שלט רחוק ידני עם תצוגת מגע, וכפתורים ניתנים הלתכנות (תמונה: RTI)

 

RTI הודיעה על תחילת השיווק של T4x, השלט הרחוק החדש שלה, המציע מעבר לכפתורים פיזיים סטנדרטיים וקבועים, גם מסך מגע בגודל 4 אינץ'. המסך מציג מספר דפים שמכילים 20 כפתורי מגע ניתנים לתכנות מלא – לצרכים ביתיים ומשרדיים כאחד.

לפי החברה מדובר בדור השני של פלטפורמת ה-T4 שלה, והשלט החדש קטן יותר מהשלט שהוא מחליף בפורטפוליו של החברה. השלט מצויד בנוסף בחיישני אחיזה שגורמים לו להתעורר לחיים ברגע שמשתמש לוקח אותו ליד, ובאותה מידה מעבירים אותו למצב שינה כשהוא מונח על השולחן או במגירה ללא שימוש, וזאת במטרה להאריך את חיי הסוללה ככל הניתן.

השלט תומך במגוון סוגי קישוריות כולל ב-WiFi 802.11n שמאפשר להציג במסך שלו קבצי MPEG, עדכונים חיים, וכן לעזור בתמיכה בתקשורת דו כיוונית. הוא גם כולל תקשורת רדיו כפולה, אחת בתדר 433 מגה-הרץ עבור שליטה חד כיוונית, והשנייה בתקן ZigBee בתדר 2.4 גיגה-הרץ להעברת תשדורות דו כיווניות עם מעבדים תוצרת RTI וכן עם מוצרים חכמים של חברות צד שלישי אחרות שנתמכות, כולל מערכות תאורה, ווילונות, מיזוג אוויר וכדומה הנדרשים בסביבה של חדרי ישיבות ארגוניים.

"עם המראה וההרגשה המודרניים שלו, ה-T4x הוא התוספת המושלמת לבתים ולמשרדים החכמים של ימינו. אבל הוא מציע הרבה מעיצוב שלוכד את העין. התכונות המתקדמות שלו וריבוי האפשרויות האלחוטיות מאפשרות לאינטגרטורים לספק את חוויית השליטה רחוק המוחלטת ללקוחות שלהם", אמר אד מק'קונגאי, מנכ"ל החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG