מסך בית חדש, Magic Remote ופונקציות משופרות מביאים למשתמשי הטלוויזיות של LG חוויה מהנה יותר ואינטואיטיבית מאי-פעם

תמונה - יח"צ

LG Electronics הודיעה על זמינות מערכת ההפעלה webOS 6.0 לטלוויזיות החכמות שלה מדגמי OLED, NanoCell, QNED Mini LED ו- UHD, בדגמי 2021. יחד עם מערכת Magic Remote החדשה, מציעה פלטפורמת הטלוויזיה החכמה לצופים חוויה משופרת ואינטואיטיבית יותר של גילוי תכנים חדשים. מערכת הבינה המלאכותית המשודרגת LG ThinQ AI לסביבת webOS 6.0 תומכת בפקודות קוליות חדשות – הן למסייע של גוגל והן לאלקסה של אמזון, והופכת את משימות ניהול הטלוויזיה והחיפוש אחר שירותי סטרימינג, תכני אינטרנט וערוצי שידור לעניין קל מאי-פעם. מערכת ההפעלה החדשה תוצג בתערוכה הווירטואלית CES 2021.

משתמשים המכירים את עולם ה- webOS יבחינו מיד במסך הבית המעודכן והמעוצב מחדש על מנת להציע שימושיות גבוהה יותר – ולעמוד בצרכים המיוחדים של משתמשים המשנים את דפוסי צריכת התוכן שלהם. מסך הבית החדש מספק גישה מהירה יותר אל רוב האפליקציות המצויות בשימוש תכוף, ומפשט את תהליכי גילוי התוכן בעזרת המלצות המבוססות על העדפות המשתמש ועל היסטוריית הצפייה שלו. כל התכנים האלה מוצגים על גבי מסך מלא על מנת לבחון בתוכן המועדף ולקבל מידע מקיף במבט בודד. כך, מסך הבית החדש הופך למעשה לצומת המרכזי להגדרות צפייה ולגישה לסביבה האקולוגית הרחבה יותר של webOS.

תמונה - יח"צ

מעבר לעיצוב הפרמיום החדש, מערכת Magic Remote מציעה שליטה פשוטה יותר בעת השימוש בזיהוי קול, בעזרת ריבוי ערוצי בינה מלאכותית הנתמכים במכשירים –LG ThinQ, Amazon Alexa ו- Google Assistant. פשטות ניווט, החזקה נוחה בכף היד ושימוש אינטואיטיבי הופכים את Magic Remote ידידותי יותר למשתמש – לרבות מעברים וקישורים מהירים יותר בין הטלוויזיה ובין מכשירים אחרים, כמו גם מקשים חמים אותם ניתן להגדיר לצורך גישה אל ספקי תוכן פופולאריים, דוגמת נטפליקס, אמזון פריים וידאו ו- Disney+. פונקציית Magic Tap, המאפשרת גישה בהקשה בודדת לתקשורת NFC מתוך השלט מדגם Magic Remote, מספקת גישה מיידית אל מגוון אפשרויות צפיה. נגיעה פשוטה בסמארטפון בעל יכולות NFC מאפשרת שיתוף תכנים מתוך הטלפון אל מסך הטלוויזיה – או בכיוון ההפוך. משתמשים יכולים לצפות בתכנים המאוחסנים על גבי הטלפונים הניידים שלהם במסכי הטלוויזיה של LG, תוך שהם ממשיכים להשתמש באפליקציות המועדפות עליהם.

בזכות מינוף טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות, שליטה קולית ו- Magic Remote, כל שהמשתמשים צריכים לעשות על מנת לקבל את המידע הנדרש להם – הוא לדבר. Magic Explorer, גרסה משופרת של LG Magic Link, מספק תכני מידע הקשורים לתמונה המוצגת על גבי המסך, כך שהצופים יכולים ללמוד אודות השחקנים, המיקום בו מתרחש הסרט ונקודות עניין אחרות בסרט הנצפה. יכולות הקישור לתוכן המוצג מולידות גם חוויית קניות ידידותית ביותר, של מוצרים המופיעים בערוצי שידור נבחרים. שירותי הטלוויזיה של LG, הכוללים אתLive TV, Gallery, Settings ומדריך טלוויזיה, יודעים לשנות את צבע הסמן המופיע על גבי הצג – בכל נקודת זמן בה יש ל- Magic Explorer מידע רלוונטי זמין לשיתוף.

פונקציה חדשה, Next Picks, מנתחת את העדפות המשתמש על מנת לגלות ולאתר תכנים נוספים המתאימים לטעמו. על בסיס היסטוריית הצפייה, יודעת Next Picks להמליץ בכל זמן על שתי תוכניות בשידור חי מערוצי ברודקסט או משירותי שידור הזמינים בממיר – כמו גם על כותרי VOD או אפליקציות המתאימות ביותר למשתמש המסוים. 

לדברי Park Hyoung-sei, נשיא חטיבת מוצרי הבידור הביתי של LG, "הגרסה החדשה של פלטפורמת הטלוויזיה הפתוחה והידידותית למשתמש שלנו, webOS 6.0, היא השדרוג המשמעותי ביותר מאז הצגנו לראשונה את webOS 4.0 בשנת 2014. המהדורה החדשה ממחישה את מחויבותה של LG להציע שירותים, מוצרים וטכנולוגיות הנותנים מענה לצרכים ולרצונות של לקוחותינו".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG