חברת התוכנה, קמביום, מבית מטריקס נכנסה לתחום שירותי הענן – חלק ניכר מעובדיה עברו לאחרונה הסמכת AWS Certified Developer Associate. זאת על מנת לספק מעטפת שירות מלאה בענן ללקוחות החברה עבורם מטמיעה קמביום את פתרון האיקומרס שלה בענן, המכונה CloudCommerce, שכבר פועל בהצלחה בקרב מספר חברות אי קומרס ישראליות מובילות. ההסמכות מתחלקות למוסמכים טכניים ולמוסמכים עסקיים.

ברוך שפייזער. קרדיט - אשר אזולאי

פתרון ה-CloudCommerce מבוסס טכנולוגיות חדשניות והוא מיועד לשימוש בחברות גדולות ובינוניות שיש להן פעילות סחר ורוצות לשדרג את המערכות הקיימות שלהן. זהו מוצר היברידי שמשלב שירות עם גמישות המופעל על ידי צוות פיתוח ייעודי ומנוסה שמספק שירותי חווית ניהול אחרת למנהל האתר לצד חווית משתמש וחווית ממשק (UI/UX) נגישים ונוחים ושירותי אבטחת מידע בסטנדרטים גבוהים, תוך עמידה בעומסי עבודה גדולים.

בתוך כך, קמביום יודעת לבנות את מוצר האיקומרס שלה באופן ייעוד על פי דרישות הלקוח, כשהוא מיוצר מהיום הראשון ישירות בתוך הענן. כעת, באמצעות ההסמכות החדשות שעברו עובדי החברה בתחום שירותי הענן של AWS, באפשרות קמביום לספק שירותי ענן לרוחב כל הפתרונות הקיימים בענן של AWS, ובכללן שירותים מנוהלים, התאוששות מאסון ועוד.

ברוך שפייזער, סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי (CTO) בקמביום, אמר: "אנחנו פועלים כבר הרבה זמן בענן ובקיאים בכל סוגי שירותי הענן השונים. מאחר והתחום תופס תאוצה יותר ויותר, החלטנו שאנחנו רוצים להתמקצע בו כדי להבין איך לנצל את כל היכולות ואת הכוח של הענן בצורה הכי טובה עבור הלקוחות שלנו, עם מתן שירותים ופתרונות הרבה יותר אג'יליים ויעילים בענן. השותפות שלנו עם AWS היא המרכזית ביותר במסגרת הפעילות שלנו בענן ולכן היה לנו טבעי להעניק הסמכות מקצועיות לעובדים שלנו על גבי הפלטפורמה שלה. בכוונתנו להמשיך ולהגדיל את כמות העובדים שיקבלו את ההסמכה המקצועית הזו ובד בבד להתמקצע עוד יותר בתחום, לחזק את שיתוף הפעולה שלנו עם AWS ולהעניק שירות איכותי יותר ללקוחות שלנו".

אודות קמביום

קמביום בע"מ היא חברה ישראלית לפיתוח תוכנה בירוחם, דימונה ותל אביב. קמביום מספקת פתרונות תוכנה לארגונים וחברות סטארט-אפ החל משלב האיפיון הטכנולוגי, UI&UX, פיתוח (צד שרת וצד לקוח), בדיקות ותמיכה. לקמביום התמחות בפיתוח מערכות בענן, אפליקציות מובייל, מערכות אינטרנט מורכבות ומערכות מידע, כאשר כל תהליכי העבודה מתבצעים מקצה לקצה.

קמביום נוסדה בשנת 2010 על ידי דוד ושירה זלצר. כיום החברה מעסיקה כ80 אנשי צוות – כולם תושבי הנגב (ירוחם, באר שבע, דימונה, נתיבות, אופקים, ערד, רמת הנגב ועוד). מעצם היותה ממוקמת בדרום הארץ החברה מביאה רוח חלוצית לאיזור ונהנית מכח אדם איכותי וממגוון אנושי המורכב ממהנדסי תוכנה מובילים, מהנדסי מערכות מידע, מעצבים, מנהלי פרוייקטים ומפתחים מיומנים המורכבים מכוחה של הקהילה המקומית.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG