"התכוננו לחוויה יוצאת מן הכלל" כך מבטיחים לנו ב-Crestron, ואנחנו כבר מצפים


תערוכת האודיו והווידאו השנתית הגדולה בעולם מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ומאפשרת לענקיות הטכנולוגיה להציג את החידושים האחרונים בתחום. כמנהגה בקודש, ענקית הטכנולוגיה
Crestron תציג בתערוכה את מיטב הטכנולוגיות העדכניות של החברה, ובראשן מערכות ה-NVX להעברת ווידאו ואודיו באיכות 4K על גבי תשתית IP, עם מערכות הניהול והבקרה החדשות המצטרפות לקו הפתרונות- מערכות ה-NVX XiO. בנוסף, תארח החברה את ה-Crestfest, אירוע ההוקרה השנתי ללקוחות ה-VIP של החברה המשלב מדי שנה מוזיקה, אומנות ובירה.

במהלך התערוכה, יוכלו המבקרים – לקוחות, יועצים ואינטגרטורים להתנסות במגוון הטכנולוגיות של החברה עבור המשרדים המודרניים, ועבור שוק הבתים החכמים.

לצורך הדגמה והתנסות, הגדילה Crestron השנה את שטח התערוכה בו היא מציגה, ותקים איזור שלם המיועד לתחום הבתים החכמים, המדמה סביבת מגורים מודרנית, אשר נהנית ממערכת מולטימדיה מתקדמת בפריסה רחבה, עם יכולת התאמה אישית וחווית משתמש יוצאת מן הכלל, כך מבטיח מומחה האוטומציה של Crestron. "המבקרים יוכלו להתרשם מממשקי המשתמש מתקדמים וחדשים, פתרונות בקרת חשמל, פתרונות הצללה חדשים ועוד."

עוד מוסיף נציג החברה, שבמרחבי ההדגמה ישולבו מערכות ניהול והפצת הווידאו המתקדמות של החברה בטכנולוגיות 4K DigitalMedia NVX, אשר מאפשרים פתרונות מותאמים גם לתחום המסחרי, וגם לתחום בתי היוקרה בשל יכולותיהם המתקדמות.

מערכות All In One חדשות, ומערכות בקרה חדשות משולבות ממשקי משתמש יוצגו גם הן לראשונה בתערוכה, וצפויות לתשומת לב מיוחדת מצד המבקרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG