ממוצע השעות היומי שבו אנחנו יושבים מול המסך רק הולך ועולה, אם אתה משתמש ממוצע יש לזה מחיר אבל אם אתה משתמש מקצועי המחיר כנראה גבוה בהרבה

עורכי תמונה ווידאו, אדריכלים, מהנדסים וכל מי שרמת דיוק הצבע קריטית עבור ביצוע משימותיו, יוכל למצוא ערך רב בסדרת מסכי ה  ThinkVision P  של לנובו. סדרת ה  ThinkVision P   (Professional) עומדת בתקנים המחמירים על מנת להגן על בריאות המשתמש לאורך השעות הרבות, ונועדה לספק את התכונות החשובות ביותר למגוון בעלי מקצוע עבורם המסך אינו משמש רק לצפייה בתוכן או לתקשורת ארגונית, אלא ליצירה והפקת תוצרים ויזואליים מורכבים כחלק משגרת היום. 

אלירן בן עזרא, מנהל תחום תחנות העבודה בלנובו, מספר כי היצרנית בחנה את צרכי המשתמשים הללו לעומק במטרה ללמוד אילו תכונות ויכולות הם דורשים והוסיפה אותם לסדרת ה ThinkVision P.  

 

משיגים יותר ושומרים על הבריאות

משפחת מסכי ה  ThinkVision P של לנובו תומכת בעבודה רציפה וארגונומית עם תחנת עגינה מובנית, מנגנון כיוונון גמיש ויעיל ותכונות נוספות החשובות לקהל המטרה שמבין היטב את חשיבות סביבת העבודה הבריאה. לצד תאורה שנועדה לשמור על עיניי המשתמש, רזולוציות מדויקות, מניעת ריצוד ועיצוב חדשני, לא פלא שהסדרה נותנת תמורה מעולה לכסף ואף גורפת תשבחות מסביב לעולם. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG