מסכי ה-LED מגיעים גם לקולונוע, ואת פריצת הדרך אפשר כבר לראות בפועל באולם הקולנוע של אנס סינמס, בקניון סיהלסיטי שבציריך

מסך הקולנוע התלת ממדי מבוסס טכנולוגיית ה-LED של סמסונג, ללא מקרן (תמונה: סמסונג)

 

מסכי ה-LED הקולנועיים של סמסונג אלקטרוניקס (Samsung Electronics) חוצים את הים ומגיעים לאירופה. לאחר שהתקינה את המסך התלת ממדי שלה בבתי קולנוע בקוריאה ובסין, השיקה החברה בשבוע שעבר מסך חדש בשווייץ, בעקבות שותפות עם רשת בתי הקולנוע אנס סינמס (Anes Cinemas). השימוש במסך LED, שמציע גם תמיכה ב-HDR, מאפשר להקרין סרטים ישירות אל המסך ללא צורך בעמדת הקרנה קדמית כמקובל כיום בבתי קולנוע, וכאמור, גם אם מדובר בתכנים תלת-ממדיים.

המסך, שהותקן בבית הקולנוע של הרשת בקניון סיהלסיטי שבציריך, הוא בגודל של 10.3×5.4 מטרים והוא מכיל כ-9 מליון פיקסלים ברזולוציה מרבית של 4,096×2,160 פיקסלים (4K) עם רמת בהירות שבשיאה יכולה להגיע עד פי עשר לעומת הבהירות של מסכי הקולנוע הנוכחיים, ועם צבע להבן טהור וצבע שחור עמוק במיוחד. ויותר מכך, לפי סמסונג, השימוש בשיטת ה-LED מאפשר לכל צופה, בכל פינה של האולם, לזכות לראות בדיוק את אותה תמונה באופן אחיד וחד.

סמסונג התקינה את המסך הנוכחי בשיתוף עם חברת אימקוליקס (Imaculix AG) וכחלק מההתקנה שולבה באולם מערכת קולית מהסדרה המקצועית של JBL.

"סמסונג נרגשת להיות זו שמתקינה את מסך ה-LED הקולנועי תומך התלת ממד הראשון בשווייץ. אנחנו מקווים שיותר ויותר חובבי סרטים יוכלו לחוות את מסך ה-LED הקולנועי בעצמם ואנחנו מחפשים שותפיות מתאימות בכל רחבי העולם", אמר סיאוג-גי קים, סגן נשיא ביצועי לעסקי התצוגות הוויזואליות בסמסונג אלקטרוניקס.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG