מטריקס קלאודזון, חברת ה- IT המובילה בהטמעה, פיתוח ושירותים מנוהלים בסביבות Multi-Cloud בכל סוגי המודלים, מ- IaaS ועד SaaS, בענן ציבורי, פרטי והיברידי, קיבלה את הסמכת Azure Expert Managed Services Partner של מיקרוסופט. מדובר בהסמכה ברמה הגבוהה ביותר של מיקרוסופט, הניתנת לשותפים נבחרים המובילים את תחום הענן. 

הלית איתן (תמונה - מיקרוסופט)

עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בענן הציבורי, מטריקס קלאודזון, חברת הענן של מטריקס, מספקת פתרונות ושירותים מתקדמים במעבר לענן הציבורי כגון תכנון ארכיטקטורה, שירותי ייעוץ, אבטחת מידע, שירותים מנוהלים, מודרניזציה של תשתיות ואפליקציות הארגון וניהול פיננסי מתמשך, עם התמחויות ב- DevOps , Big Data, אבטחת מידע, שילוב פתרונות  SaaSחדשניים, ותמיכה שוטפת בסביבות ענן של לקוחותיה. מטריקס קלאודזון מספקת ומטמיעה עשרות של פתרונות Microsoft ובמרכזן מיגרציה, ניהול וחדשנות על פלטפורמת הענן הציבורי של מיקרוסופט, Azure.

תוכנית השותפים של מיקרוסופט נועדה להעצים את פעילותם העסקית והמצוינות המקצועית של שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם על ידי טיפוח סביבה עסקית מוטת קהילה. קהילה זו מקדמת את שיתופי הפעולה ומקדמת הזדמנויות עסקיות משותפות מתוך רצון לתת ערך ללקוחות המעוניינים לעבור תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם נחלקים למספר רמות הכשרה, כאשר הרמה הגבוהה ביותר, כאמור, הינה Expert MSP כוללת כ-80 שותפים ברחבי העולם, מהם שישה בישראל. על מנת להפוך לשותף Expert MSP, השותף המקצועי ביותר לתחום ה- Azure של מיקרוסופט, הארגון נדרש להוכיח לאורך זמן יכולות טכניות גבוהות ביותר, ולעבור ביקורת חיצונית ניטראלית, הבוחנת מגוון תחומים, ביניהם אופרציה, הטמעה, מכירות ושיווק. הסמכה זו ניתנת לשנה אחת בלבד ולאחר מכן נבחנת מחדש.

הסמכת Azure Expert MSP תאפשר למטריקס קלאודזון לקבל עדיפות וגישה נרחבת למשאבים, לניסיון ולתמיכה של מיקרוסופט וכפועל יוצא להעניק ללקוחות מיקרוסופט מענה מתקדם מקצה לקצה בפלטפורמת Azure. ליכולות אלה חשיבות רבה במיוחד, בעיקר מול ארגונים גדולים במשק הישראלי, בהם גופים ממשלתיים וציבוריים ועוד, על רקע בשורת הקמת הדאטה סנטר של מיקרוסופט בישראל. עבור ארגונים אלה, תוכל מטריקס קלאודזון לתת את מעטפת השירותים המלאה למעבר או שדרוג לסביבות אלו מבוססות Azure ופתרונות 365.         

ההסמכה, Azure Expert MSP, שהוענקה למטריקס קלאודזון, הינה חלק מתוכנית השותפים הבינלאומית של מיקרוסופט. ההסמכה התקבלה לאחר עמידה בקריטריונים מחמירים של מיקרוסופט העולמית ועמידה בביקורת חיצונית ולאחר שהוכיחה את יכולותיה הייחודיות כ Cloud Service Provider –  וכמו כן הוכיחה ביצוע וידע טכנולוגי גבוה בפרויקטים משמעותיים במשק. מטריקס קלאודזון הכשירה אנשי צוות מומחים בארגון, בעלי שם בתחומי ייעוץ, אינטגרציה, פיתוח וחדשנות בסביבות מיקרוסופט.  צוותים אלו כבר מעניקים ללקוחותיה מענה רחב והוליסטי בכל ההיבטים הרלוונטיים – משירותים ואפיון צרכים ועד פיתוח פתרונות ייחודיים ומותאמים אישית. 

 
עדי הייניש (תמונה - עומר ברש)

עדי הייניש, מנכ״ל מטריקס קלאודזון: ״אנו שמחים לקבל את ההסמכה המשמעותית ביותר של מיקרוסופט. בהסתכלות קדימה לשנים הקרובות ובמיקוד של קלאודזון בחדשנות טכנולוגית, הסמכה זו תאפשר לנו לחזק את הערך ולהרחיב את סל הפתרונות שאנחנו מספקים ללקוחותינו סביב האקוסיסטם של מיקרוסופט.״

לדברי הלית איתן, סמנכ"לית חטיבת השותפים, מיקרוסופט ישראל: "עם קבלת ההסמכה, שיתוף הפעולה בין מטריקס קלאודזון ומיקרוסופט יאפשר לנו להמשיך ולקדם בישראל את בשורת הטרנספורמציה הדיגיטלית ויסייע למגוון הארגונים והעסקים ישראליים לעבור לתשתית ענן, במיוחד עם הקמתו הצפויה של הדאטה סנטר של מיקרוסופט בישראל. מטריקס קלאודזון, מביאה עמה ידע וניסיון עסקי ומקצועי במערכות הענן של מיקרוסופט, ואין לי ספק שהמשך עבודתנו המשותפת תקדם חדשנות ומצוינות במשק הישראלי כולו". 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG