פורטינט פועלת לצמצם את המחסור במומחי סייבר מיומנים באמצעות הדרכות לקידום מקצועי (TAA) בתחום. 

TAA היא יוזמה של גוף ההדרכה NSE של פורטינט, אשר מטרתה היא להנגיש הדרכות סייבר והזדמנויות תעסוקה בתחום לכל המעוניין

John Maddison - Credit PR

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, ממשיכה לפעול כדי לסייע לצמצם את המחסור במומחי סייבר מיומנים באמצעות התוכניות של גוף ההדרכה NSE ובשיתוף הדרכות לקידום מקצועי (TAA). באמצעות הרחבת כמות ההדרכות, פיתוח קריירה באבטחת סייבר וחיבור בין מועמדים ומעסיקים, מוסד ההדרכה NSE עושה צעדים גדולים בקידום מאמצי ה-TAA. ה-NSE ממשיך לצמוח גלובלית ומשרת מומחים בתחום ה-IT והאבטחה לצד אוכלוסיות שונות. בנוסף להיצע ה-NSE המורחב, הכולל מעל ל-30 קורסי הדרכה חינמיים בלימוד עצמי, המוסד מקבל אליו שותפים גלובליים חדשים, ביניהם Women in Cybersecurity (WiCyS), אוניברסיטת סטנפורד ואוניברסיטת ברקלי בקליפורניה, אשר עובדים יחד עם פורטינט כדי לצמצם את המחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים. 

המחסור במומחים בתחום הסייבר מהווה את אחת הדאגות העיקריות עבור מנהלי אבטחת מידע, היות והדבר תורם להתפתחות של סיכוני אבטחה והזדמנויות של גורמים עוינים לנצל נקודות תורפה, הנובעות, בין היתר, מהמחסור במומחים בצוותי האבטחה. מוסד ה-NSE של פורטינט – המורכב ממגוון תוכניות – נוסד כדי להתמודד עם המחסור הגובר במומחי אבטחה מיומנים הפוקד את התעשייה.  

לפי הדוח של (ISC)2, לראשונה מאז הקמת המוסד בשנת 2015, נצפתה בתעשייה ירידה בדרישה למומחי אבטחה מ-4.07 מיליון מומחים ל-3.12 מיליון מומחים בשנת 2020. בעוד כי המספרים מדגימים התקדמות לעבר פתרון הבעיה, המחסור בתחום עדיין מהווה אתגר משמעותי עבור ארגונים בכל הגדלים. 

כדי להתמודד עם אתגר זה, מוסד ההדרכה NSE של פורטינט מציע תוכניות המתאימות לאנשים אשר נמצאים בשלבים שונים בקריירת אבטחת הסייבר שלהם. כמו כן, יוזמת ה-TAA ממנפת מספר אפשרויות של גוף ה-NSE כדי לצמצם את המחסור במומחי סייבר מיומנים באמצעות הדרכה והסמכות, הזדמנויות תעסוקה ושיתופי פעולה. תחומי הפעילות העדכניים של ה-NSE כוללים: 

שיתופי פעולה עם ארגונים המקדמים נשים ומיעוטים: הצמיחה של מוסד ההדרכה NSE כוללת שיתופי פעולה עם ארגונים ועמותות ללא מטרות רווח המתמקדים בקידום נשים ומיעוטים ברחבי העולם. שותפויות אלה מביאות מועמדים חדשים אל עולם אבטחת הסייבר על ידי אספקת הזדמנויות לקבלת הדרכות, הסמכות וקישור עם שותפים של חברת פורטינט. 

תוכניות לימוד לסטודנטים: פורטינט תומכת בכ-400 מוסדות לימוד במעל ל-85 מדינות באמצעות תוכנית אקדמיית האבטחה של החברה. מדובר במוסדות החל ממערכת החינוך בבתי הספר ועד למוסדות להשכלה גבוהה ומוסדות מחקר. בין המצטרפות החדשות לתוכנית נמצאות אוניברסיטת סטנפורד ואוניברסיטת ברקלי בקליפורניה. באמצעות התוכנית, מוסדות הלימוד מקבלים גישה לתוכן של תוכנית ההסמכה של ה-NSE במטרה לשלב אותו אל תוכנית הלימוד שלהם. 

מעל למיליון נרשמים לקורסי ההדרכה החינמיים של ה-NSE: לאחרונה, פורטינט הודיעה על הרחבת קורסי ההדרכה החינמיים המתקדמים ללימוד עצמי כדי להמשיך לפתח את כוח העבודה העולמי בתחום אבטחת הסייבר. מדובר בלמעלה מ-30 קורסים טכניים בלימוד עצמי בנושאים שונים, החל מ-Secure SD-WAN, הגנה על תשתיות ייצור (OT), אבטחת ענן ועוד. נכון להיום, למעלה ממיליון איש נרשמו לקורסים החינמיים של פורטינט. כמו כן, החברה מציעה את שירות ההדרכה והמודעות לאבטחת מידע בחינם לארגונים במטרה לסייע לחברות לחנך את העובדים בנוגע להגנה על הארגון שלהם ועל עצמם מפני סוגים שונים של איומי סייבר.    

העלאת המודעות לסייבר בקרב ילדים ונוער: פורטינט פרסמה לאחרונה ספר ילדים אשר נועד כדי להעלות את מודעות הסייבר בקרב ילדים בגילאי 7 עד 12. הספר "Cyber Safe: A Dog's Guide to Internet Security" נכתב על ידי רנה טארון, סגנית מנהלת אבטחת מידע בפורטינט וסוזן בורג, מורה בעלת הסמכת NBCT עם 24 שנות ניסיון בהוראה.

אספקת הדרכת מומחים באמצעות מרכזי הדרכה מורשיםמרכזי ההדרכה המורשים של פורטינט מספקים רשת גלובלית של מוסדות הדרכה בשפות מקומיות. לפורטינט יש למעלה ל-80 מרכזי הדרכה ברחבי העולם והחברה מתכננת להרחיב את המיקומים ואת טווח ההגעה של הדרכות ה-NSE. המרכזים ממוקדמים כיום ב-72 מדינות ומספקים הדרכה ותמיכה ב-22 שפות. 

קורסי NSE חדשים ועדכונים אשר הושקו בשנת 2021: הקורסים החדשים אשר נוספו לספריית ה-NSE כוללים את ה-FortiEDR 4.2, FortiAnalyzer 6.4 ו-FortiManager 6.4. כמו כן, נוסף קורס טכני חדש המתמקד באבטחת תשתיות קריטיות, אשר מלמד כיצד לתכנן, להטמיע ולתפעל פתרון אבטחת OT בהתבסס על המוצרים של פורטינט. הקורסים זמינים בקצב לימוד עצמי או יחד עם מדריך. כמו כן, לקוחות יכולים להזמין הדרכות אישיות מקוונות המותאמות לארגון.  

שותפות מתמשכת עם Cybersecurity Learning Hub: כשותפה מייסדת של המרכז לאבטחת סייבר של הפורום הכלכלי העולמי (WEF), פורטינט ממשיכה לחזק את השותפות שלה עם Salesforce.com ו-WEF באמצעות יוזמת ה-Cybersecurity Learning Hub. מדובר ביוזמה אשר משתמשת בקורסים NSE 1 ו-2 כדי ליצור קורסי הדרכה חינמיים במטרה להתמודד עם המחסור העולמי במומחי סייבר מיומנים. פורטינט ו- Cybersecurity Learning Hub פיתחו 4 נושאים עבור אבטחה דיגיטלית אישית, איומי אבטחת סייבר וגורמים עוינים, אבטחת נכסים דיגיטליים והנדסת אבטחת ענן. 

ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "פורטינט, כחברה טכנולוגית וכארגון לומד, מחויבת לפתור את אתגרי האבטחה הגדולים ביותר כיום, הכוללים התמודדות עם המחסור במומחי אבטחה מיומנים בתעשייה. באמצעות האג'נדה לקידום הכשרה (TAA), אנחנו פועלים כדי להתמודד עם מחסור זה באמצעות הדרכות, חיבור בין מומחים למעסיקים וקידום שותפויות כדי להביא כישרונות חדשים לתעשייה".   

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG