קטנים אבל חשובים – שני מסכי שילוט דיגיטלי חדשים מבית CDS

 

חברת CDS – Crystal Display Systems |, חברה בריטית המייצרת צגים ייחודיים כגון מסכים שקופים בטכנולוגיות OLED/LCD/LED, מוניטורים מקצועיים ואף ערכות מסכים לאינטגרציה, השיקה לאחרונה זוג מסכים לתחום השילוט הדיגיטלי בגדלים של 10 אינץ' ו-27 אינץ'.

מסך ה-10 אינץ' הוא מסך מגע בעל רזולוציה של 720p ועליו מערכת הפעלה Android אשר מאפשר פרסום תוכן דיגיטלי בשני אופנים: בחיבור USB ובחיבור רשת. באמצעות חיבור USB עליו נמצא התוכן הייעודי, ניתן לנגן מספר סוגי קבצים ולתזמן את הפעלתם ואילו באמצעות חיבור המסך לרשת מתקבל גם מקור מתח (PoE- Power over Ethernet) ומתאפשר מגוון רחב יותר של פעולות ביניהם: עדכון התכנים מכל מקום, הוספת עדכוני חדשות (RSS), תזמון תכנים בין מספר מסכים ועוד.

 

המסך השני בגודל 27 אינץ' המכונה Shelf Edge הוא ייחודי בגודלו היות והרזולוציה המוצגת על גביו היא 1366×70, מסך זה מציע חלופה עבור פסי השילוט הסטנדרטים – strip כאשר הרעיון הוא להציג את אותם פסי פרסום בצורה אינטראקטיבית המושכת את העין. המסך אינו תופס נפח גדול על המדף: כ-72 סנטימטרים רוחב, כ-7 סנטימטרים גובה ועומק של כ-4 סנטימטרים, הוא מכיל כניסת ווידאו לשידור תכנים בחיבור DVI ממחשב, ובדומה לדגם ה-10 אינץ' גם לדגם זה כניסת USB ממנה ניתן להזרים תוכן. למסך בהירות גבוהה במיוחד של 1000 ניטס המאפשרות הצגת תוכן גם בסביבות מוארות ביותר.

לדברי החברה, שני הדגמים מציעים אורך חיים של כ-50 אלף שעות עבודה ומצב עבודה של 24 שעות ברציפות, 7 ימים בשבוע. עבור דגם ה-Shelf Edge ניתן להזמין מידות שונות ולרכוש אותו כערכה (Kit) להתקנה ללא המסגרת.

ראו תצוגת תכלית של המסכים, גם בעברית

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG