מטריקס DevOps החלה לייצג בישראל את חברת Quali, המספקת שירותי אוטומציה של תשתיות מחשוב, תקשורת וענן. במסגרת הסכם הייצוג מטריקס תטמיע את הפתרון של Quali בקרב מגוון ארגונים בארץ ותספק ייעוץ ומעטפת טכנולוגית מקצה לקצה באמצעות סל השירותים הרחב של מטריקס כולה. הסכם הייצוג עתיד להתרחב גם לייצוג גלובלי בארה"ב בעתיד הקרוב.

משמאל לימין: תומר אדמון - מנהל מחלקת ניהול מוצר ב-Quali, קריס לארסן - מנהל הכנסות ראשי ב- Quali, ג׳ייסון לי - סמנכ״ל ערוצי שותפות עולמי ב- Quali, ליאור קוריאט - מנכ"ל Quali, רז דותן – סמנכ"ל מכירות במטריקס DevOps, אסף קיויתי – מנכ"ל במטריקס DevOps וגבריאל בן הרוש חסון – מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) במטריקס DevOps. קרדיט: מטריקס DevOps.

הפתרון של Quali מאפשר לארגון לייצר בתוך דקות ועל פי דרישה, תשתית תפעולית מהירה ומבוקרת של סביבות העבודה הארגוניות באופן אוטומטי, תוך שמירה על צרכי הניהול והאבטחה מבלי שאלו יהוו צוואר בקבוק בתהליך. זאת, תוך הפחתת עלויות התשתית הארגונית עד כ-75%. המערכת מיועדת לכל חברה המנהלת תהליכי DevOps אשר מעוניינת למכן את תהליכי סביבות העבודה שלה. Quali מסייעת ללקוחותיה למנף תהליכי אוטומציה קיימים לתוך המערכת כדי לייצר תאימות ובקרה לרוחב הארגון, לפשט תהליכי הקמת סביבות עבודה, לייצר מודלים של הפיכת סביבות עבודה הטרוגניות מורכבות לאוטומטיות, ולייצר תיוג אוטומטי (Auto Tagging) למטרות נראות תוך ביצוע אופטימיזציה של משאבי הארגון. ל-Quali  יש כמליון משתמשים בארץ ובעולם והיא מספקת פתרונות לחברות וארגונים גדולים, ביניהם מייקרוסופט, דל, י.ב.מ., וורייזון, גופים ממשלתיים ועוד.

שיתוף הפעולה בין Quali ומטריקס DevOps מביא לידי ביטוי וממנף את יכולותיה של מטריקס DevOps לספק פתרון אוטומציה מקצה לקצה הכולל ייעוץ תהליכי, שיווק והטמעת כלים מובילים בתחום ה-DevOps. הפתרון של Quali למעשה משלים את פורטפוליו השירותים של מטריקס ובכך מייצר ללקוחות שתי החברות פתרון הוליסטי של אוטומציית תהליכי ה-CD/CI, אשר נותן מענה גם לצרכי התשתית הארגונית.

ליאור קוריאט, מנכ"ל Quali, אמר: "אנחנו רואים בצוות מומחי ה-DevOps של מטריקס ככוח שמסוגל לייעץ ולסייע ללקוחות Quali להטמיע את הפתרון בצורה אופטימלית ולהרחיב את תפוצתו בשוק עם שילובו בקרב לקוחותיה הרבים של מטריקס. אנחנו בטוחים שהחיבור הזה ייתן לנו תנופה אדירה בשוק הישראלי, ובהמשך גם בשוק הבינלאומי".

אסף קויתי, מנכ"ל מטריקס DevOps אמר: " המטרה שלנו היא הגדלת ההיצע של מטריקס DevOps בעולמות ה-DevOps בשוק הישראלי. הפתרון של Quali יאפשר לנו לספק סל שירותים מקיף ומלא יותר ללקוחותינו. מדובר במוצר מוביל בתחומו שיכול לספק ערך מוסף רב יותר ללקוחות החברה הקיימים ולאלו שעתידים עוד להצטרף בהמשך". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG