Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שני, דצמבר 1
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית 'חברת פתרונות לחיים חכמים' – LG מכריזה על מעבר למודל עסקי חדש
    חדשות

    'חברת פתרונות לחיים חכמים' – LG מכריזה על מעבר למודל עסקי חדש

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER20 ביולי 2023Updated:20 ביולי 2023אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    החברה תקדם את הפורטפוליו העסקי שלה על ידי מעבר למודל עסקי חדש בעל שלושה עמודי תווך עיקריים שיקנו שירות מבוסס פלטפורמה, האצת עסקי ה-B2B ורכישת מנועי צמיחה חדשים

    מנכ"ל LG, ויליאם צ'ו. תמונה - LG

    חברתLG  הכריזה על חזונה להפוך ממותג עולמי מוביל בתחום מכשירי החשמל הביתיים ל"חברת פתרונות לחיים חכמים" שתרחיב את החוויות המגוונות של הלקוחות תוך חתירה להכנסות שנתיות גלובליות של 100 טריליון וון קוריאני עד שנת 2030.

    בנאום שהתקיים בכנס LG Sciencepark  בסיאול, דרום קוריאה, תיאר המנכ"ל ויליאם צ'ו את החזון הבנוי על שלושה מנועי צמיחה: חתירה לעסקי שירות חדשים מבוססי פלטפורמה באמצעות קידום פורטפוליו עסקי, האצת תחום ה- B2B ובחינת תחומים עסקיים חדשים כמו מכשירי חשמל, טעינת רכב ובריאות דיגיטלית. המנכ"ל זיהה את עולמות החשמול והשירותים בדיגיטל כנקודות מפנה מרכזיות שבהן LG תתמקד על מנת להשיג צמיחה מהירה בטווח הבינוני והארוך.

    ויליאם צ'ו, מנכ"ל LG: "LG תמשיך בחזון שלה ותזנק קדימה כחברת פתרונות לחיים חכמים שמחברת ומרחיבה את החללים והחוויות השונות של הלקוחות, במקום להישען על מעמדה הנוכחי כמותג מכשירי החשמל הביתיים הטוב ואיכותי ביותר. אנחנו נקים LG חדשה לגמרי על ידי המצאה מחדש  של הדרך בה אנו עובדים ומתקשרים". המנכ"ל הדגיש גם את היעדים הפיננסיים של החברה. "אנחנו נגיע ל"7 משולש" (Triple Seven) הכולל קצב צמיחה ממוצע ורווח תפעולי של 7% ומעלה וכן יחס ערך ארגוני ל-EBITDA של 7. המטרה היא להעלות את המכירות מ-65 טריליון וון דרום קוריאני בשנה שעברה ל-100 טריליון וון דרום קוריאני עד 2030, אנחנו נבסס את עצמנו כחברה המוכרת ביותר על ידי השוק והלקוחות". 

    צ'ו אמר כי החברה תתמקד בחוויית הלקוח ע"י מעבר למודל עסקי של שירות מבוסס פלטפורמה, האצת תחומי ה-B2B ורכישת מנועי צמיחה חדשים המבוססים על יתרון תחרותי. עד שנת 2030, חלקם של שלושת עמודי התווך הללו במכירות וברווח התפעולי צפוי לגדול ליותר מ-50%.

     
    מנכ"ל LG, ויליאם צ'ו. תמונה - LG

    החברה מתכננת להשקיע יותר מ-50 טריליון וון דרום קוריאני עד שנת 2030 בצמיחתה, עם קידום הפורטפוליו העסקי בהובלת שלושת מנועי הצמיחה החדשים. זה כולל השקעה במחקר ופיתוח של יותר מ-25 טריליון וון קוריאני, השקעה במתקנים של יותר מ-17 טריליון וון דרום קוריאני והשקעה אסטרטגית של 7 טריליון וון קוריאני.

    LG גם מרחיבה עסקי ה-B2B שלה למרחבים מסחריים וניידות ווירטואליים באמצעות ההבנה שלה בלקוחות והידע לתקשר ולהזדהות עם לקוחות שנצברו בעסקי ה-B2C. צ'ו הדגיש כיצד LG מקדמת שינויים ברחבי החברה מתרבות ארגונית לתקשורת מותג בכל נקודת מגע עם הלקוח, כשהמטרה  הסופית היא להפוך למותג שמחמם את ליבם של הלקוחות תוך מתן אפשרות ללקוחות להרגיש את הערך והפילוסופיה של טובת החיים. החברה גם מניעה פעילויות ניהול ESG כדי למלא את אחריותה כאזרחית תאגידית גלובלית.

     
    LG
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Article"בראייה מקצועית- ללכת על קרמר", קובי נוח, מנמ"ר עיריית רמת גן מסכם את פרויקט מרכז החירום
    Next Article הפתרון המשולב של סיסקו – לא רק מוצרים
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    מהפכה בנגישות לאירועים חיים: AI-Media ו-AVE משתפות פעולה בשותפות השכרה בלעדית באוסטרליה

    קרא עוד

    קבוצת הקמעונאות מולטי ריטייל השלימה מהלך לשדרוג תשתיות הסייבר באמצעות בזק בינלאומי וסיסקו

    קרא עוד

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    איציק מלכה מונה למנהל פעילות פורטינט ישראל

    קרא עוד

    יובל פרומקין מונה למנהל לקוחות בהיטאצ'י ונטרה ישראל 

    קרא עוד

    Panasonic ממשיכה להוביל: קיימות טכנולוגית המתורגמת להשפעה אמיתית

    קרא עוד

    Biamp רוכשת את הקניין הרוחני והמותגים של ClearOne: מהלך שמחזק את אחיזתה בשוק האודיו-וידאו המקצועי

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    Warmy.io חושפת את Adeline – פתרון מבוסס בינה מלאכותית לשיפור הגעת דואר אלקטרוני ליעדו

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    חזון חדש, הבטחה חדשה – Dahua ויניר מערכות חוגגות את היציאה לדרך המשותפת 

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    Epson חושפת מערכת הדפסה תלת ממדית ישירות על אובייקטים

    קרא עוד

    אשטון בנטלי של קרמר קיבלה אישור מיקרוסופט: התקנות Teams Rooms מהירות ופשוטות

    קרא עוד

    Logitech משיקה את ה- Rally Board 65 ואת ה- Logitech Spot בישראל 

    קרא עוד

    ClearOne משיקה מצלמות AI חכמות ומערכות Collaboration חדשניות

    קרא עוד

    צעד חכם? Hall Technologies רכשה את Atlona

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.