בין כל השמות הגדולים בתחום המולטימדיה, יש מותג אחד שהישראלים אולי עדיין אינם מכירים מספיק. זו בדיוק הסיבה לשיתוף הפעולה בין Dahua ליניר מערכות, שת"פ שנחגג אתמול (ד'( בארוחת ערב בג'מס פתח תקווה.
בעולם היא כבר מזמן שם דבר. עכשיו, כשהיא נכנסת בעוצמה גם לשוק המקומי, המותג הסיני המוביל בוחר בידיים מקומיות חדשות בכדי להוביל את הדרך. איל גלעד, מי שמוביל את תחום המולטימדיה ב־Dahua ישראל מספר על הציפיות, האתגרים והחזון מאחורי החיבור המסקרן.
גלעד מנהל את תחום המולטימדיה ב־Dahua ישראל. ליצרנית הבינלאומית 180 נציגויות מסביב לעולם כאשר בישראל היא מנהלת משרד מקומי המעסיק 12 עובדים, חמישה מהם מחברת האם והכל במטרה לספק ניהול אזורי מדויק הכולל פריסייל, לוגיסטיקה ושירות.
מהם היעדים שלכם לשנים הקרובות יחד עם יניר מערכות?
גלעד: "יש לנו מטרות מאוד ברורות. ראשית אנחנו רוצים לבנות את המותג Dahua בתחום המולטימדיה כאן בארץ. Dahua ידועה מאוד בתחום ה־CCTV והיא בין שתי החברות המובילות בעולם בתחום זה. בתחום המולטימדיה, בין אם זה מסכי לד, שילוט דיגיטלי, whiteboards, מסכי מחשב ועוד, אנחנו מציעים קו מוצרים מתקדם מאוד והגיע הזמן להיכנס במלוא העוצמה לשוק הישראלי".
מהם היתרונות של יניר מערכות?
"יניר היא שותפה מושלמת למשימה. צוותי העבודה שלה מכירים את כל הלקוחות אליהם אנחנו מכוונים, הם מנוסים עם מוצרים מקבילים מהעבר ויהיה להם קל מאוד לעשות התאמה טבעית, מהירה ומקצועית למותג שלנו.
יחד עם המשרד המקומי של Dahua בישראל שיספק תמיכה מלאה, נוכל לסייע ליניר מערכות למנף את הפעילות המקומית שלנו ואף שלה. החיבור בינינו מחזק גם את הסל המצוין של יניר מערכות".
מהם האתגרים המקומיים לדעתך?
"אנחנו פועלים בתוך שוק קטן בו כולם מכירים את כולם והמידע זורם מאוד מהר. עלינו להכיר מצוין את המתחרים, לדעת להביא ערך מוסף אמיתי ולספק איכות ויציבות באופן יומיומי. אנשי התעשיה יודעים למצוא פתרונות ואם אתה לא מספק ערך מוסף מובהק, יהיה קשה מאוד לזכות בתשומת לב אמיתית ובאמונם. אנחנו מודעים לעובדה שאסור לנו ליפול אפילו לא בפרויקט אחד מכיוון שיהיה לנו קשה לתקן את זה. נשקיע בניהול מוניטין ובבניית מערכת אמון בין היצרנית והמפיצה לבין לקוחות הקצה דרך שרשרת האספקה".
האם קיים תסכול מהפער בין היכולות של Dahua לבין המיצוב שלה בפועל בשוק המקומי?
"בהחלט. Dahua מנהלת סל רחב ועמוק המספק ללקוחות הקצה יכולות מדהימות ולכן היא מסוגלת לתת פייט לכל מותג שפועל כאן. מדובר בקונצרן עצום עם מחזור מכירות של קרוב לחמישה מיליארד דולר בשנה. כרגע אנחנו מבודדים את תחום המולטימדיה במטרה לייצר Go To Market תואם למהירות הנדרשת בישראל, כך שהשוק המקומי ירוויח את העוצמה הייחודית הכוללת מפעלים בכל העולם, מחסנים באירופה ויכולת לספק מענה מהיר כולל עבור המכרזים הגדולים ביותר".
מה היית שמח שיגידו עליכם בשוק?
"שאנחנו מציעים את המוצרים האיכותיים ביותר, ברמה הגבוהה ביותר עם השירות הטוב ביותר ובמחירים סופר תחרותיים. אנחנו לא מנסים להיות עוד מותג סיני שנלחם על המחיר. Dahua מציעה טכנולוגיה ברמה גבוהה עם איכות המדברת בעד עצמה וחובת ההוכחה היא על הצוותים שלנו ושל יניר מערכות".
מה המסר שלך לאינטגרטורים שקוראים את הכתבה?
"פשוט מאוד- פנו אלינו. יש לכם שותף עם פתרונות מעולים, עם תמיכה מקומית, עם גב טכנולוגי וכלכלי חזק מאוד. אנחנו כאן כדי להילחם איתכם יחד על כל פרויקט".
