Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית ביצועים ועיצוב אאוט, חוויית שימוש אין – הטרנדים בתחום הרכב
    הודעות לעיתונות

    ביצועים ועיצוב אאוט, חוויית שימוש אין – הטרנדים בתחום הרכב

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER8 באוגוסט 2022אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    מנכ״לית HARMAN ישראל: ״היצרנים אימצו בחום את המעבר למכוניות מבוססות התוכנה, המקושרות כל הזמן הקישוריות הקבועה  מאפשרת לפתח מודלים עסקיים שיאפשרו לצרכנים, לראשונה, לרכוש שירותים אחרי שהמכונית נמכרת״ 

    סמדר גבע. קרדיט - מיכל כפרי

    מחקר חדש שערכה חברת המחקר IPSOS בשיתוף עם חברת האוטומוטיב HARMAN, מגלה כי חל שינוי משמעותי בשנים האחרונות אצל הצרכנים בדרך בה הם בוחנים את הערך של המכונית שהם מתעתדים לקנות, . השינוי המשמעותי, אומרים החוקרים, הוא בכך שרוכשי מכוניות כבר לא בוחנים את המכוניות החדשות רק על פי הביצועים המכניים, העיצוב החיצוני או הדינמיקה של הנהיגה, אלא גם על פי החוויות שהמכונית תספק להם. ״פחות מעניין אותם צבע המכונית, המהירות, או תכונות המנוע ויותר מעניינת חוויית הנהיגה או הנסיעה״. 

     

    ״מטרת המחקר הייתה די מהפכנית בכך שהוא נועד למעשה ליצור מדד חדש ואלטרנטיבי למדידה של אטרקטיביות של מכוניות, המבוסס על היכולת של המכונית לספק לנהגים את החוויות להן הם שואפים לחוות במהלך שהייתם במכונית, וזאת באמצעות הטכנולוגיה שהמכונית מציעה להם״, אומרת מיכל גבע, מנכ"לית HARMAN ישראל. ״יצרני מכוניות שלא יבינו את המגמה הזו יישארו הרחק מאחור״. 

     

    אחד הנתונים הבולטים בסקר היה העובדה שדרישות הנהגים מהמכונית שלהם יכולה להשתנות בהתאם לסוגי הנסיעות שהם מתכוונים לבצע בה וכיצד המכונית יכולה ל׳התגמש׳ כך שתתאים לכמה ״סוגי״ שימוש. המחקר בחן אפשרות לבניית מדד חדש – מדד EPM – ״חווייה פר מייל״ – שמאפשר להשוות דגמי מכוניות על בסיס הדרך שבה הן יתאימו לצרכי הצרכנים ושימושיהם. ״המשמעות היא שלא רחוק היום וצרכן ייכנס לאתר יצרנית הרכב ויבחר מכונית עם מדד EPM גבוה בסעיף של ׳טיולי שטח׳ – בהתאמה להנאה שהם מפיקים מטיולי טבע עם המשפחה״, אומרת גבע. 

     

    ממצא נוסף קשור בדרך בה הטכנולוגיה שמצוייה בתוך המכונית מסייעת לנהגים לענות על צרכיהם ומטרות הדרך והשימוש – וכך היא גם מעלה את דירוג ההתאמה בין הנהג למכונית. המחקר גילה כי ככל שהנג משתמש ביותר טכנולוגיה ברכב כך הוא יגלה שביעות רצון גבוהה יותר. ״די ברור שהשימוש בטכנולוגיה ברכב מסייע לנהגים להשיג את מטרות הנסיעה. יצרנים שישקיעו זמן בהדרכות ועידוד הנהגים להשתמש בטכנולוגיות שבמכוניות שלהם ישפיעו על שביעות הרצון של הצרכנים״, אומרים החוקרים. 

     

    אחד התחומים הבולטים שנבדקו בסקר המתחבר ישירות לפעילות של HARMAN ישראל, הוא תחום עדכוני OTA (טכנולוגיה שמפותחת בישראל). ״היצרנים אימצו בחום את המכוניות מבוססות התוכנה, המקושרות כל הזמן והמצויידות ביכולות להתעדכן כל זמן בקישוריות Over The Air. זו טכנולוגיה שגם מאפשרת לפתח מודלים עסקיים שיאפשרו לצרכנים, לראשונה, לרכוש יכולות, תכונות ושירותים אחרי שהמכונית נמכרת״, מסבירה גבע. ״כיום 9 יצרנים כבר מציעים אפשרויות כאלה של ׳תכונות כשירות׳ וכל האחרים בדרך להשיק שירותים דומים בשנים הקרובות. מנקודת ראותו של הצרכן, המכונית שלו רק תלך ותשתפר עם הזמן – גם אחרי רכישתה באמצעות ׳פתיחת׳ ורכישת יכולות חדשות״. 

     

    להורדת המחקר המלא
    Harman מיכל גבע
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleמיתון? תלוי את מי שואלים – מטריקס מגייסת 1,300 עובדים ועובדות חדשים
    Next Article LG משדרגת את האבטחה למוצרי תצוגה ושילוט דיגיטלי לעסקים: מוסיפה מערכת זיהוי ומניעת האזנה
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    רשות החדשנות יוצאת בהליך תחרותי להקמת 5 מאיצים למחקר ופיתוח פורץ דרך בתעשייה היצרנית בהשקעה של  25 מיליון ₪

    קרא עוד

    הרמן מציגה מקרן מקצועי וקומפקטי המותאם במיוחד לתנאי חוץ

    קרא עוד

    femi הקימה מערך גיבוי והתאוששות מאסון למערכות ה- Office 365 וה- CRM בענן באמצעות Commvault Cloud

    קרא עוד

    סקר: 84% מהסטודנטים הישראלים בעד הדפסת חומרי לימוד ובתנאי שהתהליך יצרוך פחות אנרגיה וייצר פחות פסולת

    קרא עוד

    בזק בינלאומי הופכת לשותפה רשמית של Trend Micro בתחום ה-ICT (טכנולוגית מידע ותקשורת)

    קרא עוד

    הוכרזו הזוכים בתחרות הצילום הבינלאומית EPSON PANO 24

    קרא עוד

    הטכנולוגיות הישראליות שיקררו את העולם: ממקרר ללא חשמל ועד לרובוט אוכל יתושים

    קרא עוד

    יגאל פדאל מונה למנכ"ל גל-נט פתרונות תקשורת בע"מ

    קרא עוד

    אקווה סקיוריטי משיקה את המאגר הראשון מסוגו לשיתוף מידע על היתכנות לפגיעויות בקוד ומרחיבה את יכולות הסורק Aqua Trivy

    קרא עוד

    מרכז פעילות חדש של Epson יקדם צמיחה ממוקדת לקוח במדינות אסיה, אפריקה והמזה"ת, כולל ישראל

    קרא עוד

    AI בשירות הפשע: דו"ח של HP חושף שימוש בבינה מלאכותית ליצירת נוזקות

    קרא עוד

    מחקר סופוס-שני שלישים מארגוני הבריאות נפגעו מתוכנות כופר, שיא של ארבע שנים

    קרא עוד

    חווית הגיימינג המושלמת – LG משיקה את סדרות מסכי המחשב החדשות מסדרת UltraGear™

    קרא עוד

    בזק בינלאומי חשפה לבכירים את הדאטה סנטר המתקדם והמאובטח בפארק אפק

    קרא עוד

    מהן המגמות העדכניות בעולם ה-Red Hat OpenShift והקוברנטיס?

    קרא עוד

    איך מחברים את המורשת היפנית של אפסון עם אזור המזה״ת, טורקיה והקווקז?

    קרא עוד

    הכנס השנתי של פורטינט: המסע ל-AI מתחיל עם אבטחת סייבר

    קרא עוד

    חברת הסטארט אפ הישראלית SafeFields מכריזה על פתרון פורץ דרך להפחתת הקרינה בכלי רכב חשמליים והיברידיים

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.