Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום חמישי, דצמבר 4
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית האם לגוגל ולפייסבוק כבר אין לאן לצמוח?
    חדשות

    האם לגוגל ולפייסבוק כבר אין לאן לצמוח?

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER31 בדצמבר 2017Updated:31 בדצמבר 2017אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    גוגל ופייסבוק נחשבות לשתי השחקניות הגדולות ביותר בזירת הפרסום הדיגיטאלי, אבל האם ייתכן שאפילו להן לא נותר לאן לצמוח ושהפרסום הדיגיטאלי הגיע לרוויה? בריאן וויזר מקבוצת המחקר פיבוטאל חושב שזה בהחלט אפשרי: הגידול בפרסום הדיגיטאלי בשנים האחרונות  בארה"ב היה כ-23% אחוזים בשנה ובמחצית הראשונה של 2017 הוא אף הצליח לעקוף את הפרסום המסורתי בטלוויזיה

    אפילו אם נניח שקצב הגידול הזה יצטמצם ל-15% אחוז בלבד, הרי שעד שנת 2025, שתי החברות הללו ישתלטו על שוק הפרסום כולו, מה שיהיה עשוי לאכזב את המשקיעים בכל מה שנוגע לקצב הגידול העתידי שלהן.

    מדוע הפרסום הדיגיטלי מוצלח כל כך?

    המודעות הדיגיטאליות של גוגל ופייסבוק מציעות אפשרויות מיקוד מדויקות במיוחד אשר מתבטאות בהחזר גבוה ביותר על ההשקעה. משום כך, הן יעילות במיוחד עבור משווקים שרוצים שהצופים במודעות יבצעו פעולה ישירה כמו כניסה לאתר שלהם, הורדה של אפליקציה או רכישת מוצר בחנות מסחר אלקטרונית. מהסיבה הזו, הן מסירות חסמים מפני מפרסמים קטנים, אבל גם למפרסמים גדולים יש מה להרוויח מהן (או כמו שאומרת שרלי סנדברג, אחת הנשים החזקות בפייסבוק – "אצלנו כל יום הוא הסופרבול").

    יחד עם זאת, חשוב להבין שההוצאות על פרסום מוגבלות בסופו של דבר על ידי ההוצאות של הצרכנים, ולכן אם הצרכנים לא יוכלו להוציא כסף על מה שמפרסמים להם, גם המודעות כבר לא יהיו אפקטיביות. אפילו מודעות שמאפשרות להוריד דברים בחינם לא יהיו יותר שימושיות ככל שהזמן הפנוי של הצרכנים יצטמצם. לכן, אומר וויזר, לא ניתן לנתק את ההשפעה של הגורם הזה מן ההצלחה של המודעות. 

    השתלטות על הפרסום בטלוויזיה 

    למרבה המזל, פלטפורמות הווידאו של שתי החברות: יו-טיוב ומרכז הסרטונים של פייסבוק (שזמין כעת בעיקר בארה"ב) מאפשרות לשתיהן הזדמנות טובה לחדור גם אל תחום הפרסום שהיה שמור עד כה רק לגופי השידור. רק ליו-טיוב עצמה יש 1.5 מיליון משתמשים מחוברים ועוד מיליוני משתמשים לא מחוברים שצופים כשעה ביום בסרטונים דרך האפליקציה בלבד.

    אפילו אם לגוגל ולפייסבוק לא תהיינה פלטפורמות שידור משלהן (כמו נטפליקס או הולו), מספיק שפחות אנשים יצפו בטלווזיה על מנת לשפר את המצב שלהן בזירה זו.

    לצמוח באופן גלובלי 

    אף על פי שהשוק בארה"ב עשוי להגיע לרוויה, לגוגל ופייסבוק יש עוד הרבה מקום להתרחב באופן גלובאלי כל עוד הכלכלה העולמית תמשיך לצמוח אף היא (למרות ששתיהן עדיין לא הצליחו לחדור לשוק הסיני בו קיימת צנזורה הדוקה על הרשת). כיום שתיהן מרוויחות פי שלושה עד עשרה מכל משתמש מארה"ב לעומת משתמשים מאזור אסיה ומדינות האוקיאנוס השקט, אבל ככל ששוק הפרסום בארה"ב יתקרב לרוויה, כך גם הפער הזה יצטמצם.

    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleסיכום שנה: מכוניות אוטונומיות צוברות תאוצה
    Next Article את החוויה של פברואר 2018 כולם יזכרו!
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    כך תהפכו את חדרי הישיבות לחכמים, פשוטים ויעילים יותר עם המסכים של סמסונג

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד

    Philips  משיקה את-  Evnia 25M2N5200U מסך חדש לגיימינג תחרותי

    קרא עוד

    סכנה ברשת: פערי אבטחה מעצימים את סכנות הסייבר המאיימות על רשתות דור 5

    קרא עוד

    HPE מציגה הרחבה לפתרון ניהול הרשת וענן פרטי וירטואלי חדש 

    קרא עוד

    המקרנים של Barco בחוזה מהסרטים

    קרא עוד

    התוצאות הכספיות של אברא בשנת 24 התפרסמו והן.. 

    קרא עוד

    הרבה יותר מ ProAV  – מתחם הספורט בתערוכת ISE 2025 הוא רמז ל…

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.