שבת , דצמבר 4 2021

חברת Quividi מעדכנת את פתרונות השילוט האינטראקטיבי הממוקד שלה

בסצנה מהסרט "דו"ח מיוחד" (2002) בה נמלט טום קרוז נמלט מהרשויות, הוא חולף על פני מסכי פרסום עתידניים המפעילים תוכן ייחודי עבורו לאחר שהמצלמות מזהות אותו. כיום, כ-15 שנה לאחר מכן, תחום השילוט האינטראקטיבי נראה כדבר מובן מאליו עם אתגרים פרסומיים ההופכים להיות גדולים, יצירתיים ומעניינים יותר ויותר ושימוש בשילוט דיגיטלי המוצב בשטחים ציבוריים כגון קניונים, תחנות אוטובוס ואף תחנות רכבת.

סצנת מרכז הקניות מהסרט דו"ח מיוחד

חברת Quividi הצרפתית, יצרנית מובילה של פתרונות תוכנה בתחום השילוט הדיגיטלי ובהם תוכנות לניהול ויצירת תוכן, ניהול נגנים, אביזרי קצה ו-Video Analytics, עדכנה לאחרונה את מערך הפתרונות שלה בתחום השילוט החכם, פתרון המשלב תוכן אינטראקטיבי משולב בתכנים דיגיטליים הפזורים בשטחים ציבוריים. התוכנה המעודכנת בשילוב נגנים, מצלמות וחיישני תנועה, יוצרת חוויה אינטראקטיבית המותאמת לצופה מבחינת גיל, מין ועוד.

חברת Quividi מעדכנת את פתרונות השילוט האינטראקטיבי הממוקד שלה, AVmaster

המוצר החדש של  Quividi  מאפשר זיהוי באמצעות מצלמה וחיישנים של העוברים ושבים החולפים על פני המסכים הציבוריים וניתוח שלהם בזמן אמת ע"י פרמטרים קבועים מראש כגון: מרחק מהמסך, מין, גיל, מצב רוח, תשומת לב וכן מגע במסך, תנועות גוף, מזג אוויר, מצב התחבורה ועוד וכל אלו משולבים ביצירת והתאמת התוכן הממוקד לצופה. כאשר האפשרויות כמעט ואינן מוגבלות ברמה הטכנולוגית.

כלי למדידת קהל של Quividi

מיצג אינטראקטיבי של חברת oOH Media באמצעות טכנולוגיית Quividi

חברת Quividi מספקת פתרונות לחברות ענק ב-55 מדינות ביניהן קוקה קולה, טסקו, סוני, מיקרוסופט, סמסונג ועוד, ניתן לבקר ולהתרשם מהפתרונות השונים המוצעים על ידה בתערוכת ISE 2017 ב-Hall 8, ביתן K392.

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל