חברת INTUIT, אחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם, חתמה על הסכם אסטרטגי ראשון מסוגו עם OpenAI, בשווי של למעלה מ-100 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, האפליקציות המובילות של INTUIT לניהול פיננסי למשקי בית ועסקים קטנים, בהן TurboTax, Credit Karma, QuickBooks ו-MailChimp, יוצעו למשתמשים ישירות מתוך ChatGPT.
החיבור למערכת של OpenAI יאפשר למשתמשים לבצע פעולות מורכבות באמצעות שיחה טבעית ב-ChatGPT: הערכת החזרי מס, קבלת הצעות לאשראי בנקאי, שליחת תזכורות להפקת חשבוניות, ואף הכנת קמפיינים שיווקיים – הכול באמצעות גישה לנתונים הפיננסיים של הלקוחות, בכפוף לאישורם ותוך שמירה על פרטיותם.
"זו קפיצת מדרגה משמעותית שתאפשר לצרכנים ולעסקים להצליח כלכלית, ותפתח אפשרויות צמיחה לשתי החברות", אמר סאסן גודרזי, מנכ"ל INTUIT. "השותפות שלנו משלבת את העוצמה של הנתונים הפיננסיים, מודלי האשראי והפלטפורמה מבוססת הבינה המלאכותית של INTUIT עם ההיקף והמודלים החדשניים של OpenAI, כדי לתת למשתמשים יתרון פיננסי שיעזור להם לשגשג".
"הפלטפורמה הפיננסית של INTUIT, שמונעת על ידי בינה מלאכותית, מסייעת למיליוני אנשים לנהל את הכסף ולהפעיל את העסקים שלהם", אמרה פידג'י סימו, מנכ"לית אפליקציות ב-OpenAI. "השותפות הזו מחברת בין המודלים המתקדמים שלנו לבין היכולות של הפלטפורמה של INTUIT, כדי לעזור לכולם לקבל החלטות פיננסיות חכמות יותר ולבנות עתיד בטוח יותר".
פעילות ה-R&D בישראל מחזקת את אבטחת המידע של מיליוני משתמשים
INTUIT מפעילה בישראל את אחד ממרכזי הפיתוח החשובים שלה, המונה יותר מ-500 מהנדסים ואנשי פיתוח – מתוכם כ-150 חוקרי אבטחה ומהנדסי סייבר. הצוותים בישראל אחראים לפיתוח פתרונות קריטיים לאבטחת מידע, מניעת הונאות והגנה על עשרות מיליארדי דולרים העוברים במערכות החברה מדי שנה.
חלק משמעותי מהתמ"ג האמריקאי עובר דרך מערכות התשלומים של אינטואיט, בזכות מוצרי הדגל QuickBooks ו-TurboTax, המשמשים את מרבית משקי הבית והעסקים בארה"ב לניהול מיסים, תשלומים, שכר וחשבונאות. המשמעות: מרכז הפיתוח הישראלי מגבה תשתית פיננסית שנוגעת ל-100 מיליון לקוחות בצפון אמריקה.
קרדיט תמונה ראשית – INTUIT מיכה לובטון
