יום שלישי , ספטמבר 17 2019
דף הבית | AVerticals | Avaya משיקה טכנולוגיות חדשות, כולל אינטליגנציה מלאכותית בענן

Avaya משיקה טכנולוגיות חדשות, כולל אינטליגנציה מלאכותית בענן

במסגרת כנס "Engagement" בניו אורלינס, הציגה חברת אוויה שתי טכנולוגיות חדשות: אחת בתחום האינטליגנציה המלאכותית ואחת שתשפר באופן משמעותי את סדרת מוצרי  Equinox UC 

תמונה - Avaya

העובדה שמדובר בכנס הגדול ביותר עד כה בהשתתפות 3,000 שותפים וצרכנים היא מעודדת במיוחד לאור הקשיים הכספיים שכמעט גרמו לחברה  לפשוט רגל בשנה שעברה. על פי יוגן פאטל, סגן נשיא החברה ומנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה, אוויה מעוניינת להתמקד בשלושה תחומים מרכזיים: אוטומציה, AI ואימוץ חדשנות. החברה תפתח את סל השירותים והמוצרים שלה באופן הדרגתי על גבי כמה שכבות, כך שהצרכנים והספקים שמשתמשים בהם יוכלו לאמץ אותם בקצב המתאים להם.

ארכיטקטורת ה-AI של החברה נקראת (באופן לא מפתיע) Ava והיא מסוגלת לעבד שפה טבעית, להשתמש בלימוד מכונה ולבצע אנליזה. יכולות אלו מיועדת לחיזוק המעורבות של הצרכנים דרך שירותי הודעות מידיות (כגון מסנג'ר) ורשתות חברתיות. בין שלושת החברות הגדולות שיאמצו את הטכנולוגיה לצרכנים ארגוניים נמצאות SalesForce, eGain ו-Sabio  הבריטית.

בכך מצטרפת Avaya לחברות נוספות שנכנסו לתחום ובראשן גוגל שמציעה סט כלים משלה שנועדו להנגיש את העוצמה הזו לקהל הרחב.  גם אמאזון לא קופאת על השמרים ומציעה שירות דומה שמתבסס על פלטפורמת AWS.

תמונה - Avaya

השיפורים ל-Equinox כוללים חווית משתמש המקשרת בין כל המוצרים וכלי ההטמעה השונים, מקומיים, משולבים (Hybrid) או בענן. השיפורים מתרכזים בשירותי הועידה בענן, משתמשי שוק הביניים בתחום הטלפוניה על גבי רשת האינטרנט (IP) וניהול שיחות נכנסות.

עוד השתתף בכנס סגן הנשיא של פעילות החברה בארה"ב אשר הוסיף שהטכנולוגיות החדשות יוכלו לסייע לשותפים של Avaya באינטראקציה היום יומית עם הלקוחות שלהם עצמם ולהגדיל את הערך של האקוסיסטמה כולה.