פתרון אחוד לניהול, אספקה ושיתוף תכני וידאו אורגניים (תמונה: Extron)

 

אקסטרון (Extron) ופנאופטו (Panopton) הכריזו על שותפות אסטרטגית חדשה שתציע שילוב של מערכות בקרת ה-AV של אקסטרון עם מערכות ניהול התוכן ותוכנת הלכידה של פנאופטו.

בהתאם להסכם, אקסטרון תשחרר דרייברים מורשים לשימוש עם מערכות ניהול הווידאו הארגוניות של פנאופטו, וביחד הן תספקנה ללקוחות תזרימי עבודה מותאמים מראש בכדי לפשט את המטלות היום יומיות הקשורות ללכידת תכנים בחדרי ישיבות ובכיתות, וזאת במטרה להפוך את הלכידה ואת שידור ההרצאות והמצגות לקלה ואפקטיבית יותר.

החברות הכריזו בנוסף שבהמשך הדרך מעבדי הזרמת המדיה של אקסטרון ישולבו ישירות בפתרונות של פנאופטו כדי לאפשר פרסום של תכני וידאו בשידור ישיר או לפי דרישה ישירות ממוצרי ה-SMP של אקסטרון.

"שילוב הפתרונות של אקסטרון, מהמגוון הרחב שבפורטפוליו מוצרי ה-AV הייחודי שלנו, עם פלטפורמת הזרמת הווידאו הארגונית רבת העוצמה של פנאופטו, יספק פתרונות וידאו מוכנים עבור הכיתות וחדרי הישיבות המודרניים. אנחנו לוקחים ביחד את ניהול ולכידת המדיה לרמה חדשה של פשטות בתעשייה", אמר קייסי הול, סגן נשיא למכירות ושיווק גלובליים באקסטרון.

החברות טוענות שמדובר בפתרון האחוד הראשון בתעשייה שבאמת משלב יכולות בקרת AV ולכידת מדיה יחד עם שירותי תוכנה לניהול, אספקה ושיתוף תכני וידאו ארגוניים.

"אקסטרון ופנאופטו שותפות לאמונה שטכנולוגיות AV צריכות לפשט את הדרך בה ארגונים מעבירים ומשתפים מידע. עם ההכרזה של היום אנחנו לוקחים את הצעד הבא אל עבר המטרה הזו, ומשלבים ביחד את החומרה ואת הידע בתחום חדרי הבקרה של אקסטרון עם פלטפורמת הווידאו המובילה לעסקים ולאוניברסיטאות", אמר שון גורמן, מנכ"ל פנאופטו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG