חברת מטריקס חתמה על הסכם ייצוג בלעדי בישראל עם חברת WIIISDOM, המספקת פתרונות אנליטיים אוטומטיים המבוססים על בינה עסקית וניתוח נתונים. מי שתוביל את ייצוג החברה בארץ היא חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, שתספק לארגונים בישראל שירותי שיווק, תמיכה, ליווי והטמעה של פתרונות החברה. על רקע חתימת ההסכם החדש ולרגל השקת שיתוף הפעולה באופן רשמי, יגיעו לארץ נציגי החברה למפגש עם לקוחות מטריקס.

בעז גודוביץ. צילום ניב קנטור

חברת WIIISDOM היא מובילה עולמית בתחום ביצוע אנליטיקות בעולמות התפעול (Operation analytics), בעיקר בסביבת  SAP BusinessObjects של חברת התוכנה SAP ולסביבת פתרונות חברת Tableau, המספקת תוכנת הדמיית נתונים אינטראקטיבית. 

פתרונות החברה מאפשרים לארגונים לנהל טוב יותר את סביבת ה- BI שלהם, לייעל תהליכים תפעוליים של סביבת בינה עסקית ארגונית ומטא-דאטה, ניהול נכון יותר של הרשאות משתמשים, בדיקות אוטומטיות ויכולות אינטגרציה רציפה, וכן מעקב מדויק יותר על פעילות הארגון אשר מאפשר עמידה בדרישות רגולציה.

באמצעות יכולות אלו מטריקס, המייצגת גם את SAP BusinessObjects בישראל, מסוגלת לייצר ערך מוסף גדול לארגונים רבים בתעשייה, על ידי שימוש בבינה עסקית איכותית שתאפשר להם לעמוד ביעדים ארגוניים בכל הנוגע להטמעת אנליטיקת תפעול. כיום פועלים פתרונות החברה בהצלחה כבר בקרב מספר ארגונים ישראלים מתחומי בנקים, ביטוח והייטק. 

מנכ"ל WIIISDOM, סבסטיאן גויפאן, התייחס לשיתוף הפעולה החדש ואמר: "חתמנו על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת ה-IT הגדולה והחזקה ביותר בישראל במטרה להרחיב את הפעילות שלנו כאן באופן המיטבי ואיכותי ביותר. השוק בישראל רווי בחברות רבות שנמצאות בצמיחה מתמדת ואנחנו מגיעים לכאן ביחד עם מטריקס כדי לסייע להם לכבוש את כל היעדים העסקיים שלהם באופן מהיר ופשוט יותר". 

בעז גודוביץ, מנהל פעילות WIIISDOM במטריקס, אמר: "לאחר שבחנו את פתרונות החברה, הבנו שמדובר במוצר שיכול להוות כלי משלים אידיאלי לפעילות הקיימת שלנו ולכן החלטנו לצאת לדרך עם ייצוג בלעדי של חברת WIIISDOM בישראל. הפתרונות הייחודיים של WIIISDOM יסייעו לנו להרחיב את סל השירותים שאנחנו מעניקים ללקוחותינו , דבר שיאפשר להם לעשות שימוש מושכל ויעיל יותר בנתונים הארגוניים על מנת למנף את הפעילות העסקית של הארגון".

מוזמנים להיפגש אתנו – מטריקס ו- WIIISDOM יקיימו שולחן עגול מקצועי ב-22/11 במשרדי מטריקס בהרצליה בשיתוף לקהילת משתמשי ה BI בישראל על מנת  לקדם את אימוץ פתרון האנליטיקה של WIIISDOM – להרשמה – 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG