ניקול דרקוליץ' אוהבת כושר ועיצוב גרפי, וכדי לשלב ביניהם היא פיתחה רעיון מקורי לסטודיו שבו המתאמנים מוקפים בנופי טבע יפהפיים המוקרנים על הקירות, כדי לחוש כאילו הם נמצאים בטבע, ולא במערב הוליווד

תמונה - orayamovement

כדי להגשים את הרעיון היא יצרה קשר עם חברת ההפקה Vision Scenery, שקישרה אותה עם Background Images, שמתמחה ביצירת רקעים ויזואליים לסרטים, כרזות ועוד.

"כשהכרנו את ניקול לראשונה והיא הסבירה את החזון שלה, היתה לה תחושה עזה שלפנסוניק יש את הטכנולוגיה להגשים את החזון שלה", אמר אלן בארבר, סגן נשיא Backgroung Images. "היא צדקה. יחד, על בסיס הרעיון המקורי של ניקול, החלטנו שלמקרני הלייזר מדגם PT-RZ660 ועדשות ה-DLE030 אין מתחרים. לא הזדקקנו לבחון אפשרויות אחרות – זו היתה בחירה קלה מאוד".

הסטודיו – חדר אליפטי ששטחו כ-280 מ"ר, חולק לשניים, כאשר 10 מקרני לייזר של פנסוניק המותקנים מעל הקירות המחלקים את החלל מקרינים על הקירות הקעורים של כל אחד מהחצאים אחת מחמש תמונות נוף היקפיות, שכוללות את אגם טאהו ולגונה בקרואטיה. מהנוספים האלה יכולים ליהנות בין 9 ל-20 מתעמלים בכל פגישה, בתלוי בסוג האימון וכמות התנועה שהוא דורש.

הסטודיו, ששמו Oraya Movement, החל לפעול בשנה שעברה, אך נפתח רשמית רק השנה, שלוש שנים לאחר שניקול החלה לעבוד על הרעיון. היא אמרה כי "בלי פנסוניק, ההשקה של Oraya לא היתה יכולה להיות כל כך מוצלחת. היכולת להגשים את הרעיון הזה היתה הגשמת חלום".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG