לקוחות CloudOS מקבלים תמונת מצב אמיתית לגבי ציוד ה-AV/UC שברשותם. פלטפורמת ה-CloudOS של SyncPro, מייצרת ערך ללקוחותיה, על ידי ניטור פשוט של ציוד ה-AV בחדרי הישיבות שלהם.

תמונה באדיבות SyncPro

השקעה בציוד AV מהווה אתגר, עם הרצון ביצירת ובהקמת חדרי ועידה ומצגות נותר הלקוח לא פעם עם חוסר ודאות לגבי רציפות השירות באותם חדרים – עד כמה הם בשימוש, מהן התקלות הרווחות והאם הוא יכול לתפעל אותן בעצמו ? איך הוא יכול להיות בטוח כי ההשקעה נשמרת?

פלטפורמת ה-CloudOS של SyncPro נוצרה במטרה לתת מענה בדיוק לשאלות האלו. מדובר במערכת ניטור ובקרה בענן המסייעת לארגונים לנהל ולנטר בזמן אמת ציוד Audio-Video, Unified Collaboration ו-Digital Signage, לקבל התראות בזמן אמת במידה ומתגלה תקלה.

לקוחות אשר נרשמו לגרסת הבטא יכולים להעיד כבר היום כי SyncPro אכן מספקת את הסחורה. במקרים בהם הייתה חוסר ודאות בנוגע לתקינות או זמין שירות AV בחדרים, כמו ממתג תקול או חיבור רופף – היא נעלמה. עומר ברוקשטיין, מנכ"ל החברה, ציין כי במקרים מסוימים נתקבלו מספר התראות על ציוד תקול בחדרים וכאשר הם נבדקו – נמצא כי כל ההתראות היו נכונות. במספרים מדובר בלמעלה מ-10% מחדרי הישיבות שלהם ברחבי העולם, זו רמת דיוק חדשה הנחוצה לארגונים בכל גודל, כזו שתאפשר להם לנטר ולנהל את החדרים והשירות הניתן בהם מרחוק ובמינימום השקעה.

 
תמונה באדיבות SyncPro

SyncPro פותחה מתוך הבנה כי כמעט בלתי אפשרי לייצר פתרון אחיד המגיע מיצרן אחד ולמעשה שילוב בין יצרנים יכול להביא לפתרון אופטימלי, הבעיה היא כי יצרנים יעדיפו לנטר בראש ובראשונה ציוד מתוצרתם, ולאחר מכן לנטר ציוד של יצרנים מתחרים. SyncPro פיתחה וממשיכה לפתח ממשקים מול מגוון יצרנים ובכך שומרת על תאימות גבוהה מול היצרנים באמצעות API פתוח ומביאה ללקוח את אותה חוויה שנוצרה בחדרי ה-AV/UC שלו: הטוב מכל העולמות. לקוחות SyncPro יכולים לנהל תחת פלטפורמה אחת את מה שעומר מכנה: כלל מוצרי ה-Workplace IoT שלהם.

CloudOS מתממשקת עם שירותי ניהול קריאות מובילות בעולם כגון ServiceNow, ConnectWise, Jira Service Desk ואחרות וכן עם פלטפורומות הודעות כמו Microsoft Teams, Slack ו-Cisco Teams, על מנת לאפשר לצוותי ה-IT וה-Helpdesk להיות פרו-אקטיביים ולטפל בתקלות לפני שהמשתמשים שלהם נתקלים בבעיה.

עם הגידול בעבודה מרחוק, החשיבות של פלטפורמות ה-Collaboration בארגונים הולכת וגדלה כל הזמן, ואיתה החיוניות של מערכות אלו. CloudOS מסייעת לצוותי ה-IT לוודא כי פלטפורמות אלו והציוד ההיקפי הקשור אליהן עובד בצורה הטובה ביותר.

 

אודות SyncPro

SyncPro הינו סטארטאפ ישראלי אשר הוקם ע"י עומר ברוקשטיין, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל, ובוריס דינקביץ', לשעבר היזם והמנכ"ל של חברת 500Tech. החברה מפתחת מערכת ענן (CloudOS) לניהול, ניטור והתקנה פשוטה של אמצעי IoT ממגוון יצרנים לסביבת העבודה המודרנית.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG