יום ראשון , אוגוסט 18 2019
דף הבית | AVerticals | אתם חייבים לצרף את אווה לפגישה הקרובה שלכם

אתם חייבים לצרף את אווה לפגישה הקרובה שלכם

הכירו את החברה החדשה בצוות BlueJeans – אווה (Eva), העוזרת החכמה מבית Voicera – מפתחת אינטליגנציה מלאכותית ליישומי מבוססי קול בדומה לאלכסה או קורטנה

תמונה- אתר Voicera

BlueJeans Network, חברת ועידות הענן מהותיקות בתחום, המאפשרת חיבור משתמשים לוועידה במודל BYOD (חיבור כל מכשיר לועידה) הודיעה על זמינות שירות תמלול ועידות בזמן אמת, באמצעות מנוע הבינה המלאכותית 'אווה'. משתתפי השיחות בהן מופעל השירות יוכלו לקבל תמליל ועידה במקביל לתכנים ששותפו, כולל הערות ונקודות שיוכלו לעבור עליהן בתום הוועידה. ההשלכות משילוב מנוע בינה מלאכותית כסייעת וירטואלית בזמן ועידות משמעותיות ביותר, שכן זהו שינוי המאפשר למשתתפים להתרכז בוועידה עצמה ומוריד מהם את הצורך ברשימת הערות או תזכורות ובסופו של דבר צריך להוביל לתפוקת עבודה טובה יותר.

"מפתחי יישומים מובילים חייבים ליצור אסטרטגיית UCC- Unified communications and Collaboration  בשיתוף עם נציגי התחום, מובילי שינוי "מקום העבודה הדיגיטלי", משתמשי קצה ומומחי תקשורת. שיתוף מוצלח יאפשר התחשבות בטווח רחב של צרכי משתמש ויעודד שימוש בטכנולוגיות חדשניות – במלים אחרות, שיפור "הגמישות הטכנולוגית" במרדף אחר תוצאות עסקיות טובות יותר," כתבו דרו קראוס (Drew Kraus) ומייק פאסיאני (Mike Fasciani) מגרטנר.

"זהו שינוי כללים בתחום התעשייה שלנו. האצנו בפלטפורמה הזו לאמץ טכנולוגיה לפני שהלקוח ביקש אותה. פגישות הן הסביבה המושלמת עבור העוזרים הדיגיטליים, מקרים בהם משימות משעממות כמו רשימת הערות יכולות להתבצע אוטומטית  והכישורים האסטרטגיים מוקצים לבני האדם," מסר סטיב ויינסטוק (Steve Weinstock), מנהל פיתוח עסקי ושותפויות אינטגרציה ראשי ב-BlueJeans. "פלטפורמת הועידות של BlueJeans, בשילוב API פתוח, תוכננה להקל על שותפים כמו Voicera כך שיוכלו ליצור פתרונות חדשניים פונקציונאליים בעלי השלכות לאורך זמן עבור לקוחותינו. עצם הידיעה כי 'אווה' נוכחת בפגישה עוזרת להגדיל כושר ייצור ומבטיחה כי רעיונות ונקודות להמשך יירשמו ויסייעו לקדם את העסק."

הפתרון זמין לכל משתמשי BlueJeans. 'אווה' תשתתף בפגישות, תרשום הערות ותספק הקלטה מתומללת בה ניתן לחפש קטעים לפי מלים מתומללות, לסמן קטעים נבחרים ולשתף אותם. 

"רצינו להציע ללקוחות BlueJeans להיות הראשונים לקבל תמליל ועידה מלא." אמר עומאר טאוואקול (Omar Tawakol), מנכ"ל Voicera, "זהו שירות שאנו מציעים באמצעות Voicera אבל הוא עובד הכי טוב עם שותפים המספקים אודיו מוזרם באיכות גבוהה. השמע המגיע מ-BlueJeans עם Dolby Voice בפורמט 16k מסייע רבות לתמלול. בנוסף לתעתיקי שיחה, 'אווה' יכולה ליצור מעין רגעי שיא נקיים משגיאות המסופקים ברמת דיוק גבוהה מאוד."

הבשורה מבחינתי היא כי אנו עדים לתחילת עידן בו משולבת בינה מלאכותית בתוך ועידות ויש עוד בדרך, חברת Impelo הישראלית הדגימה שילוב עוזרת וירטואלית עבור Zoom, Hangouts ואפילו Cisco WebEx – בכולן משולבת בינה מלאכותית המאפשרת יכולת תמלול, יצירת הערות וחיפוש טקסטואלי חכם, אמנם כרגע רק בשפה האנגלית, אולם עם התקדמות חקר המודל האקוסטי – גם שפות אחרות תתווספנה בקרוב ועולם הוועידות ואולי אפילו חדרי הוועידה – ישתנו לנצח.