים הכרחיים במארז בעיצוב ייחודי, שמצמצם באופן משמעותי את הנפח של מארז קטן מסורתי.

"אנחנו עושים מהפכה בשוק עם תחנת עבודה שולחנית חדשה שנועדה לספק ביצועים מרשימים בתצורת מארז חוסך מקום שהלקוחות שלנו צריכים", אמר רוב הרמן, סגן נשיא, היחידה העסקית לתחנות עבודה, מחשבי לקוח ובינה מלאכותית, לנובו. "ThinkStation P360 Ultra הוא מתחנות העבודה המגוונות ביותר הזמינות, בהתחשב ביכולתו להתמודד ללא מאמץ עם תזרימי העבודה התובעניים ביותר בתעשייה של ימינו, בין אם בשימוש בידי אנשי מקצוע יחידים או כטכנולוגיה משובצת בתוך פתרון OEM".

 
קרדיט - לנובו

ThinkStation P360 Ultra, המתנתק מתצורת המארז הקטנה המסורתית, תוכנן מלכתחילה לתמוך ברכיבים מקצועיים מתקדמים – מנקודת המבט של גודל וביצועים – כשהוא מכיל יכולות מוגברות לאינץ' מעוקב. כדי להצליח בכך, לנובו עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם NVIDIA כדי לפתח פתרון ייחודי שיציע את היכולת לאחסן את הכרטיס הגרפי וגם לספק את הקירור הנדרש לתמיכה ב-RTX A5000 למחשבים ניידים. בנוסף, בעבודה מול אינטל, עם לוח אם דו-צדדי וזרימת אוויר מוגברת, לנובו משלבת מעבדי Core מהדור ה-12 של אינטל, עם עד 16 ליבות בהספק של עד 125 וואט – לראשונה עבור לנובו.

מעבר לאספקת עוצמה וביצועים חסרי תקדים בחבילה קטנה יותר – המחליפה את פתרון המארז הקטן של לנובו מהדור הקודם, P360 Ultra מציע גם גמישות ורבגוניות שעונים לצרכים של תזרימי עבודה מוגדרים עבור כל ארגון. בעיצוב הראשון מסוגו בתעשייה, לוח האם ממוקם באמצע המארז ומאפשר קירור מעולה עם שימוש מרבי ויעיל בשטח בעת שמרכיבים את תחנת העבודה. המערכת החדשה מציעה עד 128 גיגה-בייט של זיכרון DDR5, שני חריצי הרחבה בממשק PCIe Gen 4, עד 8 טרה-בייט של אחסון בתצורת M.2 ותמיכה בעד שמונה מסכים. ThinkStation P360 Ultra הוא גם מחשב תחנת העבודה השולחני היחיד בתעשייה המצויד בשתי יציאות Ethernet וחיבורי Thunderbolt™ 4 שמציעים גמישות מרבית והרחבת אפשרויות הקלט פלט. המחשב מספק שימושיות מועילה בכל מקום בו תחנות עבודה משובצות כחלק ממערכת מורכבת גדולה יותר, כגון מכשירי MRI וקיוסקים אינטראקטיביים.

ThinkStation P360 Ultra זכה להסמכת ISV מלאה ונבחן ברמת הבדיקות הגבוהה ביותר של תקני MIL-SPEC, כך שמשתמשים יכולים לעשות יותר בפחות זמן עם מכשיר מהימן ואמין. התוספת החדשה לפורטפוליו תחנות העבודה השולחניות של לנובו ממשיכה את המחויבות שלה לקיימות סביבתית, עם שימוש ב-90% קרטון וכריות קצף ממוחזרים באריזה, כמו גם 26.5% חומר פלסטי ממוחזר (PCC) במערכת עצמה. לנובו מאפשרת בנוסף שירותי קיימות חשובים עבור מוצר זה, כולל שחזור נכסים לטובת מחזור בסוף מחזור החיים וקיזוז CO22, המאפשרים למשתמש לפצות על פליטת הפחמן הממוצעת הקשורה למערכת על ידי תרומה של זיכויים לקיזוז פחמן לשותף של UN Climate Action.

בשל גודלו הרזה יותר, P360 Ultra קל יותר ב-15% ממחשבי תחנות עבודה במארזים קטנים. המשמעות היא ש-33% יותר מכונות יכולות למצוא את מקומן על משטח או במכולת שילוח, וכתוצאה מכך יש צורך בפחות משלוחים במקביל לחיסכון בפליטת פחמן במונחי תובלה. בנוסף, ThinkStation P360 Ultra זכה להכרה עם אישורים חשובים של ENERGY STAR®3 ו-TCO Certified4 והוא גם רשום ב-EPEAT® Gold5 בארצות הברית.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG