עם מעבדי ה-H החדשים של אינטל ומסכים בקצב ריענון גבוה.

כבר קרוב לשש שנים מספקים מחשבי ה-Legion של לנובו ביצועים עילאיים ועיצוב חלק ומתוחכם עבור קהל גדל והולך של שחקני מחשב. היום מכריזה לנובו על דור חדש של דגמים במשפחת מחשבי הגיימינג שלה שיתמכו בחוויות המשחק של הגיימר באמצעות שילוב שבין חומרה ותוכנה. 

 

תמונה - יח"צ

ביצועים חזקים נמצאים בלב כל מוצר במשפחת ה-Legion של לנובו, וזה נכון במיוחד עבור ליין מחשבי המשחק הניידים החדשים, המציעים את הטכנולוגיות המעודכנות של אינטל ו-NVIDIA יחד עם Windows 10. היום אנחנו  מציגים את נייד הדגל החדש שלנו לשוק המשחקים Legion 7i עם מסך בגודל 16 אינץ', את Legion 5i Pro רב העוצמה עם מסך 16 אינץ', ואת Legion 5i החדש עם מסכי 15 ו-17 אינץ' הניתנים להתאמה. שחקנים יוכלו לשפר את סביבת המשחק ואת חוויית ה-eSport שלהם עם מערך טכנולוגיות חדשניות ב-Legion Y25g-30, מסך ה-IPS לשחקני מחשב המציע קצב ריענון מהיר של 360 הרץ, ומהווה את החבילה המלאה למשחקיות.

תמונה - יח"צ

עם העוצמה של מעבדי Core H מהדור ה-11 של אינטל, ניידי הגיימינג של לנובו מציעים לגיימרים וליוצרי תוכן בחירה של מעבדים עתירי ביצועים כדי להבטיח הזרמה מהירה, זמן שיהוי נמוך, קצב פריימים לשנייה מהיר וביצועים שקרובים לאלו של מחשבים שולחנים. בנוסף, החריצים לכרטיסי הרחבה תומכים בעד 20 ערוצי PCIe והתוצאה היא רוחב פס גדול יותר המוקצה לאחסון ולביצועים של התקני החומרה המחוברים (לדוגמה, כרטיסי תצוגה מהירים, SSD וכן כרטיסי WiFi). כך יכול המחשב לשפר באופן דרמטי משימות כמו רישום גרפי מכיוון שהוא מציע מהירות טעינה גבוהה יותר מה-SSD במהלך משחקים דינמיים.

בעזרת Windows 10 למיצוי מלוא פוטנציאל החומרה שלכם, יכולים משפחת מחשבי ה-Legion להתמודד עם דרישות המשאבים של עבודה בריבוי משימות ועומסי עבודה כבדים עם מהירות טורבו שמגיעה עד 5 גיגה-הרץ להשגת ביצועי שיא במספר ליבות, וזאת עוד לפני המהרה.

ניידי המשחקים החדשים מציעים יעילות ביצועית עם שמונה ליבות ו-16 נימים ותמיכה ב-Thunderbolt 4 כדי להבטיח קישוריות יציבה יותר, טעינה מהירה יותר וכן העברת נתונים בקצב גבוה. הנייד שלכם גם לא ידרש להתחרות על רוחב הפס באותו ערוץ אלחוטי כנגד התקנים אחרים בזכות Killer Wi-Fi 6, שבב קישוריות אלחוטי של אינטל שמאפשר לצפות בהזרמת משחקים בשידור חי ללא האטה.

 

ניידי Legion החדשים, המגיעים עם המאפיינים המוכרים של הסדרה בגימור מעודן ובצבעים מוכרים, מציעים גם את הביצועים יוצאי הדופן של כרטיסי התצוגה לניידים GeForce RTX של NVIDIA התומכים בטכנולוגיית מעקב העיניים המעודכנת ביותר. ב-Legion 7i החדש של לנובו, יוכלו גיימרים לגלות רמות חדשות של מציאות עם GeForece RTX 3080 לניידים בהספק של 165 וואט. גם Legion 5i Pro ו-Legion 5 החדשים תומכים  בכרטיסי מסך מעודכנים של NVIDIA, כולל GeForce RTX 3050Ti ו-GeForce RTX 3050, עם צריכה בהספק מרבי של 95 וואט שעוזר להוציא את המרב מכותרי המשחקים המובילים.

בנוסף, בכדי לסייע לגיימרים לשקוע לחלוטין בחווית המשחק, מציעים ניידי ה-Legion של לנובו:

  • הגנה טובה יותר על העיניים מפני אור כחול במסך הראשון בעולם בגודל 16 אינץ' וברזולוציית QHD, עם יחס היבט של 16:10 וקצב ריענון של עד 165 הרץ ב-Legion 7i וב-Legion 5i Pro עם ההרשאה של TÜV-certified
  • קלט מהיר ממקשי המקלדת בהשוואה לדורות הקודמים בשילוב הדיוק של Legion TruStrike.
  • המערכת התרמית Legion Coldfront 3.0 המציעה זרימת אוויר גדולה ב-18% יותר בהשוואה לדור הקודם, וטמפרטורות נמוכות יותר שעוזרות למשחקים ממושכים ללא חנק של המערכת
  • Legion AI Engine מבוסס הבינה המלאכותית שעוזר להשיג קצבי תצוגה מהירים המקטינים את השהיות התצוגה בזמן משחק, עם תמיכה בהמהרה באמצעות העברה דינמית של כוח בין המעבד לשבב הגרפי לפי הצורך, וזאת במיוחד למשחקים אינטנסיביים שמזוהים כך על ידי המחשב או מוגדרים כך מראש
  • תוספות פרימיום כמו מתג הממוקם בצד המחשב, להסתרת מצלמת הרשת ותורם להגברת הפרטיות, ומערך רחב של מחברי קלט/פלט מגוונים בשני הצדדים ומאחור כדי להקל על החיבור של ציוד היקפי

ביצועים ברמה הגבוהה ביותר

אלפיות שנייה חשובות מאוד ב-eSport כשניצחון או הפסד יכולים להיות תלויים בקצבי הצגת תמונה גבוהים וזמן שיהוי נמוך המסייעים להשגת זמני תגובה מהירים. Legion Y25g-30 החדש של לנובו הוא מסך המציע קצב ריענון של 360 הרץ שפותח במיוחד עבור שחקנים מקצוענים המחפשים תמונה חלקה ומשדורגת עם תגובתיות מוגברת. הוא game changer   אמיתי עבור משחקי eSport תחרותיים בזכות קצב הריענון הגבוה. בשילוב עם טכנולוגיות G-Sync ו-Reflex של NVIDIA, המסך תוכנן למנוע בעיות כמו קריעת תמונה ועמעום תנועה, והשחקנים יחוו זמן שיהוי מעולה שגורם למשחק להיראות כמו תצוגה מציאותית.

תמונה - יח"צ

המסך החדש בסדרה מוצע בגודל של 24.5 אינץ', שנחשב אידיאלי ליכולת ריכוז גבוהה יותר. הוא מצויד בטכנולוגיית Eye Comfort המפחיתה את מאמץ העיניים, וגם מעמד המאפשר לסובב ולהטות את המסך כדי להתאים אותו באופן ארגונומי לנוחות לה אתם נדרשים בקרבות לילה מאוחרים. בנוסף מציעה לנובו את התוכנה Artery רבת העוצמה שעוזרת לשחקנים, באמצעות ממשק ידידותי למשתמש, לקבוע במהירות הגדרות תצוגה המתאימות לסגנון המשחק שלהם. Artery כולל כלי שליטה כמו נקודת כיוון, שעון עצר, הצגת קצב תצוגה גרפי, בקרת תאורה וכן הגדרת מקשי קיצור המאפשרים לשחקנים להתמקד בהשגת הניצחון.

עם מצב משחק המאפשר זמן תגובה של 1 אלפיות השנייה, Legion Y25g-30 תוכנן למנוע הופעת פסים וצללי רפאים במהלך המשחק. פאנל ה-IPS מספק זוויות צפייה רחבות וביצועי צבע מלא חיים עם תמיכה של 99% במרחב הצבעים sRGB לו זקוקים לניצחון, כשבמקביל, בהירות של 400 ניט עם אפקט HDR מרבי פועלים יחדיו כדי לגרום לתוכן המוצג על המסך להיראות מציאותי יותר. הוסיפו קצת סגנון עם התאמת האפקטים של תאורת ה-RGB של המסך עצמו והקשיבו לשמע ללא צורך בהתקנים חיצוניים עם הרמקולים המובנים בעוצמה של 3 וואט. אם אתם מעדיפים להשתמש באוזניות המשחק שלכם – שמרו עליהן על ידי הנחתן על הוו המשולב בצג כאשר הן אינן בשימוש.

כשמשחקים במשחקים תחרותיים, זמן שיהוי גבוה יותר יכול לחולל הבדל משמעותי בביצועי המשחק הגולמיים של השחקן. או בקיצור, ככל שתשלבו את כרטיס התצוגה מסוג GeForce RTX שלכם במהירות הרבה ביותר עם מסך משחקים חדש המציע קצב ריענון של 360 הרץ, כמו Legion Y25g-30, כך הפגיעות שלכם יינחתו מהר יותר.

 

זמינות ומחירים

  • Lenovo Legion 7i – זמינות מיולי במחיר החל מ-$1,770
  • Lenovo Legion 5i Pro – זמינות מיולי במחיר החל מ-$1,330
  • Lenovo Legion 5i –זמינות מיולי במחיר החל מ-$970
  • Lenovo Legion Y25g-30 – זמינות מיולי החל מ-$70
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG