תצוגות מסכים וירטואליות לשיפור הפרודוקטיביות באמצעות מציאות מדומה (תמונה: מיקרוסופט)

 

מיקרוסופט (Microsoft) הציגה פרויקט חדש של קבוצות המחקר שלה שמטרתו לבחון את השימוש במציאות מדומה (VR) כדי ליצור מסכים בגודל ובכמות הנדרשים, כך שמרחב העבודה לא יהיה תלוי במרחב הפיזי שעומד לראשות המשתמש. הפרויקט החדש, Mt. Rogers שמו, מביא לידי ביטוי את אחת האפשרויות שניתן ליצור ולהציג באמצעות ערכות מציאות מדומה, ובקבוצה מכנים זאת 'תצוגות פרודוקטיביות על הראש'.

המטרה כאמור, היא לשפר את הפרודוקטיביות בסביבות של מציאות מעורבת ולאפשר לכל משתמש "לפתוח" כמה מסכים שהוא רוצה, להתאים את הגודל שלהם לפי הצרכים שלו, והכל תוך כדי עבודה שוטפת עם המחשב באופן רגיל לחלוטין, עם גישה מלאה לשולחן העבודה של Windows על כל יישומיו והגדרותיו – במשרד, תוך כדי נסיעה או בהמתנה לפגישה, לצורך שימוש ביישומי Office, לצורך גלישה, פיתוח או כל היבט אחר בעבודה.

הפרויקט משלב אופטיקה חדישה, טכניקות חדשות להצגת טקסטים באופן ברור וחד, וקהל היעד מורכב לפי הצוות שעומד מאחורי הפרויקט משלושה 'טיפוסים': כאלו שאוהבים או רגילים להשתמש במסכים גדולים כדי להציג כמה שיותר מידע בו זמנית, אנשים שרוצים לקחת איתם לנסיעות או להפסקה בבית הקפה את כל המשרד שלהם, וכן אלו שרוצים לראות את המסכים יותר קרוב מול העיניים שלהם בדרך שאינה אפשרית עם מסכים פיזיים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG