הרכישה תאפשר למטריקס להרחיב את היקף השירותים והיכולות הטכנולוגיים שהיא מציעה ללקוחותיה ושותפיה, ותחזק את מעמדה כחברה הטכנולוגית מספר 1 בישראל שמספקת את סל הפתרונות הרחב ביותר

אמיר קוזלובסקי, מנכ"ל רדט, טלי אדיר, נשיאה ויו"ר רדט וליאת טננהולץ, סמנכ"לית מיזוגים ורכישות במטריקס.

חברת מטריקס מודיעה היום על רכישת 100% מחברת רדט (RDT) הישראלית, ספקית מובילה של פתרונות ומערכות למגוון רחב של טכנולוגיות. הרכישה כוללת גם את חברת אסיו ויז'ן. שתיהן מקבוצת רדט. 

רדט אשר סיימה את 2021 עם מחזור מכירות של מעל ל-100 מיליון ₪, מייצגת  ומשווקת בבלעדיות, את הפתרונות והמערכות של יצרנים מובילים בעולם, כגון FLUKE, UNITRONICS, TDK Lamda ועוד, לאלפי לקוחות מענפים שונים במשק הישראלי, בדגש על מגזרי הביטחון, ההיי-טק, התעשייה, האנרגיה, הקמעונאות והרפואה. בין לקוחותיה הבולטים: משרד הביטחון, רפאל, תנובה, סולראדג', אינטל, אנבידיה, טבע ורבים אחרים.

רדט מורכבת מחמש חטיבות: חטיבת בקרה ואוטומציה, המתמחה בייבוא ומכירות המספקת פתרונות ופרויקטים בתחום של מערכות בקרה למכונות, לתהליכים בתעשייה ולמבנים מתקדמים; חטיבת ציוד בדיקה ומדידה (צב"ד) שמספקת פתרונות לבדיקה ומדידה של פרמטרים פיסיקליים לסביבות פיתוח, ייצור ואחזקה; חטיבת תקשורת המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומגוונים עבור בדיקת תקשורת נתונים, סייבר,VoIP  ותקשורת חוטית ואלחוטית; חטיבת EMC & RF שאחראית על תכנון וביצוע פרויקטים מתקדמים בתחומים של תדרי רדיו, אנטנות, ותאימות אלקטרומגנטית (EMC); וחטיבת שירות וכיול, שכוללת מעבדת כיול, שירות ותיקונים, שמעניקה ללקוחותיה ערך מוסף ושירות מתקדם, הן במעבדה והן במתקני הלקוח.

אסיו ויז'ן מספקת פתרונות ופרויקטים בתחום עיבוד התמונה ומערכות VISION. אסיו מייצגת חברות כמו FLIR , TELEDYNE DALSA, SONY ועוד.

הכניסה של מטריקס לשווקים הטכנולוגיים של רדט צפויה להרחיב את היקף השירותים שמספקת מטריקס ללקוחותיה, כמו גם את היקף שיתופי הפעולה והסכמי הייצוג החדשים שמטריקס יכולה לייצר באמצעות מוצרים טכנולוגיים משלימים. בחברה מעידים כי פלטפורמה חדשה זו אף צפויה להוביל לסדרת רכישות חדשות.  

רדט (ראשי התיבות "רק דברים טובים"), הוקמה בשנת 1963 על ידי ישראל אדיר ז"ל, ושומרת עשורים רבים על מוניטין מעולה של מקצוענות, איכות, ושירות. רדט מנוהלת בעשרים השנים האחרונות על ידי טלי אדיר, ביתו של ישראל אדיר ז"ל, שמשמשת כיום כנשיאה ויו"ר החברה, ועל ידי אמיר קוזלובסקי, מנכ"ל החברה, אשר רואה ברכישת רדט כהזדמנות מיוחדת להמשך צמיחת החברה. ברדט כ-100 עובדים ועובדות במשרדים בפתח תקווה ובקרית אתא, אשר יצורפו לשורותיה של מטריקס. 

ליאת טננהולץ, סמנכ"לית מיזוגים ורכישות במטריקס, אמרה: "רדט היא חברה עם מוניטין מצוין אשר מייצגת את המוצרים המובילים והטובים ביותר בכל תחומי פעילותה. היא מציגה פלטפורמה איתנה ובריאה, בעלת ניסיון רב שנים ותשתית ניהולית ומקצועית חזקה, המהווה פוטנציאל להמשך התרחבות משמעותית של מטריקס. העובדים והמנהלים בחברה מתאימים מאוד ל-DNA המטריקסי – הם אנשים מקצועיים, נעימים ובעלי מוטיבציה רבה להצליח ולמעשה הם מהווים תוספת משמעותית ואיכותית לתשתית הניהולית במטריקס בכלל ובחטיבת התשתיות בפרט. רכישה זו הינה צעד משמעותי נוסף בדרך לחיזוק מעמדה של מטריקס כחברה שמספקת את כל שירותי ומוצרי הטכנולוגיה הנדרשים לכל ארגון תחת קורת גג אחת".   

טלי אדיר, יו"ר ונשיאת רדט, אמרה: "אחרי קרוב ל-60 שנה של פעילות אני מוסרת את מפתחות הניווט לחברת מטריקס,  המובילה הטכנולוגית בישראל, בתחושת סיפוק וגאווה גדולה. רדט היא מפעל חיים של משפחת אדיר, אבל ללא הצוות הניהולי והעובדים המסורים שלנו לא הייתי יכולה להגיע לנקודה זו. ברצוני להודות לכל אחד מהם על הדרך המשותפת ועל כך שבכוחות משותפים רדט היא אכן חברה של 'רק דברים טובים'. במהלך השנים רדט הוכיחה פעם אחר פעם כי היא תמיד נשארת בחזית הטכנולוגיה כשהיא מספקת את השירות הטוב ביותר עם המוצרים האיכותיים ביותר ואין לי ספק שתחת המטרייה המקצועית הענפה של מטריקס נוכל להמשיך לעשות זאת בידיים משולבות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שמאפיינים את שתי החברות".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG