כנס השילוט הדיגיטלי האירופאי השנתי, Digital Signage Summit Europe, ייערך השנה במינכן בתאריכים 3-4 ביולי.

DSS 2019, כפי שהוא מכונה בקיצור, יתרכז השנה במה שהוועדה המארגנת מכנה התמקדות בלקוח בעידן של התאמה אישית, חוויות ובינה מלאכותית, כשהמטרה העיקרית היא לנסות להבין ולקדם את נקודת המבט של הלקוח אל עולם השילוט המודרני.

בין השאר ינסה הכנס לענות על שאלות שונות כמו מהם הכלים המועדפים לתכנן חוויות ממוקדות לקוח, ומה התפקיד של תוכנות ניהול שילוט דיגיטלי בשוק זה.
הפוקוס המרכזי של הכנס יושקע בצרכי הקמעונאים המשתמשים בשילוט דיגיטלי ונדרשים כיום לספק ללקוחות חוויות חדשות וממוקדות, לצד הצורך המובהק אנליטיקה וכלי מדידה המציגים את הערך מהקמפיינים השונים אותם הם מנהלים. שוק הפרסום המאתגר 'סובל' מחוסר היכולת ל-'כמת' את ההשקעה מול התוצאה, וכלים אלה מסייעים לנתח את התוצאות ולאפשר למדוד ROI.

בין החברות שכבר הבטיחו את מקומן באולם התצוגה ניתן למצוא את NEC, שגם תשמש כספונסר יהלום, את שארפ (Sharp), פירלס (Peerless-AV), איימה (iiyma), ועוד.

הרישום לכנס, שייערך במלון הילטון הצמוד לשדה התעופה של מינכן, כבר החל ואת הפרטים ניתן למצוא כאן.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG